Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Noen andre som minter XEN Crypto? Ganske vill oppgang de siste dagene/ukene

1 Like

Norges Bank “selger” kroner for Finansdepartementet uten å protestere. For da kan de sette opp styringsrenta, slik at DNB og de andre i kartellet kan sette opp sine utlånsrenter og få rekordoverskudd. Du 🫵 betaler. Det er dette som er pengepolitikk.

Kilde: https://twitter.com/enur72/status/1651462537395806214

7 Likes

Kort fortalt

1 Like

Noen andre som følger med på BRC-20? Vill oppgang de siste ukene.

Liten guide her: BRC-20 Bitcoin tokens

Skjer med alts for tiden?

Still bear? Eller en liten dip før spike? :thinking:

Etter nesten 2 år med sideveis/konsolidering på BTC.D, tester den forrige high, Har vært Bitcoin season så langt i år.

2 Likes
1 Like

3 Likes

Er det helt tyst her fordi alle har førtidspensjonert seg på PEPE, APE og TURBO eller har meme season gått fullstendig under radaren her inne?

2 Likes

1 Like
1 Like

Hei hei. Har et spørsmål ang Gala på Metamask. Jeg hadde litt Gala på Coinbase og fikk ikke med meg hva som skjedde her for litt siden. Alle Gala token var plutselig ikke tradebare lengere på Coinbase rundt den 15. mai (tror jeg det var). Så jeg flyttet dem over til Metamask kontoen min, men hvordan skal jeg få benyttet meg av disse Gala som jeg har der nå ? Å bytte dem med en annen krypto er jo helt villt, da det er syk med gas dem skal ha for å gjøre det. Noen som har et forslag her .?

Søk opp GALA på Coingecko og se under ‘Markets’ hvilke andre børser som trader denne.
Har du konto på Binance for eksempel, så kan du overføre de dit og trade de til andre coins der?

1 Like

Stor dropp i alts, her er ett par chart jeg følger

DOGE
ikke langt unna laveste støttenivå, stor fallhøyde under der.

BNB
Samme setup som DOGE

LTC
Bra bounce, halving 52 dager unna. Støttenivåer på 68 og i 60 området.

3 Likes

Bra bitcoin bounce denne uken, flere spennende setups for Alts:
NEO

ADA

1 Like
1 Like

Men Jadda, alle vet at kronen er sterk og at Spetalen tar feil.

Aps nestleder Tonje Brenna: – Oppsiktsvekkende at Spetalen kan bomme så ettertrykkelig | DN


:stuck_out_tongue:

1 Like
1 Like