En ting man må huske på er at i skandinavia er folk generelt ganske bevisste og oppdaterte på hva som skjer og prøver å oppføre seg ansvarlig (uten at det er lovpålagt). Det er så klart unntak.
Ja jeg snakker jo ikke om svenskene. Det går jo tydelig frem at jeg snakker om politikere og media der borte. Jeg liker svensker jeg og har mange svenske venner som mener det samme som meg. Pratet med han ene senest i dag.
Jeg snakker om den politiske ledelsen og mediene der som ikke så noe til svenske tilstander og som nå velger å gå for motsatt strategi som alle andre i vesten.
For å snu på det. Tror du at alle andre land i vesten er de som “Jag er inta sjuk, jag er bara svensk”? Her bor jo de som går for motsatt strategi.
Får være måte på hva jeg skal tillegges av meninger jeg ikke har. Det virker å være den nye hobbyen her.
Det var mest på kødd @Morti .
Anyway, dette er grunnen til at jeg er gått fra 100% til 50% investert nå…
Vi vet jo at de to grafene ikke skal gå “hånd-i-hånd”, det går minst et par uker fra noen er smittet til de dør. Her går grafene opp i paralell. Mao, veldig store mørketall.
Dette er jo i tråd med de første rådene som kom fra de franske legene, og senere WHO. WHO snudde igjen. Men de franske legene fant ut at ibuprofen kunne forverre coronasymptomene og frarådet bruken av det. De anbefalte paracetamol.
Fint at han poster, gjør det enklere å få med seg nyheter fra flere steder ved å bare scrolle ned her
Sarkasme/ironi er en humor for normal til høy på skalaen av smarte folk. Jeg skjønner det bare ikke. Tror jeg er for smart
Fikk denne av han svensken jeg snakker med, noen som vet noe om den medisinen der?
Hoppas på de bästa fikk huvudverk å ont i halsen förra onsdagen å sen har ja haft ont i lungorna å kort pustad , sök på Google så får du läsa om kollodialt silver
Kollodialt silver ,ionosil finns på helsbutiker
En studie i fra usa visar att de dödar virus
Noen som vet noe om det? Jeg har ikke hørt om kollodialt silver i det jeg har lest.
Kanskje det kommer mer info fra Russland nå?
Ah, men det var ikke sarkasme eller ironi, som sagt, mest bare sagt på kødd fordi du er så jævlig oppgitt over politikken i Sverige.
Altså, hvis de finner en behandling, så tror jeg det er mulig at dette bare blir et 1-kvartals blaff som retter seg opp igjen. Tar nok litt tid før man får et skikkelig bullmarked i økonomien, men aksjene retter seg nok opp passe fort.
Er ikke så veldig opptatt av det. Bor ikke der. Har vel knapt sagt et ord om det før i dag. Det er mest snakk om analyser basert på objektive kriterier og sunn fornuft. Innvandringen er for en annen tråd. Det var kun relevant fordi man ser resultatene av åpenbare feilvurderinger først i ettertid.
Svenskene må opp farten på testingen sin og følge resten av verden i forsøket på å slå ned viruset.
Fra african news.
Viruset sprer seg over det afrikanske kontinentet nå…
South Africa’s coronavirus cases leapt again to 554 on Tuesday, the most of any country in Africa, as its 57 million people rushed to prepare for an unprecedented lockdown that begins Thursday.
Across Africa, 43 of its 54 countries now have cases, with the total at 1,788. Thirteen countries have reported 58 deaths. South Africa has not recorded one.