Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kongsberg Automotive (KOA)

Nei, den avsluttes

Snittpris KOA og KOA-ME var vel 0,1975 idag ish …

Blir spennende se mandag , har også en slant her :sweat_smile:

Jeg blir overrasket om den går under 0,15 - går den til 0,10 kjøper jeg mye👍

Husket forholdstallet ?

1 Like

når kan aksjonærer kjøpe rep emi aksjer?

Skal være tatt høyde for .

Så det bare skrevet på xtrainvestor , men de mente d ja :slight_smile:

Rep emi er vel da kun for de som eier KOA og ikke KOA-ME aksjer.
Slutten av juli?

Det skal vel opp i over 10 mrd aksjer, så blir vel mer som 1,6mrd. Jeg tenkte rundt 17 øre blir riktig.

Eide. For lenge siden. 20. mai var det vel.

1 Like

Jeg tror også 17 øre ish er en riktig prising i dagens sits. Positiv utvikling for selskapet (f.eks. refinansiering og RCF’en de reforhandlet) kan ta risk noe ned og pris noe opp. Blir spennende å se denne gjennom sommermånedene og frem mot tegningsperiodens slutt!

1 Like

Tenker det samme, blir spennende å se utviklingen og evt kommentarfeltet på div forum :sweat_smile:

1 Like

Kongsberg Automotive ASA - Publication of prospectus and start of subscription period in subsequent offering

Jeg har oprigtigt ikke nærlæst samtlige meldinger fra selskabet vedr. emission og overflytning, men som jeg forstår det, er aktier fra KOA-ME nu blevet konverteret til KOA aktier (1:1); som nævnt tidligere tradede jeg med en pulje på ca. 100.000 aktier og det blev da til nogen hundrede NOK i gevinst, men jeg valgte at sælge ud efter samtale med en mægler hos NordNet. Denne anbefalede varsomhed omkring disse mergers, bl.a. “vær varsom omkring OSE og det uskrevne ord, der er ingen garantier” … og der må jeg jo give ham ret :slight_smile:

Stadigvæk, hvis den åbner på 0,30 havde det været lukrativt at blive siddende; uanset ser det ud til, at der bliver smæk på omsætningen i åbningen denne morgen.

Enig i at der er risiko for at den falder betydeligt tilbage, men som vi så i NAS er alle naturlove sat ud af spil på OSE i øjeblikket.

edit: nu 20 mio aktier @ 0,17 …
edit: udmærket aborum fik solgt ud; falder massivt i dagens handel.

de er også forløpig stengt for salg for meg, endrer seg ved åpning?

der åpna de seg

Fortsatt stengt for handelen i DNB?

Da ble det altså 17. Og en masse KOA-aksjonærer er sikkert sjokkerte :roll_eyes:

1 Like

der gikk alt ut på 0,173-174

1 Like

Aktien åbnede på 0,16 NOK, så altså pænt godt ramt …

hm, litt tidlig ute

DN: " Bildelprodusenten Kongsberg Automotive faller mer enn 40 prosent etter at selskapet før børsåpning kunngjorde en reparasjonsemisjon der det vil hente 300 millioner kroner."

Ja, det var nok derfor… :roll_eyes:

6 Likes