Man kan claime tokens om ca 2 timer forresten.
Klarer ikke helt Ä synes synd pÄ vedkommende
Alltid litt skeptisk til ting som det. Men claimed gasdao tokens. Virket greit det. HÄpe denne gÄr like smertefritt.
Morsomt Ă„ se hvor mye man har betalt i gas ogsĂ„. Begynner Ă„ bli dyrtđ
Jeg har fortsatt trua, men skuffet over at mainnet ikke kom i Q4 som lovet, men heller med en laaaang utsettelse, der vi ikke har ferdig produkt fÞr i september. Jeg kommer ikke til Ä selge, skal sitte pÄ det jeg har, sÄ fÄr jeg se om ett Är om det var lurt eller ikke. Hvis de lykkes tror jeg det kommer til Ä bli stort. Var en bra «video» de la ut i dag, var bare snakk, ikke bilde. De adresserte mye av kritikken de har fÄtt og svarte bra ut. De virker veldig dedikerte og har fokus pÄ Ä levere det beste produktet de klarer, selv pÄ bekostning av tidsskjema.
Ser det er mange som skriver negative ting om WTF airdrop nÄ.
Hadde ventet med Ă„ claime tokensđ
Edit:
Aleph zero tror jeg kan bli en stor Layer1! Fikk kjÞpt noen tusen azero pÄ OTC for 1usd. Gikk ganske fint med escrow.
Whitepaper er ganske imponerende.
OgsÄ en bra trÄd her: https://twitter.com/Crypto8Fi/status/1479484140517048321?t=jlZqRqURDzGpCgfSHgWiUQ&s=19
Jeg sitter og venter og venter pÄ at de skal listes. Hvordan gikk du frem for OTC?
Noen her som fortsatt eier Monavale og som har nyheter? Den har falt fÊlt i det siste forsÄvidt alt annet ogsÄ. Men finner ikke nyheter pÄ den.
USDV snart for Vader?
https://twitter.com/Teaching_Crypto/status/1481846077657595904?t=3AJqeLBgre5g_BjPv0MyDg&s=19
Det er en telegramgruppe med 4200 medlemmer. Aleph zero OTC, den finner du pĂ„ google. Der er det 2 faste escrow i pinned msg. waLeTG og Stoner19. SĂ„ bare lagde en wallet og benyttet han ene av de (waLeTG) som escrow. De tar 1% fee for jobben. Funket fjell, men litt skummelt fĂžrste gangđ Har 3 trades der nĂ„, ingen problemer. Azero overfĂžres til escrow, usdt overfĂžres til selger fra deg, azero overfĂžres til deg fra escrow. Bevis pĂ„ overfĂžring av usdt i txđ
Det er selvfÞlgelig litt mer hazzle enn pÄ exchange. SÄ de fleste venter pÄ listing. Mange som tror den starter eller fort gÄr opp til 5usd rundt listing, det blir spekulasjon selvfÞlgelig. Men er nok endel Ä hente pÄ Ä ta otc risken.
FĂ„tt med deg noe nytt om RVP eller? Er innom Discord i ny og ne, men de skal visst vĂŠre mer aktive i Telegram.
Ja jeg avventa med den wtf.fees claim og token og gikk Ä la meg igÄr kveld .
Det Ä bruke 0.1+ ETH frista ikke hadde de vÊrt pÄ Polygon eller noe annen L2 sÄ hadde jeg kanskje vurdert det absolutt, dette var mer free as in not a free NFT
Og ser nÄ i etterkant at det kanskje var det lureste, glad slippe Ä minte en meme NFT som kunne like gjerne gÄtt pÄ en t-skjorte
Ja det var lite likviditet pÄ Uniswap ja:
Selv om det ikke er en rug pull, sÄ er det ikke verdt Ä claime prismessig for noen fÄ tokens og en meme token. Tror jeg kunne fÄ ~84 token, mens pris / token ligger pÄ ca. ~0.000026 ETH / Token
ifÞlge chart her, altsÄ jeg mÄ betale over 0.1 ETH
for Ä claime en meme token og fÄ ca. 0.0021
ETH i verdi nei tak
Monavale / Digitalax.xyz ($MONA) er veldig billig nÄ i mine Þyne, jeg kjÞpte 10 til!
De driver og utvikler og legger ut kolleksjoner, tipper den vil fÄ seg et godt hopp snart. Angrer pÄ jeg ikke solgte da jeg sÄ den var pÄ 2200$ selvsagt men tipper den vil gÄ langt over det.
Siste fra Telegram:
"DIGITALAX is taking over NYC with more events planned and in the works, check out one coming up next week below!
Web3 Fashion & Metaverse Fabrication Evening : January 17th Monday 7pm, Williamsburg Hotel Brooklyn
JOIN US FOR THE MOST INNOVATIVE CULMINATION OF FASHION, MODELING, MAKE UP ARTISTRY, HAIR STYLING, WEB3, NFTS, ART, MUSIC, AND TECH IN NEW YORK CITY.
A special collaboration between DIGITALAX, Polygon Network, the Global Designer Network, the Global Models Syndicate, Crypto Mondays, the Williamsburg Hotel, Fashion Week Brooklyn and Digital Fashion Week New York.
See more here
Drinks, Pizza and Snacks will be generously provided by the Williamsburg Hotel, Crypto Mondays & DIGITALAX.
Join us for a fireside chat between Emma_13 , founder of DIGITALAX, and Hamzah Khan, DeFi Lead at Polygon Network.
RSVP Here Web3 Fashion & Metaverse Fabrication Evening Tickets, Mon, Jan 17, 2022 at 7:00 PM | Eventbrite"
Sjekk ut telegramen deres, de har en del nyheter der. Jeg forstÄr meg ikke egentlig pÄ alt dette men tror dette kommer til Ä ta av etterhvert.
Takk for at du tar deg tid VargVemund. FĂžlger de pĂ„ Telegram nĂ„đ
Som tidligere nevnt; Vitalik sin mamma er med i teamet til Metis
Lykke til skatteetaten, dette blir nok en lett jobb!
SundaeSwap?
Den er vel offisielt ute pÄ torsdag i beta mode pÄ public mainnet:
Men man fÄr nok ikke kjÞpt Sundae sine tokens fÞr om 5 uker etter det igjen altsÄ mot slutten av Februar. Det er kun de som har delegert ADA staking mot visse validator noder som blir tilbydt Initial Stakepool offering (ISO). Tipper ville nok ha ventet litt til etter det igjen blir sikkert en sell off, fÞr det tar seg opp igjen.
MuesliSwap kom vel SundaeSwap i forkjÞpet som fÞrste DEX pÄ Cardano. Og MuesliSwap sin Milk token man allerede kjÞpe om man Þnsker dette.