Da var jeg også ute med vesentlig mer enn hva jeg forventet meg på 6 dager i denne omgangen🤓
Deilig å sitte med 50% overtegning i denne. Papirgevinsten på emi-aksjene har nå nullet tapet jeg hadde tidligere i år. Realiserer en del (ca 25-30%) rundt 0,20-0,21 så får jeg se om jeg handler mer lenger ned igjen. Uansett har jeg spredt salgsordre oppover mot 0,30 i tilfelle traderne går amok.
Gratulerer med gevinst👍
Mandatory notification of trade
Dagen erenda ung Uansett har chartet godt av å kjøle seg ned litt og en liten konsolidering ned mot 0,17 og rett i underkant er å foredra. Men om kjøpspresset vi har sett i det siste er “ekte” kan vi få vendinger som bryter med “normal TA” fordi noen rett og slett vil inn. Vi får se! Jeg holder meg uansett til planen
Jeg ser mer på de fundamentale forhold i KOA. Fremtiden er fortsatt veldig usikker i KOA - ingen nyhet tilsier noe annet.
Gevinst her er bra
Edit! Skulle være svar til Hpbjorn
Usikkerheten er jo det som gjør KOA til et spennende bet. De har alle muligheter til å overraske med såpass mange skeptikere på sidelinjen. Den var en traderfavoritt rett før sommeren og med dagens pennystock-kurs er den mest sannsynlig fortsatt en storfavoritt. Akkurat nå ser jeg potensiale på både FA og TA siden av KOA. Chartet har noen gaps og nivåer oppover som er interessante - i tillegg til det uavklarte potensialet i KOA og industrien - hvordan vil de klare å forvalte situasjonen og kapitalen/likviditeten de fikk inn nylig. Mye spennende her
Tatt ny inngang på .179
Kongsberg Automotive - Acquisition of shares - Meldepliktig aksjehandel
Fikk ikke gått ut av traden idag nei Får vi se hva morgendagen bringer… #Nordnet
Jeg solgte meg ut i går for litt under 0,19. Kunne fått mer ser jeg, men gevinst er gevinst. Håper på en inngang ned mot 0,17 om ikke så alt for lenge.
Føler vi skal prøve oss på .21 før vi skal ned igjen… Tror vi går igjennom .195 idag
Ah well
Om det skjer, så er jeg glad på dine vegne. Tenker også at det er viktig å ha litt penger i bakhånd om vi får corona v2.0 lockdown med tilhørende krakk igjen
Da fikk jeg visst rett… Dessverre for deg. Men jeg kjøpte altså meg inn igjen på 0,1752 med en passe pott. Jeg opplever at det er en psykologisk sperre rett under 0,2 så jeg tenker å legge de ut til mellom 0,19 og 0,20 en plass.
Gjort litt det samme. Tynnet ut litt på 0,19 ish og fylt på igjen litt her på 0,174 (snitt)
Da er du akkurat nå i 0 på de sist ankomne
Ja så sannelig
Datt selv ut på stopploss igår med grei gevinst, inne igjen idag med høyere snitt enn deg da. Gikk inn på .179
Muligt den skal tilbage og teste 0,15 … stort sell off i dag på stor volumen.