prøver og si at bodybuildere som spiser en pose med godteri for det inneholder 70g carbs feks etter trening, ser verre ut i formen enn dem som spiser “whole foods” som poteter, ris, søtpotet etc.
Det ble prøvd og forklart over her at så lenge du får i deg kalori mengden og næringsstoffene du trenger ila en dag så har det ingenting og si hvor de kommer fra. altså utifra den logikken så kan du spise pizza til frokost donut til lunsj, potetgull til middag og skum bjørner etter trening så lenge du holder deg innenfor den gitte kalorimengden og følger “makroen” altså sammensetningen av fett proteiner og karb.
Og det er jeg ikke enig i , faktisk så synes jeg det hørest helt latterlig ut at noen kan mene at og sitte og dryle McD’s hele dagen vil føre til samme helse messige resultatet som viss du hadde spiste samme mengde i salat og rikelig med grønnsaker samt feks kylling, poteter o.l
Vet ikke helt om du var uenig , eller om det var forkortelsene mine som unnslapp deg men det jeg har beskrevet over er da altså IIFYM (If it fits your macro’s)