Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Hva tenker dere om pump and dump discord servere? veit ikke om det er tatt opp tidligere, så mange poster.

Det er scam.

men utarter ikke det seg i “solide” mynter også? Jeg må si jeg er spent på hvordan politikerne “tar kontroll” på et tidspunkt.

Det kan absolutt skje, her er f.eks. en pump and dump side for Bitcoin:
https://twitter.com/elonmusk

1 Like

Noen ansatte hos meg har nylig laget en sammenligningstjeneste for å vise faktisk pris man får ved å kjøpe/selge kryptovaluta på forskjellige norske og internasjonale børser. Vi tar gjerne i mot feedback og ønsker til forbedringer.

6 Likes

Dere mangler Cardano :grin:

Kommer i listen med en gang den listes på miraiex eller nbx!

det var i grunnen en reel deal det da :slight_smile: selv om bounce osv, var en trøkk i trynet…

Det har vel vært pågående en stund, får stadig vekk invites på Discord til servere der folk liksom driver på med slik. Sett at de promoterer seg på Twitter og med invites. Det lukter jo scam langt unna, har holdt meg unna. Leser fra den artikkelen på Wired at de har vel lyktes med dette å lure folk og få ut en del cash. Artig at de nevner Shib mistenkte litt pump and dump der :laughing:

One knock-off WallStreetBets pump group advertises that they pumped SHIB for more than 4 times profit. In the last 24 hours, the meme coin saw over $6.1 billion in trading volume.

Jeg for min del styrer langt unna iaf.

1 Like

Hvordan tenker du at politikere skal ta kontroll på et tidspunkt, hva legger du i dette?

ikke opp til med, men tenker de velger forhstad løsningn på et tidspunkt under press

Bitmynt konkurrerer med Binance i å gi lavest pris, imponerende! Får Bitmynt ny interface så skal de andre norske børsene få slite.

1 Like

Jeg henger ikke helt med her, hva slags løsning skal de velge under press.
Tenker du at de skal ta i bruk en blockchain under press for den norske mynt?

Sturle pleier ha veldig gode priser, men ikke alltid så bra som nå. Websiden er et live bilde slik prisen er akkurat nå, og Sturle sitter nå på en overvekt BTC. Dette fører til at salgsprisen hans er flyttet ned noe mer enn vanlig. På mindre beløp pleier vanligvis MiraiEx og NBX ha den laveste prisen av norske aktører.

Takk for info :slightly_smiling_face:

Da kjøpte jeg en større bunke med RVP nå. Rundt 0.041$

Langsiktig investering dette.

Apropos pump and dump invites siste jeg fikk nå :stuck_out_tongue:

Dagens største nyhet som har gått under radaren for mange

5 Likes

Har du noe «bevismateriale» for dette? Mener å huske jeg har sett Mirai være dyrere enn Bitmynt flere ganger.

:face_with_raised_eyebrow:

:face_with_monocle:

… WTF? :exploding_head: