Nei det kan det ikkje vært i mai. Eg eigde aksjer den datoen som var satt. Solgte vel ut ei uka etter da kursen var 0,6 noko. Og eg har ikkje fått noko brev om kjøp. Så det kan ikkje stemme. Eg er ganske ny i dette men har tidligere fått brev om oppkjøp av emi aksjer.
Da ligger tegningsrettene ute på VPS.
Flagging: KOA
Flaggemelding
FLAGGMELDING
Det er sgu’ sindssygt at KOA er faldet fra kurs 5,00 til 0,16 siden februar … snak om massiv udvanding for eksisterende aktionærer; kurs 5,00 som kursmål kræver bare 3.125% stigning … aka tag position for 100.000 NOK og betal huset af om 5 år
Hvordan ser I kursudviklingen for selskabet going forward? Jeg mener at dagens niveau kan være attraktivt med horisont på 2 - 3 år, men er fortsat afventende før emissionsspøgelset er endeligt afklaret.
Kan ingenting, men har en personlig kortsiktig target på 0,20-0,22øre etter de 3 store har solgt seg ut.
Du vil aldri se en kurs på 5kr igjen, dersom det ikke blir spleis.
Nå har i hvert fall et av emisjonsspøkelsene skrudd på roboten som dytter ut på 15 øre blank igjen, så da blir vi nok der resten av dagen.
Jeg tænker en spleis må komme på tale; er jo decideret latterligt at handle ½ mia aktier @ 0,15 … KOA er reduceret til en penny stock
En 100:1 spleis blir nok det siste sjokket for de som har kjøpt KOA i vår ja
Så, hvor mye skal koa undershoote target på 17 øre? Kan til og med skje at den går under emi på 10 øre. Da er den i hvert fall et interessant bet.
10 øre tilsvarer så og si cash-beholdningen. Tror emisjonsprofittørne vet at de har gjort en så god deal at de ikke selger for mindre enn 14 øre, altså omtrent der vi er nå.
Man skal huske, at aktionærer, der deltager i rep emi, kan sælge aktier over 0,10 NOK med gevinst (aktuelt 40%) og sammenholdt med det faktum, at ikke alle aktionærer deltager for at øge deres position (eller forsvare), da er det logisk at mange vil sælge i forventning om tildelding/udøvelse af tegningsretter.
Det er denne mekanisme, der rent logisk tilsiger, at aktien unægteligt vil nærme sig emissionskursen, eller endda gå under, med det forbehold, at større aktører satser på at samle så mange aktier op, at sentimentet i markedet vender.
Jeg afventer for nærværende, men ser umiddelbart ikke fair prisningen af selskabet (ref 17 øre) som værende styrende for en god indgang på 14,5 øre.
Men i kommende emisjon vil de syv tegningsrettene ha kostet en KOA-aksje som disse aksjonærene har betalt langt over en krone for. Så at en småaksjonær da kan bruke 70 øre og og selge dem igjen med pt. 35 øre i gevinst blir på alle måter en liten problemstilling for disse. Derfor tror jeg heller de vil være tilbøyelige til å beholde, og sågar øke på dette nivået.
Tok en tradingpost på 0.149 tallet.
Trist slakt for aksjonærene, men nå er skaden gjort og det er på tide å komme inn for å frotse billige aksjer.
Ser ud til at udsalget er overstået … muligt man skal tage plads nu.
Tradingposten i NEL røk idag, så nå er KOA kjøpt
17 øre tilsvarer bare kursen før emi ble kjent. Fair pris vet jeg ikke hva er. Umulig å spå om de går konkurs i 2021 eller om de driver med godt overskudd da.
En viktig presisering er at 17 øre tilsvarer kursen før emisjon ble kjent inkludert emisjonsbeløpet.
Dagens prising er som en opsjon på om de går konkurs å regne.