Påstår du at den ikke er flat ??!!?
Ja var inntrykket jeg også fikk
Litt Off Topic
Men kjøpte litt BEARSBUXX5AVA2 nå.
Prøver meg litt frem
26.51 kurs
uuuum oi, hadde vel ikke dårlig helse han? Evt så ville noen at han skulle gå bort, er Kina trossalt.
Globaltimes er kina sitt propaganda apperat, så litt spesielt de faktisk nevner dette.
Janno, dette rammer også mange unge og friske selv om det er en overvekt av gamle og syke som dør.
Ikke for å tenke å investere i det, men hadde ikke forundret meg om det finnes muligheter til å vedde mot og med utviklingen i spredningen direkte? #2020
Det er slik de får det til. De blander noen sannheter inn i usannheter så blir alt mer ‘troverdig’
Yup, har sett litt på det fenomenet. Tror mixen som passer perfekt er ca 30% reelle saker(ting som folk ser som harmløst-bra) og 70% bullshit/propaganda for å overbevise nok lesere til å bli tatt seriøst og samtidig få optimal politisk gevinst. Brukes hos de fleste nettsider/nyhetsstasjoner og det tidligste eksempelet jeg har funnet fra TV er fra nyhettsendinger i USA på 90-tallet med en tredjedel dedikert til “se på denne hunden som ble reddet i går”-typ klipp i siste del av sendingen. Fungerer som smurt.
Tok et lite lodd jeg også, hvis ting eskalerer så må det fylles på mer.
Ser ut som det blir rally i Gilead i dag, opp 5%. Markedet har vel fått med seg at de potensielt sitter med nøkkelen til viruskrisen.
Koronaviruset rammer både mennesker, dyr og nå også fond
Antallet som blir friske er oppløftende
Dette rallyet i US er ikke til å fatte. Mange bedrifter får nå forringet sine «suply chain», og mange, inkl Tesla, har måttet stenge ned produksjonen. Apple står i fare osv osv.
Man må klype seg i armen.
Enig! Lukter boble og krakk lang vei når det uansett bare stiger tross stadig nye skjær i sjøen og fundamentale forverringer…
Not dead yet “kun” en hjertestans. Klarte heldigvis få han i live igjen.
Noen som vet om denne 34 år gamle legen har noen underliggende sykdom?
Han overlevde ikke…