Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Er det EN ting jeg har lært, så var det at å selge de 400 UNI jeg fikk gratis, for $3 per stykk, det var ikke så fryktelig smart. :woozy_face:

1 Like

Jeg satset de pengene på at Trump skulle vinne valget. Var ikke så lurt det heller :sweat_smile:

1 Like

Solgte dessverre mine jeg også, men solgte til ETH. I samme periode så har UNI gått omtrent det dobbelte, så litt surt er det ja :sweat_smile:

1 Like

Jeg solgte til ETH jeg også. Som jeg igjen kjøpte Axion, Coin og WOZX for. Skulle bare beholdt ETH-en, si.

1 Like

Ingen som er inne i ICP? Synes det ser ut som de kan ha noe veldig spennende på gang.

https://medium.com/dfinity/plans-for-endorphin-a-free-and-open-crypto-os-for-smartphones-and-other-end-user-devices-9ebb763a711e

Hvor handler dere kryptovaluta?
Tenkte å se litt på dette, har aldri handlet før.
Noen tips?

Det enkle svaret må vel være , Coinbase Pro.

2 Likes

Noen som har sett noe på denne?

https://evdc.network/

https://mobile.twitter.com/evdct

EVDC token skal fungere som betalingsmiddel på ladestasjoner uten behov for å opprette abonnementsløsninger hos ulike aktører.

Har det noe for seg? Er dagens løsning dårlig? Har hørt litt om det fra bekjente, men ingen erfaring med det selv.

Forskjellen er sinnsyk! I tillegg er transaksjonene ferdig bekreftet innen 1 sek.
Man man flytte over Eth-tokens på Fantom-blokkjeden uten at man merker forskjell.
Forundrer meg hvorfor folk enda er så glad i betale ekstremt høye fees for veldig trege transaksjoner :thinking: :thinking:

image

1 Like

Ny måte å finansiere fotballklubber på? :flushed:

Yup sjukt kjappe transaksjoner og lave fees :ok_hand:

Velkommen til en ny verden…! Alle finansielle instrumenter blir kryptobasert over tid tipper jeg

1 Like

Haha, er litt usikker på hvordan det skal fungere, i hvert fall dersom dette blir valutaen for å kjøpe billetter. Da blir jo prisen avhengig av inngangen, og noen vil ikke ha råd til å se kampene… Usikker på om de får inn det de trenger for å finnansiere utgiftene da. Og tar de ut penger for å oppgradere banen f eks, knuser de kursen og supporterne. Ser for meg at valutaene blir for små til å fungere🤷‍♀️

Tipper de prøver å ri på penger utenfor supportersystemet, det kan jo fungere en stund.

1 Like

Tipper de kan brukes til rabatterte priser, utstyr, medlemsakap, percs av ulike slag osv…! Om du har så og så mye i wallet får du mulighet til å kjøpe osv.

1 Like

På Binance ligger de blant annet under kategorien “innovation” :+1::smiley:

1 Like

Overfører folk Fiat til Binance og Coinbase som man veksler inn om dagen, eller kjøper man direkte fra Binance og liknende.

Får ikke kjøpt fra Binance i det hele tatt om dagen, mistenker at banken som sperrer (DNB), har i det siste kun kjøpt i enkelte tilfeller via Coinbase men irriterer meg sjukt alle avgiftene for å handle i det hele tatt og avgifter ved å sende over til andre steder.

Har i hovedsak kjøpt USDT gjennom Crypto.com app’en og overført videre derfra men de støtter kun ERC ved overførsel til andre plattform så blir fort en dyr æffære

Vurderer å teste ut å handle gjennom annen bank som jeg har via Binance se om det fungerer der.

Hva gjør folk om dagen ?

Overfører via sepa til Binance.

Skjønner hvor lang tid tar det da?

kommer som regel inn samme virkedag, med mindre man overfører sent på dagen da.

1 Like

Får teste det ut snart :ok_hand:

Ser fram til fees går ned på ETH, eller at flere plattformer tar i bruk BEP-20, Tron og Fantom :v: