Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Svaret er nej fra mejj

1 Like

Det finnes jo ikke noe volum pÄ Nahmii? Virker som en dÞd coin ut i fra charts, bÞrser som selger og volum :man_shrugging:

Presis, det er ikke mange som borrer/fisker/graver her nÄ. Derfor det ikke er lurt Ä kjÞpe mye Nahmii (NII) pÄ en gang. Teamet driver veldig lite marketing og PR. For en ekonom som bare ser pÄ en chart ser den dÞd ut og fÄr lite traction. For en teknolog er det noe annet. Nahmii 2 fungerer helt fint, men har ikke sÄ mange produkter mer enn NiiFi som jeg forsÄvidt bruker selv av forskjellige grunner (liquidity pools etc.). Men man kan finne tegn pÄ at teknologien til Nahmii 3 er ved liv og aktivt utvikles ved Ä kontinuerlig prÞve ut den selv pÄ deres testnet. Man kan ogsÄ se i Github etter clues (som at Norges Bank sin infrastruktur faktisk kjÞrer pÄ Nahmii sitt domene), sjekke sertifikater for nye domener som de registrerer, fÞlge med pÄ nyhetene, konferanser, kontraker, Twitter (X) fra community, Discord etc. Er man aktiv innenfor crypto og fÞlger med pÄ utviklingen pÄ web3 sÄ kan man se mange business-cases her og hva Nahmii vil - Ä gjÞre veien til desentralisert krypto sÄ enkel som mulig for en lav forutsigbar kostnad. Som sagt ikke invester mer enn en utekveld pÄ byen i dette prosjektet om du skal investere - bÄde pga lav likviditet og at det er hÞy risiko. Bra Ä vÊre skeptisk :wink:

1 Like

Hei. Hva tenker folket her om Serum (SRM), kan den vÄkne skikkelig til liv igjen i kommende «altcoin Bull marked»?

ForstÄtt det slik at den ble gruset og delvis bannet etter dette FTX muppet-showet, men at den fortsatt kan handles pÄ nesten 200 plasser.

Volum smÄtt stigende
og er ikke en veldig stor pott lÄst i lockup i 7 Är? SÄ skal ikke sÄÄ mye til at denne klikker pÄ litt mer volum?

Eller er det helst Ă„ holde seg unna denne?

Nb! Helt fersk pÄ krypto
:sweat_smile:

Aldri hÞrt om, foregÄe er lite bullrun pÄ altcoins nÄ.

Ligger pÄ rundt 0,067 usd nÄ, ATH var pÄ over 13 Usd

Mange av de ansatte i FTX har/ hadde store summer her. Denne Bankman Fried ordnet det slik at de ansatte mÄtte godta lockup i 7 Är


Jeg hadde Serum i forrige bullrun, ville aldri kjÞpt den nÄ.
Kan bare snakke for meg selv, men foretrekker nyere prosjekter som ikke har gamle “bagholders” som er masse i minus.

De fleste eldre prosjekter nÄr aldri opp til tidligere ATH (selvfÞlgelig med unntak). Feks to av de mest populÊre prosjektene i 2017 bullrunnet var Verge og Nano (tidligere RaiBlocks). Hadde begge, men ville heller aldri kjÞpt de igjen. SÄnn er typisk chart noen Är senere:


Men sÄ kommer jo nesten alt til Ä gÄ opp om det kommer et bullrun som tidligere, sÄ er vel en del Ä tjene pÄ alt :laughing: Men jeg prÞver i alle fall Ä kjÞpe det som det er litt hype rundt, som fÄr mye omtale pÄ CT etc., i hÄp om at de gjÞr det relativts sett enda bedre.

2 Likes

Skal innrĂžmme jeg har vĂŠrt litt overivrig og handlet litt SRM via Solflare, tenker det meste vil bli fomo. Sier meg sikkert fornĂžyd om den klarer Ă„ nĂ„ 1usd er tanken. SĂ„ tar jeg en swap over til USDT og evt kjĂžper SOL som jeg stakerđŸ€ 

2 Likes

Grunnet at Solana er nummer 3 i market cap, og vises pĂ„ nyhetskanaler sĂ„ som Bloomberg og CNBC nĂ„ sĂ„ ville jeg sagt at alt av teknologi som kjĂžrer pĂ„ Solana sikkert vil gi en hĂžyere return on investment enn Ă„ kjĂžpe Solana selv, da Solana er litt overkjĂžpt akkurat nĂ„ (selv om det nok er lurt Ă„ ha litt SOL i en portofĂžlje grunnet all hype.) BĂ„de SERUM, PRISM og NEON er prosjekter som er undervurdert og har hĂžy risiko. NEON feks. lar ETHEREUM-prosjekt kjĂžre pĂ„ SOLANA, vilket muligjĂžr lavere kostnader etc. PRISM skal vĂŠre en bedre aggregator enn SERUM, men er ikke like “infamous” og det kan nok vĂŠre hĂžyere sjanse for at SERUM nĂ„r nye hĂžyder. Best Ă„ ikke ha alle eggene i en kurv. Jeg kjĂžper heller litt av hver av disse, enn alt i SOL. Sikkert en god strategi Ă„ veksle noe av det til SOL etterpĂ„ dersom portofĂžljen gĂ„r opp i verdi, men ville ikke vekslet alt.

RENDER (RNDR) har ogsÄ flyttet til Solana nÄ og er noe av det nÊrmeste du kommer NVIDIA pÄ blockchain. RNDR er da enda et Solana-prosjekt som er verdt Ä vurdere i sin portofÞlje. RNDR er et eksempel pÄ en token som gjorde det bra i forrige bull run, gikk ned i bunn i bear market og nÄ er tilbake pÄ ATH.

SĂ„ lenge teknologien er god er det liten grunn til Ă„ vĂŠre skeptisk.

https://medium.com/@arknoah3/is-rndr-the-nvidia-of-blockchain-the-surging-crypto-powering-3d-revolution-477fd5ec7c91

2 Likes

Da har jeg justert litt til ca 50/50 SMR og RNDR + litt Solana i Solflare Wallet.

Render ser sterk ut
skyhÞyt volum i forhold til circualting supply og ser ut til at det er mange som er bullish pÄ denne.

1 Like

Ser du har fulgt godt med pÄ Nahmii teamet. Er du en av de mer aktive pÄ discorden eller?

Haha, nÄ bjeffer det ass.

KjĂžpte noe Shiba inu for morro skyld.

opp 60% idag. Elsker shitcoins :smiley:

2 Likes

KjÞpte selv noen Cummies tidlig. Opp ~600% bare i gÄr. Fortsatt ~300%. Ren gambling men kult Ä bare kjÞpe for noen doller for Ä se om det blir 10.000X. Skjer av og til, men mÄ vÊre tidlig ute. Ville aldri lagt mer enn 100 dollar i shitcoins da, heller i sustainable hÞyrisikoprosjekt med lav marketcap som har god teknoligi, white papers og referanser og som man kan fÞlge utviklingen pÄ i Discord, X, etc. Finnes nok av de :slight_smile:

Har fulgt det prosjektet i mange Ă„r. Fra nĂ„r de en gang hadde navnet Hubii, annonserte partnerskap med Microsoft, NBX, Business case med Norwegian. FĂžlger med pĂ„ discord, hĂžrer pĂ„ deres calls, leker med N3 teknologien pĂ„ testnet, bruker Niifi pĂ„ N2. De sier selve 2024 vil bli Ă„ret Nahmii vil bli ‘in profit.’ Er veldig glad for at jeg oppdaget denne ‘nĂ„la i hĂžystakken’ av all krypto. De mĂ„ bare bli bedre pĂ„ marketing, men det virker som de lĂŠrt dette nĂ„ og har investert i det ogsĂ„. Tror vi vil fĂ„ gode nyheter fĂžr neste bitcoin halvering, og at de vil ha en fot med i det meste av krypto i fremtiden. Var tidlig ute, og er i LP sĂ„ trenger ikke Ă„ handle mer. Er i pluss og har Genii, Niifi og NII :grin:

Har du ogsÄ investert i alle 3?

1 Like

Er det noen frontendutviklere her som kunne tenkt seg Ä jobbe med meg pÄ et kryptoprosjekt? Send en melding da vel :slightly_smiling_face:

3 Likes

Er hÊrlig nÄr markedet bestemmer seg for likvidere de belÄnte :sweat_smile:

4 Likes

Ja men ikke Genii. Var ikke inne sÄ tidlig. Fulgt de siden 2019/2020

Jules Urbach, CEO i OTOY (RNDR) skal presentere pÄ NVIDIA sin konferanse 20 mars i San Jose GTC 2024: #1 AI Conference - sist han hadde en slik presentasion gikk prisen pÄ RNDR opp 10x. Det er blant annet dette som driver prisen pÄ RNDR opp nÄ. 36% bare i dag.

image

Nahmii utvider sitt patent. De viriker Ä ha noe revolusjonerende/disrupting pÄ gang.
image

https://twitter.com/c0njuror/status/1765358692138959093

image

1 Like

Dette er stort. Render blir partner med Stability AI (de som utvikler Stable Diffusion). Se for dere at hvem som Þnsker kan bruke sin GPU til Ä rendere bilder/filmer for andre, og fÄ betalt for det i RNDR-tokens. Dette er starten pÄ delingsÞkonomi for GPU.

“OTOY and Stability AI will work together to optimize Stability AI’s models to run on the Render Network’s peer-to-peer pool of consumer GPUs, with the ability to feed results back into over 26+ widely used mainstream 3D software tools supported on the network.”

OTOY ‱ Stability AI, OTOY, Endeavor, and The Render Network Join Forces to Develop Next Generation AI Models, IP Rights Systems, and Open Standards Powered by Decentralized GPU Computing

2 Likes