Hatet er ikke så sterkt som det. Jeg har f.eks. vært gift med en journalist på samme tid.
Enkle slutninger blir gjort av enkle mennesker.
Hatet er ikke så sterkt som det. Jeg har f.eks. vært gift med en journalist på samme tid.
Enkle slutninger blir gjort av enkle mennesker.
Synd med 13,676 som har mistet livet, men også de milliontall som mister jobben og alle som får redusert skole og fritidstilbud. Fremtidige pensjonister får mindre å rutte med når pengene brennes på dette. Livsverk av gamle hoteller, restauranter og turistmål som går konkurs. Vanskelig etisk spørsmål dette hvor lenge skal vi stoppe all aktivitet og hvor mange milliarder skal vi bruke for at Johan på 90 skal bli 92 år.
Tettpakkede favelaer i Brasil er dårlig rustet til å håndtere et coronautbrudd
https://www.washingtonpost.com/world/the_americas/brazil-coronavirus-rio-favela/2020/03/20/2522b49e-6889-11ea-b199-3a9799c54512_story.html
Forsto det slik at såpe og vann anbefales først. Har man ikke det for hånden så kan antibakteriell væske brukes.
Hva mener du? Har jeg antydet det?
Såpe og vann er tingen, men det blir stress å kjøre rundt med bobilen på jobb for å ha varmt vann og såpe😊.
Hvis du tenker på at vi har plassert antibac ved inngangen så er det bare en ekstra sikring.
Vi vasker alle sammen hendene til den store gullmedaljen.
Vi ble anmodet/pålagt å bruke antibac og hansker, fortrinnsvis engangshansker, på jobb. Jeg ba de sende over antibac, det kunne de ikke…
Apotek er tomme, Biltema er tomme, fikk tilfeldigvis to flasker når jeg var innom og kjøpte vindusviskere, Normal hadde også inne på tirsdag, jeg var innom rett etter at de hadde mottatt, ble tipset av se ansatte på apoteket!
Så familien har til en ukes forbruk.
Skal en spare er det en falsk trygghet, en må få dekke hendene skikkelig hvis en skal drepe viruset.
Jeg begynner å få seriøst tørre hender etter mye håndvasking med såpe og vann, kanskje hjelper med litt avveksling?
Alkohol tørrer ut hendene mye mer enn såpe og vann forsto jeg på madammen (som heldigvis har fått av seg gaggen )
Håndkrem er noe kliss, men jeg smører inn hendene på kvelden, gnikker og lar det få sitte, før jeg vasker forsiktig for å fjerne det overskytende…
Tror nok fort antibac er verre…
Bruk litt kaldere vann. Det har hjulpet mine hender en hel del. Samt å bruke aloe-vera gele en gang i blant.
Det er slett ikke dette det er snakk om. Dersom man velger å gå for masseimmunitet raskest mulig, og dermed tar livet av millioner- ikke bare de som blir syke av coronavirus, men også de som ikke får hjelp på grunn av at helsevesenet er totalt overbelastet, får man ikke nødvendigvis slutt på viruset. Jo flere mennesker dette viruset får smitte, jo større er sjansen for at det muterer. Noe som igjen kan føre til at man ikke lengre er immun.
Nå er det vel heller ikke bare Johan på 90 år som kommer til å slite med dette, hvis vi ikke stopper dette her vil du nok miste en del nære du også Holmes.
Ingen gode grunner til å bade i livsfarlige virus slik eg ser det.
Aloe vera kan også forsøkes å blande inn i hjemmelaget antibac.
Men så var det dette klisset da.
Det går også å blande inn olje, W 10-30 er vel sorten @Hakon?
Eteriske oljer fra Apotek eller helsekost kan sikkert være greit, får dempet litt av hjemmebrent lukta, ikke alle som digger den.
Noen tanker jeg har akkurat nå:
Just saying
Sitat fra @cagey2
Her var det mange originale og fornuftige tanker!
Tar med denne også:
Så jeg regner med at folk nå får med seg hvem det kan være lurt å høre på og ikke. Cagey var eneste som kom med en støtte kommentar og jeg fikk 4 likes. Som man ser bør man ikke følge konsensus. De som vil tjene penger bør legge bort egne ideèr om å time bunnen i markedet og heller høre på meg.
Jeg skal spare dere for alle kommentarene jeg fikk på denne rett etterpå samme dag… De som vil spole tilbake kan gjøre det og lese selv. Da ser dere mange som har tapt enorme summer eller i hvertfall mange prosent siden den gang.
De som lytter til meg kommer til å tjene penger som gress i fremtiden. De som hører på hakk i plata folka som er like positive til både aksjemarkedet og journalister både før og etter viruset løp løpsk går mot ruin.
Noen har det. De fleste bør kjøpe fond egentlig. Jeg har ikke tapt en krone på denne krisa. Tenk over det før du anklager meg for å være hjernevasket. Det er ingenting som er søtere enn hjernevaskede som anklager klarsynte for å være hjernevasket.
Olivenolje vil funke.
Ruter endrer avganger og ruter i disse coronatider
Enda en som er enig med @Pablo:
https://www.nettavisen.no/okonomi/jon-hustad--langt-flere-vil-do-av-tiltakene-enn-av-korona/3423941774.html
New York har/flere smittede enn Kina og Sør-Korea
15.168 smittet.
https://www.cnbc.com/2020/03/22/new-york-state-has-more-coronavirus-cases-than-france-or-south-korea-as-infections-soar-to-15168.html