Er det EN ting jeg har lært, så var det at å selge de 400 UNI jeg fikk gratis, for $3 per stykk, det var ikke så fryktelig smart.
Jeg satset de pengene på at Trump skulle vinne valget. Var ikke så lurt det heller
Solgte dessverre mine jeg også, men solgte til ETH. I samme periode så har UNI gått omtrent det dobbelte, så litt surt er det ja
Jeg solgte til ETH jeg også. Som jeg igjen kjøpte Axion, Coin og WOZX for. Skulle bare beholdt ETH-en, si.
Ingen som er inne i ICP? Synes det ser ut som de kan ha noe veldig spennende på gang.
Hvor handler dere kryptovaluta?
Tenkte å se litt på dette, har aldri handlet før.
Noen tips?
Det enkle svaret må vel være , Coinbase Pro.
Noen som har sett noe på denne?
https://mobile.twitter.com/evdct
EVDC token skal fungere som betalingsmiddel på ladestasjoner uten behov for å opprette abonnementsløsninger hos ulike aktører.
Har det noe for seg? Er dagens løsning dårlig? Har hørt litt om det fra bekjente, men ingen erfaring med det selv.
Forskjellen er sinnsyk! I tillegg er transaksjonene ferdig bekreftet innen 1 sek.
Man man flytte over Eth-tokens på Fantom-blokkjeden uten at man merker forskjell.
Forundrer meg hvorfor folk enda er så glad i betale ekstremt høye fees for veldig trege transaksjoner
Yup sjukt kjappe transaksjoner og lave fees
Velkommen til en ny verden…! Alle finansielle instrumenter blir kryptobasert over tid tipper jeg
Haha, er litt usikker på hvordan det skal fungere, i hvert fall dersom dette blir valutaen for å kjøpe billetter. Da blir jo prisen avhengig av inngangen, og noen vil ikke ha råd til å se kampene… Usikker på om de får inn det de trenger for å finnansiere utgiftene da. Og tar de ut penger for å oppgradere banen f eks, knuser de kursen og supporterne. Ser for meg at valutaene blir for små til å fungere🤷♀️
Tipper de prøver å ri på penger utenfor supportersystemet, det kan jo fungere en stund.
Tipper de kan brukes til rabatterte priser, utstyr, medlemsakap, percs av ulike slag osv…! Om du har så og så mye i wallet får du mulighet til å kjøpe osv.
På Binance ligger de blant annet under kategorien “innovation”
Overfører folk Fiat til Binance og Coinbase som man veksler inn om dagen, eller kjøper man direkte fra Binance og liknende.
Får ikke kjøpt fra Binance i det hele tatt om dagen, mistenker at banken som sperrer (DNB), har i det siste kun kjøpt i enkelte tilfeller via Coinbase men irriterer meg sjukt alle avgiftene for å handle i det hele tatt og avgifter ved å sende over til andre steder.
Har i hovedsak kjøpt USDT gjennom Crypto.com app’en og overført videre derfra men de støtter kun ERC ved overførsel til andre plattform så blir fort en dyr æffære
Vurderer å teste ut å handle gjennom annen bank som jeg har via Binance se om det fungerer der.
Hva gjør folk om dagen ?
Overfører via sepa til Binance.
Skjønner hvor lang tid tar det da?
kommer som regel inn samme virkedag, med mindre man overfører sent på dagen da.
Får teste det ut snart
Ser fram til fees går ned på ETH, eller at flere plattformer tar i bruk BEP-20, Tron og Fantom