Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Koronavirus - Covid-19 - Småprat

Ikke enkle tider når man føler man står MIDT i stormen. Kan spille selv de beste et puss.

3 Likes

ta det fra meg som har opplevd mitt når det gjelder tunge perioder…kriser kommer og kriser går,-når man har opplevd litt i livet,kjenner man godt på tålmodigheten som man hviler på i tider som dette.

3 Likes

All good Morti, Du kommer sterkere tilbake! :+1:

Fikk aldri testet selv, men ble selv litt psykisk sliten/høy dose angst av å være isolert i 10 dager. Er mest redd for å smitte andre, da jeg er i starten av 30 åra.
Begynte å se for meg dødsrate statistikk da jeg gikk forbi gamle folk på vei til butikken, selv etter at jeg var frisk.
Holdt pusten når folk gikk forbi basert på vindretning. samt Irriterte meg over at folk ikke gikk på gangfeltet i retning av kjørefeltet, slik at man slipper å passere så mange personer :stuck_out_tongue:

Var godt å starte på jobb igjen idag :slight_smile:

4 Likes

Ikke tro at bekymring og stress er noe å kimse av, de er nok i bunn og grunn to av verdens største drapsmenn…! Ta vare på deg selv, ikke tro at det gjeveste du kan gjøre er å selge enda flere eiendommer hvert år til til er 50. For om du allerede har symptomer i tredeveårene så kan du vente deg å bli skikkelig syk om du ikke setter på bremsene (les: du kan bli en del av Navstatistikken* - og det regner jeg med en Trump-supporter ikke vil være kjent med; derfor ta dette seriøst).

Det var en liten monolog til alle som er redd for koronaviruset. Stress og bekymringer kan være nettop det som gjør at man bikker over i risikogruppen.

4 Likes

Ord til ettertanke det der. Det er viktigere ting her i livet enn å selge flest mulig hus. Det er jeg helt enig i. Tror ikke dette er noe langvarig for meg. Sove litt og få litt “nærkontakt” med en Tinderdame :smiling_face_with_three_hearts: er god medisin. Samme å treffe venner og familie. Og ikke minst å skru av virusAlert news en periode. Jeg er bare 42 :wink:

8 Likes
3 Likes

Nederland tar grep, forbyr sosiale sammenkomster på mer enn tre personer frem til juni.
https://direkte.vg.no/coronaviruset/news/5e7907d7c10686001103ca0d?utm_source=share-btn

1 Like

Militæret forbereder seg…og det er ikke småtteri de forbereder seg med.

Mobile likhus i Chicago

Ganske vanlig at det flyttes Militært utstyr mellom leirer og treningsentre.

:wink:

Gammel video btw.

5 Likes

Betalingsartikkel, så jeg har ikke lest den. Tror likevel jeg ar forstått poenget:
Rask inkludering (50.000,- i betaling) og ekstremt raske effektdata fordi deltakerne faktisk får en kontrollert smitte.

Kanskje det ikke tar 12-18 måneder likevel?

Surt å komme i kontrollgruppen, da:-)

2 Likes

Med unntak av 11. Mars som var før endring av testkriterier blir det det høyeste antall smittede i Norge på en dag.
Med utviklingen i dag både i Norge og ellers blir i hvertfall jeg enormt overrasket om ikke tiltakene besluttes videreført i morgen.

1 Like

image

2 Likes

Det er fulle folk og de som tror de er smittet av Corona som viser sitt verste (sanne) jeg :wink:
Vi tåler drittslenging - så slenger vi litt tilbake, bare kos det :slight_smile:

2 Likes

Det er vel å gå litt for langt for å stoppe hyttefolket?:blush:

2 Likes

People with blood type A may be more vulnerable to coronavirus, China study finds | South China Morning Post

1 Like

de siste 2 ukene har dette bare rett og slett eksplodert! :face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Lager man samme kart for Norge ser det ikke noe særlig bedre eller verre ut, er vel ikke langt unna at det kun er Finnmarksvidda, Hardangervidda og deler av Helgelandskysten som ennå ikke har smittede personer.

2 Likes


Helvete da Kina…

1 Like

Feil tråd