Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Flere kommer nok til Ä flytte over til Fantom i framtiden. SÄ fees burde gÄ ned for Ä unngÄ masseflukt fra Eth tenker jeg. Betyr ikke sÄ mye for min del da. Begynner Ä bli en stund siden sist jeg gjorde en Eth-transaksjon.

Jeg er nok ikke Tron-fan dessverre :wink: Ellers enig :ok_hand:

Helt enig ingen fan selv av Tron og spesielt deres CEO, men nÄr transaksjoner pÄ Tron nettverket er sÄpass billige og det stÞttes sÄ tyr man til det dessverre. Betale 1$ i fee vs. 10-20$ eller mer. SÄ velger man Tron.

FÄr hÄpe flere tar i bruk Fantom enda billigere enn Tron :v:

Hva faen? Ny coin inn pÄ topp 10 med en gang? :sweat_smile:

1 Like

Fikk med meg ICP men har ikke satt meg sÄ inn i det, tenker den skal vel ned en del fÞr den stabiliserer seg. Tipper det er en del som gikk inn i ICO som selger seg ut nÄ virker det som da token sale lÄ vel langt under 1$. Men den har hÞy scarcity i supply, spennende Ä fÞlge med iaf.

2 Likes

Dette er vel et av de mer interessante prosjektene, @Jadda ?

De har i hvert fall en hel haug av dyktige utviklere osv
!

Hver sin smak. Det er vel gÞyere Ä bli med reisen opp til topp 10 enn Ä hoppe inn i en som plutselig havnet der, hvor de som var tidlig inne sitter pÄ mange tusener av prosent i gevinst.

3 Likes

@holmes Snakket med sjefsarkitekten (Dominic Williams) i Paris i 2017. Han snakket om Ä bruke threshold signatures i Proof-of-Stake. Har ikke satt meg noe inn i hva de driver med ut over det. Dominic Williams virket som en Êrlig fyr, men Ä kjÞpe pÄ denne prisingen tror jeg uansett ikke er lurt.

5 Likes

https://www.ft.com/content/a1f7a90d-68cc-4854-9896-c538e2be58ca

Jeg synes det hÞres veldig spennende ut. Mulig det er litt overpriset, men dette er det jeg har ventet pÄ sÄ lenge jeg har hÞrt om krypto. SpÞrsmÄlet er hvor bra det fungerer kontra Azure, AWS og Google platformen. Og hvordan konkurransen er.

Det betyr at de som i dag miner bitcoin istedet kan stacke hardware for mer fornuftig computation.

MĂ„ vel bare fĂžlge med og se hvordan det utvikler seg.

2 Likes

Bitcoin Tumbles After Musk Implies Tesla May Sell Cryptocurrency

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-05-16/musk-implies-tesla-may-sell-or-has-sold-bitcoin-holdings

Jeg kjÞper en god bunke til her pÄ 0.050.

Bunke med RVP pÄ 0.05 mener? KjÞpte meg inn her for et par dager siden etter Ä ha lest og sett pÄ videoer om selskapet, etter tips fra deg. MÄ si jeg ble imponert over bakgrunnen til folkene i selskapet og ideen bak.

1 Like

0.05$ riktig! RVP ja. Takk for rettelsen.

Jeg kjÞper denne pÄ bakgrunn av et sÄÄÄ sterkt team mÄ jeg innrÞmme Ä si.
Som over alt gjelder det Ă„ ha gode kontakter, det har disse gutta garantert.

De har i tillegg et sĂ„ bra produkt som vil tiltrekke de aller stĂžrste med clearing house, i tillegg har de et produkt som lar oss forbrukeren selge vĂ„re “cookies” dersom vi vil, og fĂ„ betalt i tillegg i RVP.

En Facebook killer dette.

Men smþr deg med tolmodighet og gjerne “glem” litt investeringen. Legg den i skuffen. :slight_smile:

SĂ„ sykt irriterende med ETH investeringer og fees.

Men fees har vel droppet litt nÄ, skal nok ta et lite lodd her selv om jeg mÄ si meg litt skeptisk , men ikke satt meg sÄ mye inn i det :man_shrugging:

2 Likes

Irriterende med eth fees. Helt enig.

Ta et lite lodd, man trenger ikke gÄ all inn.
Som du selv sier, du tar et lite lodd og det fÄr interessen opp til Ä lese seg opp skikkelig i sÄ gode caser som dette. :slight_smile:

Lykke til uansett.

Her mÄ vi smÞre oss med tÄlmodighet og vente pÄ vÄr stund, jeg tipper i starten av 2022 er vi nok pÄ 1$ dersom alt gÄr etter planen.

Legg merke til hvor lite den faller nÄr BTC var sÄ syk og besÞkte 42 tallet. Det indikerer gjerne bunnen.

1 Like

Noen her som sitter med Polkadot og vil synse litt om Dot sitt potensial langsiktig? Markant kursoppgang herifra fordrer adopsjon, men det fremstÄr vel ikke som veldig problematisk?

Jeg sitter med Dot og har troen. FĂžler Dot er inne i en periode der de utfĂžrer de “kjedelige tingene”, de tingene som mĂ„ gjĂžres, men som nĂždvengivis ikke skaper sĂ„ mye hype. NĂ„ venter vi pĂ„ Parachain Rollout og Parachain Slots Auctions. Sten pĂ„ sten legges i Dot universet.

3 Likes

Azure er vel ute av gamet?

ANKR er vel undervudert, har ingen minng noder men tilgjengeliggjĂžr PoS noder og validators for diverse plattformer.

1 Like

Ja, muligens krypto delen. Men Microsoft sin skytjeneste lever i beste velgÄende. Men, det tar selvfÞlgelig en god stund fÞr Internet Computer blir en seriÞs utfordrer til de tre store skyplatformene. Noe av det de leverer vil de mest sannsynlig ikke kunne levere pga at det krever tette clustre av maskiner. Men det blir spennende Ä fÞlge med uansett


Det er forÞvrlig et sykt ambisiÞst prosjekt om de skal prÞve Ä ta de store, men dersom de bruker open source kan det vÊre at de fÄr til en del etterhvert.

2 Likes