Fremtiden folkens, ødelegge alles økonomi og gjøre alle avhengig av ukelønn med utløpsdato hvis ikke CBDCs skremmer vannet av deg er du en harding
Det var vel på tide
Endring i KPI for Bitcoin i samme periode er 320%
Aner ikke hvor du leste det, for i linken jeg la ut står det:
Today, the President released his major announcement.
The Trump team has created digital trading cards for sale.
MAJOR ANNOUNCEMENT! My official Donald Trump Digital Trading Card collection is here! These limited edition cards feature amazing ART of my Life & Career! Collect all of your favorite Trump Digital Trading Cards, very much like a baseball card, but hopefully much more exciting. Go to collecttrumpcards.com/ & GET YOUR CARDS NOW! Only $99 each! Would make a great Christmas gift. Don’t Wait. They will be gone, I believe, very quickly!
Se politikk tråden. Hvor dette vaset heller ikke hører hjemme. Meme tråden.
Trodde det var positivt for kryptovaluta at en respektert person som Trump stod frem og profilerte salg av sine unike digitaliserte NFT-produkter som er bekreftet med blokkjedeteknologi.
Jo flere som buker blokkjedeteknologi, jo vanskeligere blir det å forby det. Samme som med internett. Folk hylte om å forby det i starten, men når nettbanken kom å sparte dem for tid og arbeid så ble det helt stille.
Har aldri hørt om at folk hylte og skrek om å forby internett fra starten. Hvor har du dette fra?
Internett har, i motsetning til crypto, en enorm stor verdi for samfunnet i dag, uavhengig av krypto. Det samme kan ikke sies om krypto versus internett.
Vil krypto/POW ha en plass i fremtidens digitale økosystemer ifm. overføring av monetære, intellektuelle, og andre transaksjoner som har behov for en unik referanse som bekrefter verdier overfor avsender, mottaker, og tredjepart? Ja, det anser jeg ikke som usannsynlig, men da er flaskehalsen offentlig regulering og godkjenning. Mao. alt som krypto hevder de skal være frikoblet fra.
Just my 50 cent.
1.7mrd mennesker har ikke bankkonto i verden ref world bank 2021. Det løser du med mobiltelefon og Internett. Hvilken verdi krypto og fortrinnsvis bitcoin (som store of value) har for samfunnet er like umulig å spå som Internetts rolle på ett tidlig tidspunkt.
15mill USD har han fått.
Var mange av dem. Vi lever jo tross alt i et land som ønsket å forby fargefjernsyn.
Mitt inntrykk generelt av krypto hauserne er at de er naive og kunnskapsløse. De blir jo stadig enkelt nedsablet av folk med faktisk faglig tyngde.
“De andre bankene i USA og i resten av verden kom seg også gjennom finanskrisen uten at innskyterne mistet pengene. De aller fleste av bankene endte faktisk opp med et overskudd selv i 2008”.
Det rundt NFTer er jeg enig i, men å bruke dette som eksempel blir for dumt for min del. Hva er grunnen til at de klarte seg (foruten ett par som de lot dø) og hvem betaler egentlig den prisen?