https://www.nettavisen.no/okonomi/ser-mulig-femdobling-for-utbombet-aksje/3424054500.html
Videre frem mot Jul satser jeg på at KOA følger mønsteret den har hatt denne høsten: opp til en sperre, og deretter ned ca 0,1. Jeg har solgt ut på 0,28, og 0,29 og har bare litt igjen. Satser på at den snur på ca 0,3. Om jeg tar feil, så får dere ha en kjekk tur videre
Lett å tenke at “men nå er det jo anbefalinger og kursmål 2-3 ggr opp”, men det var det i aug/sep også. Jeg stoler nok en gang på magefølelsen, og sikrer 2-3 dagslønner. Så får vi se da
Nordea slit med å oppdatere kursen så får ikkje følgt så mykje med i dag så håpar kursen ikkje dett alfor mykje
Solgte ut siste rest på 0,309 nå. Krysser fingrene for en tur nedom ~0,25. Om ikke, lykke til videre til dere som sitter
Da var hovedtarget oppnådd og har fått ut over halvparten her ved 0.30 +/-. (har igjen ca. 30% igjen av opprinnelig beholdning). Resten ligger som salgsordrer på rekke og rad oppover mot 0.33 i tilfelle den får en overshoot. Target iht plan er oppnådd og er fornøyd med reisen fra ca. 0.19. Evt ny inntreden vil jeg se an litt - skal suge litt på denne karamellen først. Kanskje vi ser en reaksjon ned mot 0.27-0.28 sånn i det korte bildet som en reaksjon på at flere nok er fornøyd med at den tok ut 0.3000. Ellers hadde det ikke vært å forakte med en pust i chartet men denne er veldig sterk nå (fortsatt).
EDIT: Brudd/test av MA200 idag.
Der tangerte vi 10% i dag, har klart å holde meg i ro så langt, tror jeg sitter stille igjen.
Vært fint å trade til seg noen ekstra aksjer, men det kan gå begge veier.
Hva skjer? Skal vi opp nye 10%?
Dette minner om (gud forby) Funcom!
Uansett kjekt at det som var ca 5% av porteføljen nå er 10-15%.
Vaker rundt +6% nå.
Siste rest av KOA gikk ut i dag og er nå helt tom. Vært en veldig fin reise men hoppet av her - ihht plan. Den kan fint gå videre men forventer egentlig en pust i bakken nå som vi brøt MA200. Forventer iaf en re-test av 0.29-0.30 som et minimum. Skal vurdere inntreden om vi får en dipp ned til 0.25-0-27. Lykke til videre dere som sitter.
Hadde ikke vært feil å solgt litt i dag, satt å fomla med å selge 1/3 men har vært opptatt, så da gikk det fra +3 til -6%.
Nå sitter jeg bare.
Fikk ut 1000’ aksjer igår og nye 1000’ idag, er inne igjen med alt
Virker lovende for videre opptur
Major shareholding disclosure
Snart tid for å ta seg en tur videre opp?
Håper det, jeg somla meg aldri til å få solgt.
Men jeg er tålmodig, og er over 100% opp fra første inngang.
Nå begynner den lille posten å vise igjen.
Skal (forhåpentlig) enda litt lengre ned. Jeg krysser fingrene for å få lastet meg opp i området 0,25 - 0,28 i løpet av desember, men innrømmer gladelig at dette er litt gambling.
Samme tanke gangen her. Ihvertfall fikk ein god gevinst om den skal reise fra, men føler den skal lengre ned… Håper berre eg treffer.
Blir vel plukket ut som en av årets nyttårsraketter tenker jeg
Ooog da er jeg på vei inn igjen i denne aksjen. Kjøpte litt på 0,2905 i dag, og planlegger egentlig å kjøpe meg inn mer ved ytterligere nedgang (litt avhengig av hvordan det går med salg av andre aksjer den neste uken).