Akkurat dette er ikke det farligste. Han har vært i Kina. Vi visste jo at det var risiko for at han kunne ha viruset. Det farlige er når vi får påvist at folk er smittet her.
prøv nå
Samme her. Premien er vel, forhåpentligvis, at du har spart deg for store tap!?
Hva med litt personvern?
Fuck personvern…100 vis av liv står på spill!
Han kan godt få personvern i media om myndighetene følger opp og tester alle han har vært i samme rom med.
Dette kommer til Norge uansett. Vi må bare håndtere det og unngå panikk. Alle kan gjøre noe: God håndhygiene og hoste/nyse-hygiene.
Ok, der var Norge også en del av worldometer statistikken. Oppdateringen kom sammen med en haug italienere. Fan som dette er smitsomt. +135 bsre i dag i Italia.
Hva er det folk shorter her inne?
Tesla! Pluss bare holder meg i cash- dukker garantert opp fine kjøpsmuligheter etter hvert.
Jada… Dama jobber med smittevern på UNN. Bare å spise antioksidanter å håpe på det beste
Shorte eneste bilmerket med biofilter på A/C’en? Noob
Sjansen for å bli dødssyk og dø av Covid er jo minimal. Friske oppegående folk med god hygiene og normalt immunsystem er rimelig lite utsatt for å dø av dette.
Djesus får en skremselpropoganda. Personen fra Nord Norge med spor av virus hadde ingen symptomer og hadde heller ikke vært noe syk.
Regner med hele Tromsø by stenger ned ASAP i morgen! For et sirkus…
Edit: E24 med overskriften “Dødsviruset i Norge” - e det mulig?
Korrekt. Men fordi du virker likegyldig, så kanskje sjansen er større for at akkurat du blir alvorlig syk og trenger sykehusplass.
Ingen krise det, du dør ikke, men du opptar en plass for en som kanskje ikke får plass, og dør.
Tenk lengre, gjerne langt
Det er i allefall enkelt å se om folk er inne eller ute av markedet når man leser denne tråden
Ja de sier jo i fra så da er det enkelt
Ja, er ikke videre stresset.
Her var det mange originale og fornuftige tanker!
Sitter med inntrykket av at bullerne tenker svært kort. Følge konsekvensene av dette vi ser nå er mangfoldige og langtvirkende.
Spar meg for personkarakteristikker. Jeg er ikke likegyldig, men jeg er rasjonell.