Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kongsberg Automotive (KOA)

Kongsberg Automotive ASA - Registration of new share capital relating to subsequent offering

… trængsel ved håndvasken omkring 0,14 … spørgsmålet er, om det er hér man tager et frimærke inden fredagens formodede sell off?

Kan tenkes noen ikke får aksjer tilgjengelig før over helgen. Og så har vi Q-rapporten. Så det er ikke sikkert alt skal selges imorgen.
Men blodrøde børser hjelper nok til på salget.

Ser aksjene på vps nå men ikke via sbanken. Andre som kan omsette aksjene enda?

EDIT: Er på tråden med sbanken nå. Foreløpig ingen gode svar eller resultater

EDIT#2: de mente aksjene ikke ville være på depot før imorgen siden tegningsperioden varte frem til da. Så da blir det å avvente til imorgen (som forøvrig var planen). Noen som kan bekrefte at tildelte KOA aksjer er kommet og evt er omsetningsbare? Basert på dagens volum kan det ikke ha vært mange som har fått ut noe volum.

Er visst litt variabelt. Noen skal ha fått, og andre ikke. En med nordnetkonto påstår å ha fått og solgt litt.

jeg tror at du vil få aksjene på depot på mandag neste uker

Tror jeg ikke noe på all den tid de vises på vps.no. Tipper de er handlebare imorgen tidlig. Hadde jeg ringt sbanken litt tidligere enn jeg gjorde ville nok dette løst seg allerede idag. Lest og hørt om flere som visstnok realiserte allerede idag men kan ikke være mange. Uansett blir det nok litt kursdipping de neste dagene mens rep-emi aksjer flippes.

Hei. Har fått de hos Nordnet , men ikke hos Nordea.

Kan du legge inn salgsordre på de på Nordnet-kontoen?

En her som sa at han hadde et lignende problem i BGBIO emisjonen med Nordea som kontoholder.

Merkelig at ikke alle klarer å gjøre dette på samme måten - vi er tross alt i 2020…!

Ja, ønsker ikke å selge så la ut en salgsordre på 30 øre. Og slettet den igjen. :grinning:

2 Likes

Disclosure of shareholding

Disclosure in Kongsberg Automotive ASA

Valgte å selge meg ut igjen med gevinst idag istedet for å bli med over helgen. Hva ble det til hos dere andre? Tatt noen lodd? :slight_smile:

2 Likes

Jeg sitter med alle mine aksjer, sykt mange, skulle ønske jeg hadde like mange i PCIB BergenBio😅

2 Likes

Solgte ut ca. 16% av beholdningen idag. Fornøyd med at den holdt såpass bra (>0,15) idag men vi får se hva mandagen bringer. Har lagt opp kjøpsordrer ned mot 0,12 og salgsordrer helt opp mot 0,30. God helg og lykke til!

1 Like

Kongsberg Automotive ASA - Registration of new share capital relating to the long term incentive program

Kva tenker folk om rapporten i mårra og korleis markedet reagerer?

1 Like

Opp 30%:money_mouth_face:

Kongsberg Automotive reports Q2 2020 results

Milliardunderskudd for Kongsberg Automotive