Off ja. Villt Ă„ tenke pĂ„ at de som stolte pĂ„ FTX og bare lot kryptoen sin stĂ„ der like gjerne kunne investert pengene sine i Flyr-aksjer eller lignendeâŠ
Viktig Ă„ vĂŠre selektiv om man har det travelt med Ă„ tape penger. Husk at tid er penger!
PrĂžv Ă„ snu pc-skjermen opp ned nĂ„r du trader. Det var haugevis av altcoins som gikk flere hundre gangern i fjord, men det hjelper vel lite om dere kjĂžper pĂ„ toppeneâŠ
Passer bra inn i caset mitt dette, med langsiktig kryptobunn i mars 2023 Og bull run i H2 2024->2025. Rart hvordan sĂ„nt faller pĂ„ plass av seg selv, men en av driverne til nedgangene har alltid vĂŠrt problemer med likviditet eller âhacksâ nĂ„r markedet surner hos exchangene.
Og der er det nok slutten pĂ„ BlockFi og, ikke sĂ„ rart med tanke pĂ„ at det var FTX som reddet dem, blir spennende Ă„ se hvem mer som blir dratt med i dragsuget âŠ
Hvorfor er ikke kÞdden i fengsel? Alle alarmbjeller ringer nÄr legacy media orkestrerer teater som dette. Her mÄ det vÊre veldig sterke krefter i spill i kulissene som ikke Þnsker oppmerksomhet.
SelvfÞlgelig. Fyren prÞver Ä fremstÄ som et uskyldig offer som tok en feil beslutning, men han er f⊠meg sÄ kriminell som du fÄr det!
Det er ikke han som âprĂžverâ, det er kreftene bak kulissene som forsĂžker Ă„ fremstille han slik - det er skremmende hele greia. Ikke rart det blir vann pĂ„ mĂžlle til konspirasjonsteoriene.
Kan anbefale Ă„ hĂžre/se pĂ„ unchained sine casts om SBF litt mere ânĂžytraleâ, i dybden pĂ„ alt som skjedde og pĂ„ sak enn det sirkuset der
Stikkord:
- FTX gjorde det umulig at folk kunne ha futures trading pÄ FTT slik at de unngikk likvidering.
- FTX hadde rigget system med egne kontoer som aldri ble likvidert, der de ble ringt opp om det var noe pÄ gang.
- SBF lÄnte seg selv flere hundretall millioner dollar uten backing
- FTX det nĂŠrmeste man kommer Quadriga disse dager
- FTX tjente en del pÄ Marketing Making i starten nÄr det ikke var sÄ mange spillere men etterhvert gikk de bare i minus
- NÄr SBF og Alameda begynte Ä ta veldig mye risiko sÄ gikk sluttet en hel del folk med aversjon for Ä ta veldig mye risiko og de fleste som satt igjen var folk som var villige til Ä ta veldig hÞy risiko
- SBF lot folk fra Bahamas kunne ta ut sine assets i frykt om at han skulle blir angriper av noen fra lokalbefolkning
- Hele hans filantropiske approach var en gimmick
- ++
Hvem er âkreftene bakâ mener du?
Finnes masse skriverier om at han har donert store summer til all slags politikere og maktfjes, samt det visstnok har foregÄtt utstrakt money laundering.
Jeg personlig mener egentlig ingenting, men nÄr fyren fremstilles pÄ denne mÄten i legacy media er det Äpenbart at sterke krefter Þnsker det slik.
Han er fra en rik familie og fÞr han donerte penger til demokratene gjorde mora det. Men det er jo noen som har tjent penger pÄ scammen. SÄ man trenger bare Ä begynne der.
Jeg er sikker pÄ at han blir fallguy i denne saken mens bakmennene trekker seg stille tilbake til seychellene
MĂ„ jo vĂŠre noen galninger dette her, i og med at krypto ogsĂ„ kan falle i verdiâŠ
Den er lei. NĂ„r du skal inn Ă„ sjekke marginkontoen og ser den er 1,3B usd i minus. Da kjenner man nok at kiler i magen vil jeg tro.
Goldman Sachs has launched a data service to properly classify digital assets, making it easy for institutional investors to understand and buy into the sector.
the service will allow subscribers to track trends across different sectors of the crypto industry.