NFT + luksusklokker hĂžres spennende ut. Noen som har kikket noe pĂ„ dette? Kevin OâLeary er inne pĂ„ det i videoen her.
Tror det kan bli en god kombo for det meste av produkter egentlig! Alt gan gis tilleggsverdi med en NFT i form av eksklusive medlemsskap, rabatter andre steder eller hva det skulle vĂŠre. Fantasien setter grenser!
Dere som er litt mer informert om Glitch / GLCH - har dere fortsatt trua? Virker som litt misnĂžye pga utsettelser.
Jeg er i skeptiskleiren. Veldig lang utsettelse og dÄrlig kommunikasjon, men den stÄr pÄ interesselisten min og det skal komme en video denne uken. Litt spent pÄ den. Frykter at det blir ny runde kommunikasjonsspinn og ikke sÄ mye styrket tiltro pÄ teknisk kunnskap og utvikling, men hÄper de i 2022 faktisk leverer i trÄd med talk the talk.
Hmm ok - burde kanskje selge da og kjĂžpe noe annet.
Skulle gjerne vĂŠrt med i et bra nettverk fĂžr den gĂ„r for myeâŠ!
Jeg har flippet over litt til Metis
Mye som bounca der
Dette blir viktig!
Founder og CEO av den krypterte chatteappen Signal har noen veldige gode refleksjoner rundt web3 og NFTs:
Utdrag:
I fremtiden kan du ta med deg samme i alle kriker og kroker av metaverset
Hei!
Jeg har lyst til Ä diversere litt bort fra BTC og ETH pÄ disse nivÄene, og ser etter en NFT plattform Ä investere i.
Jeg har en forutanelse om at 2022 blir Ă„ret hvor NFTs virkelig vil vise sine bruksomrĂ„der. Vi vil se mye mer av luksusvarer som samlebiler, klokker, viner osv bli solgt som NFTs, samt andre artikler utenfor âmetaverseâ.
Det ser ut som DAOs kan bli 2022s âNFTâ og har diversert ut i diverse DAOs, men har ikke fĂ„tt prosisjonert meg mot NFTs enda.
Ser altsÄ etter et lignende blockchain produkt som BNB, KCS, FTT, LEO eller CRO, men for NFTs i stede for bÞrser.
Noen som har forslag jeg kunne gjort litt research i? - PÄ forhÄnd takk!
Samlebiler, klokker, viner som NFT? MĂ„ innrĂžmme jeg skjĂžnner ikke poenget med det herâŠhvor er bruksnytten med det? Kunst og kreativitet kan jeg forstĂ„ og Ă„ eie unike âkunstverkâ, men biler, klokker, viner?
Er ikke veldig utbredt i NFT-verden, men har man nÄ kommet dit at ting som konsumeres/brukes skal vÊre NFTs ogsÄ?
Kun et spm ikke direkte baissingâŠ
BruksomrÄdet er for tilfeller der du ikke skal bruke bilen, klokken eller drikkevarene.
Det er rene investeringer.
Jeg pÄstÄr ikke at det er akkurat disse 3 produktene som vil bli brukt som NFTs, men jeg tror at lagring av fysiske verdier o.l vil bli utrbredt pÄ blockchain (NFT).
Se for deg at du kan eie en luksusklokke/bil kolleksjon til 15millioner kroner, men klokkene/bilene holdes for deg. Alt du eier kan selvsagt hentes ut etter Ăžnske mot at du viser at man eier NFTen.
Bruksnytten at man kan eie store verdier i ligende produkter uten Ä mÄtte oppbevare og stÄ for sikkerhet selv. Se for deg Verdipapir sentralen, pÄ blockchain og for ting.
Godt mulig dette ikke er fremtiden, men jeg tror dette er neste steg for NFTs.
DYOR og DCA Bitcoin
Voldsomt sÄ Depo gÄr. Kikket pÄ den under 0.10, men kjÞpte ikke. 0.22 nÄ.
Andre som fÞlger med pÄ den? Kun 60 mill usd market cap pÄ dagens kurs
Brah jeg har visst om den siden 0,04. Er med i Glitch, og nÄ har vel Depo snart hÞyere mcap enn Glitch. Sykt, men forstÄelig siden de har et produkt ute som er ganske bra.
Vin og klokker kan man fint oppbevare hjemme tenker jeg. Hvorfor skal man ha dette pÄ lagring hos tredjepart? Hvis den som oppbevarer dette gÄr konkurs kommer du ikke veldig langt med en NFT.
Nja det blir vel en form for klientmidler, men enig at det er en riskâŠ!
Airdrop for dem som har betalt over 0.05ETH totalt i fees:
Du kan sjekke hvor mye du har betalt, lit interessant i seg selv.
Her er referral-link, om du vil bruke den: