Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Ikke at jeg har krypto men - svulsten har spredning.

Update to BlockFi Accounts

1 Like

Om dette stemmer så tror jeg faktisk jeg dør litt. Men altså ingen skal jo si at FTX sagaen ikke leverer.

3 Likes

Fy faen jeg gleder meg til Netflix-dokumentaren :star_struck:

Spikeren i kisten for kryptovaluta

1 Like
4 Likes

5 Likes

Litt som fabelen «gutten som ropte ulv», til slutt kom ulven :wolf:

2 Likes

Så får det bli opp til enhver å vurdere om de vil kjøpe når konsensus spår BTC er død eller etter en helt ellevill oppgang og konsensus mener vi bare er helt i starten.

3 Likes

Gleder meg til 2025 når folk skal forklare hvorfor en inngang på 75 000 er smart og de luftige kursmålene som renner inn fra øst og vest da.

5 Likes

Bitcoin «rekene» kjøper som aldri før i følge @Savepig da er spm om hvalene eller rekene vinner

1 Like

Whales are buying while retail is selling. #Bitcoin wallets with more than 10 $BTC are growing.

🤦 pic.twitter.com/Gscobb1C1X

— ₿lockch₳in Rev. (@Crypto1Zeus) November 15, 2022

Edit: Hvordan kopierer jeg link fra twitter skikkelig slik at bildet blir med? Sorry, jeg er ny på twitter etter Elon overtok :slight_smile:

Prøver en ny:

2 Likes

Tror den grafen først og fremst viser at mange flytter over fra exchanges til private addresser

1 Like

Ja det stemmer. Den viser det samme som den alltid har gjort. Din påstand om at rekene kjøper og hvalene selger er nok ikke korrekt. Mest sannsynlig helt motsatt. Men jeg tror nok at mange reker har diamond hands også.

Jeg er ei reke, snart kongereke :slightly_smiling_face:

2 Likes

Skal ha høy risikoterskel for å investere i krypto nå

1 Like

Enig, man må bruke mye mer tid på DD og være nøye hvor man putter penger.
De gode prosjektene får man billig nå. Men de dårlige prosjektene er også billige.

4 Likes

1 Like

Altså WHAT!.

2 Likes

Heldigvis er krypto et sikkert investeringsunivers for den jevne mann i gata, og som på overordnet vis beskytter mot pengetrykking og inflasjon, og sikrer verdiene dine uansett hva som skjer.

Endelig et seriøst tilbud som motstår offentlige reguleringer med hud og hår.

Mvh Tulipanen.

7 Likes