Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Yes har DCA litt og litt her i Ronin den siste tiden, har trua pÄ denne :rocket:

1 Like

Takk for innlegget ogsÄ til Morti. SÄ er mange andre sider som pÄvirker kursutvikling og potensialet i markedet enn bare det tekniske. Mcap er ogsÄ en side.

Ikke lett Ä orientere seg i hele dette universet men mange mener det blir et bullmarket ogÄ i 2025 for bransjen.

Men veldig hyggelig Ä fÄ saklige innspill og info.

1 Like

Om du har lyst Ä holde deg litt oppdatert Krypto samt blokk-kjede teknologi og vÊre litt pÄ forkant pÄ det som beveger seg utenfor vanlig nyhetskilder, sÄ kan jeg anbefale fÞlgende podcaster.

3 Likes

HBAR har gÄtt bra i det siste, noen hbarians her?:sweat_smile:

1 Like

Avax kjÞrer pÄ :rocket::sunglasses: 58 next?

Dot brudd snart? :heart:

FÄr ereksjon hver gang jeg ser pÄ portefÞljen :joy::joy: men jeg tror det er for tidlig Ä sikre gevinst nÄ. MÄlet er Ä slÄ realisert gevinst fra 2021.

6 Likes

Har prĂžvd Ă„ lese litt pĂ„ diverse facebook grupper, discord grupper osv, men det er ikke lett Ă„ sortere ut hva som er god informasjon og hva som er rent sĂžppel. 99% av innleggene er jo “hvor skal jeg sette xx kroner” og " xx coin kommer til Ă„ gĂ„ 10x neste 3 mĂ„nedene". Aldri noen begrunnelse eller argumenter bak pĂ„standene.

Det var noen linker her tidligere til personer en burde fÞlge pÄ x og kanaler pÄ yt som var verdt Ä se pÄ, men de er fjernet nÄ.

Noen som Ăžnsker Ă„ dele noen gode linker en bĂžr ha i samlingen sin?

1 Like

Han her er god, fulgt han i 4 Är :slight_smile:
Men det er stadiet nÄ han er minst god pÄ, altsÄ nÄr bitcoin og altcoins gÄr som galskap oppover!

Hehe. Jeg har ogsĂ„ en del henvendelser fra bekjente og kamerater som Ăžnsker Ă„ diskutere krypto. Men de har som regel bare 2 stk spĂžrsmĂ„l. Hvilken krypto gĂ„r hĂžyest og hvor hĂžyt hĂ„r den. Å begynne Ă„ diskutere det fundamentale og teknologien samt folkene bak prosjektene er som regel ikke sĂ„ interessant. SĂ„ starter de gjerne med en coin som har et bra potensial pĂ„ sikt. Men sĂ„ ser de plutselig en solana-memecoin som stiger 200 000% pĂ„ noen timer. SĂ„ da virker jo den selvsagt mye bedre :joy: Blir nok like mange dyrer lĂŠrepenger for mange dette bullmarkedet som alle de andre tenker jeg :sweat_smile:

3 Likes

Solana Meme coins er fint krydder :wink:
Men selvsagt ikke her man skal putte alle pengene sine :v:t5:

#MemeCoinSuperCycle :dog::cat::chipmunk:

1 Like

For meg fremstÄr Krypto som rent lotteri. Det er jo selvsagt pÄ grunn av manglende kunnskap.

Har lest litt om HBAR, og hver dag tenker jeg at det er for sent, og sÄ gÄr den nye 10-15% opp dagen etter og jeg tenker pÄ nytt at det er for sent. Slik gÄr nÄ dagene med meg pÄ sidelinjen :sweat_smile:

Dette gjelder ikke bare HBAR, men alle 19 jeg har lest litt om og har pÄ listen min som jeg bÞr lese meg mer opp pÄ.

Men Cardano som jeg faktisk har kjÞpt gÄr opp den ogsÄ, bare ikke like voldsomt som alle de andre.

Jeg har uansett bestemt meg for Ä bruke tiden fremover pÄ Ä lese meg opp pÄ en del ulike alternativer, sÄ gÄ inn med 5-10% av portefÞljen min i Krypto.

Det vanskeligste er Ä finne troverdig informasjon. En finner alltid de som lovpriser sine valg som om de er hjernevasket og medlem i en sekt, og sÄ finner en alle som hater den samme kryptoen. De som er vanskelig Ä finne er de som har god og nÞytral informasjon og tar for seg flere sider

4 Likes

Hvor har du funnet informasjonen din sÄ langt?

Litt over alt i grunn. Reddit, YouTube, diverse forum, Facebook og discord

1 Like

Mye i krypto er bare luft, men det er det ogsÄ pÄ bÞrser som Euronext Growth. Det finnes kryptoprosjekter som er langt mer interessante enn bÞrsnoterte selskap.

Mine favoritter er naturligvis BTC og ETH, men sjekk ut noen av AI prosjektene som RENDER, FETCH og TAO.

1 Like

Skjþnner jeg holder meg selv til for det meste til visse Podcaste’r blant annet:

1. Unchained
  2. The Chopping block
  3. Bits + Bips
  4. The Wolf of all Streets
  5. Steady lads

Leser en del pÄ:

Disgresions

Her kan man vĂŠre uenig

1. Reddit ville jeg tatt med en klype salt mye moonboys her, samt folk som manipulerer fikk min beste dose da jeg tok rÄd om Ä selge SOL fordi markedet skulle floddes med mer SOL tokens (skjedde aldri).
  2. FÞlger med noen pÄ Twitter, men samme som Reddit ville nok ikke tatt tips herfra mye scam og forsÞk pÄ manipulering.
  3. Facebook ville holdt meg langt unna tips her, samme med TikTok
  4. Discord og Telegram i’m game absolutt om du vil fĂžlge og investere tid i et prosjekt her fĂ„r man insights real time lenge fĂžr andre steder.
2 Likes

Tenkte Ä hive meg pÄ AI memecoin bÞlgen nÄ som altseason skal gjÞre alle rike ( i fÞlge youtube)

Har noen en plattform man kan handle de litt mer ukjente memecoins?

Raydium = Solana Meme coins
Uniswap = ETH Meme coins

Raydium = Phantom Wallet
Uniswap = Metamask Wallet

Hvor kan en kjĂžpe de du nevner her? Hvordan finner en enklest ut om det er
Solana eller ETH?

https://www.coingecko.com/

SÞk pÄ Þnsket Krypto, sÄ finner du info om nettverk, samt eventuelle Dex og Cex!

3 Likes