Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Ja, man er forskjellig. Jeg er tryggere pÄ min kryptobeholdning enn aksjebeholdning. Heldigvis er ingen like og man har forskjellige markeder tilpasset forskjellige investorer :grin::+1::+1:

7 Likes

Det er ogsÄ det stÞrste argumentet for krypto.

La oss si man feks ikke har tatt vaksinen, og en eller annen helseminister ser det for godt Ă„ innfĂžre sanksjoner mot dem som ikke Ăžnsker Ă„ vaksineres.

Er det greit?

Nei.

1 Like

Jeg og, men senest i gÄr klarte jeg Ä bli utsatt for en scam. Et mindre belÞp i en low-cap coin, (orclands), men likevel surt. Jeg var sliten og trÞtt og kjÞpte feil kontrakt. Det viste seg at det da var umulig Ä selge meg ut igjen, fordi kontrakten hindret det.

Ja det er kjedelige greier. Det er mange fallgruver i kryptoverden. Jeg har ogsÄ godt pÄ trynet i noen av disse :sweat_smile:

Jeg mener pÄ ingen mÄte at det bare er Ä kjÞpe krypto med bind for Þynene og sÄ bare hodle, slik noen tror at mange som investerer i krypto mener. Jeg veksler stadig om til NOK selv. Men jeg tror aldri jeg kommer til Ä finne noe lignende i lÞpet av livet som gir en gevinst som bare ligner litt pÄ den krypto har gitt meg.

5 Likes

Det er litt hype rundt Tshares pÄ tomb.finance pÄ Fantom, sÄ jeg kjÞpte i 2omb.finance isteden, en av forkene.

https://2omb.finance/masonry

Den ble listet pÄ bÄde CMC og coingecko pÄ kort tid, kan godt hende det er en scam men den er i hvert fall billig nÄ (som sÄ mye annet selvsagt):

https://kek.tools/t/0xc54a1684fd1bef1f077a336e6be4bd9a3096a6ca?pair=0x6398acbbab2561553a9e458ab67dcfbd58944e52

WL: Polygon Ohm-fork med en twist, nÄr du bonder fÄr du en NFT, feks en motor til et romskip, som kan selges pÄ Opensea osv om det er et marked for den.

i forbindelse med whitelist mÄ man invitere folk sÄ om noen er interessert trykk gjerne linken:

Jeg er en av dem som deler smÄ prosjekter, folk fÄr ta den risikoen de Þnsker. Krypto er pÄ mange mÄter et kynisk spill der folk blir lurt til Ä investere, mange taper mye, og man har mulighet til kjempegevinster. Dette prosjektet vet jeg lite om men selv tror jeg det kan gÄ bra. DYOR!

5 Likes

Glad for at dere deler.:+1::pray:

1 Like

NFT + luksusklokker hĂžres spennende ut. Noen som har kikket noe pĂ„ dette? Kevin O’Leary er inne pĂ„ det i videoen her.

2 Likes

Tror det kan bli en god kombo for det meste av produkter egentlig! Alt gan gis tilleggsverdi med en NFT i form av eksklusive medlemsskap, rabatter andre steder eller hva det skulle vĂŠre. Fantasien setter grenser!

1 Like

Dere som er litt mer informert om Glitch / GLCH - har dere fortsatt trua? Virker som litt misnĂžye pga utsettelser.

Jeg er i skeptiskleiren. Veldig lang utsettelse og dÄrlig kommunikasjon, men den stÄr pÄ interesselisten min og det skal komme en video denne uken. Litt spent pÄ den. Frykter at det blir ny runde kommunikasjonsspinn og ikke sÄ mye styrket tiltro pÄ teknisk kunnskap og utvikling, men hÄper de i 2022 faktisk leverer i trÄd med talk the talk.

2 Likes

Hmm ok - burde kanskje selge da og kjĂžpe noe annet.

Skulle gjerne vÊrt med i et bra nettverk fÞr den gÄr for mye
!

Jeg har flippet over litt til Metis

1 Like

Mye som bounca der

1 Like

Dette blir viktig!

Founder og CEO av den krypterte chatteappen Signal har noen veldige gode refleksjoner rundt web3 og NFTs:

Utdrag:

7 Likes

I fremtiden kan du ta med deg samme :poop: i alle kriker og kroker av metaverset