USA ser ikke bra ut i det hele tatt men hvis tallene for New York på 4463 ny smittede er det i tilfelle et lite lyspunkt for de da det er over 1200 lavere enn i går. Fortsatt ille men burde dempe kalkulert topp ganske mye.
Men dette er den store gåten…
Så hyggelig at jeg solgte meg helt ut bare en times tid før det skjedde.
Kjære univers: prøver du å fortelle meg at jeg bør slutte med aksjer…?
Nei dette er jo som en vanlig influensa…
Derfor lager USA planer for hvordan landet kan drives om Trump og co dauer…
Uff, @VargVemund.
Kanskje noen ord om Buffet kan hjelpe?
Verktøyet er gratis, og tilgjengelig for alle. Norsk selskap.
Einarsson anbefaler i dagens Radium alle å lese denne artikkelen:
Den er skremmede… men bra
Oversatt til Norsk:
Vil svenskene endre sin coronastrategi?
Jeg tenker at dersom Senterpartiet og FRP spiller kortene sine rett har de en god mulighet for å ta over som de to største partiene på Stortinget med god margin. Og KrF kan bli topp 4.
Økt proteksjonisme, økt religiøs innflytelse og økt nasjonalisme er 3 politiske paradigmer jeg helt klart ser for meg i utviklingen de neste årene.
Tegnell med interessant uttalelse om den norske coronastrategien.
Trodde det var svenskene som er forsøkskaniner? Med tanke på statistikken. Pr dags dato har svenskene færre smittede, men høyere antall døde enn Norge.
Edit : Strengt tatt er vi vel alle forsøkskaniner for tiden, uansett hvor vi befinner oss.
Kilde: VG.
Det går mot vår, og mange land har stengt ned det meste av virksomheten.
Vår betyr våronn, og om det ikke sås så kan det heller ikke høstes.
Jeg håper inderlig at myndighetene både her hjemme og ute er sitt ansvar bevisst,
for om ikke våronna kommer i gang så kan det bli hungersnød til høsten,
Da kan dødsraten eskalere.
Er vel høsting som krever sesongarbeidere. Hvis det ikke er å oppdrive, så kan de sende noen av de 200k permitterte til gratis treningsleir.
Bra for Norge! Opp fra 68% til 90% på en uke er nesten utrolig. Har ikke truffet muttern på 75 av den grunn. Vil ikke være den som gjør henne syk.
Det er helt riktig.
Men om der intet sås, så kan der intet høstes.
Dette stemmer også med tidligere, utenlandske funn…
Fra CNN for noen dager siden.
Digestive symptoms were the “chief complaint” in nearly half of COVID-19 cases, small study says
From CNN Health’s Arman Azad
Digestive symptoms may be more common in coronavirus infections than previously thought, with a small study released Wednesday finding that symptoms such as diarrhea and a loss of appetite were the “chief complaint” in nearly half of more than 200 confirmed COVID-19 cases.