Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Ja Sturle har en side som legger ut datapunkter over pris.

NBX har EKSTREMT tynt volum så de er billigst om du skal ha 0,0001 btc. Men de klarer ikke dybde.

Mirai her størst dybde. Prismessig pleier Mirai og bitmynt å være billigst. Men børs VS OTC.

1 Like

Har ikke noen tall til deg - men Sturle har selv en statistikk på sine sider som viser trend for kjøp av 1 full btc. Kurs og spread pÃ¥ norske børsar
Der vil du se at Sturle og MiraiEx følger hverandre relativt tett med bitmynt i ledelsen, men altså da for kjøp på størrelsesordre nå 350k+. Ved mindre kjøp vil MiraiEx være billigere etter kostnader som oftest, men igjen varierer dette veldig etter hvor mye kjøpspress det er i forskjellige retninger og hvor mye BTC Sturle har tilgjengelig.

Merk også at dybden på MiraiEx er delvis skjult - som MM holder jeg sjelden mer enn 10% i boka til enhver tid pga. rate limiting og behov for aktiv relisting.

1 Like

Ok skjønner - første gang jeg prøvde Mirai var for over tre år siden, da vare det bare to tre ordre i boka - så har egentlig aldri brukt den :sweat_smile: da var den også helt fersk, vet ikke om den var gått public engang!

Ble surt nå ja

Da slår jeg til her med et kjøp til på 0.025$! RVP

Jeg har virkelig troen på dette prosjektet.

Auuu. Ned en halv årslønn :face_with_raised_eyebrow:

For første gang siden 2016 har jeg nå overført fersk FIAT til Kraken.

Tar nok noen dager før de er inne på konto, så da rekker jeg å se om vi spretter opp igjen fra tidligere motstand rundt $2500 før vi setter fart opp mot $5200-ish eller om vi bryter rett igjennom støtte og jeg får veksle kryptoen min mot litt FIAT og vente på bedre kjøpsmuligheter.

2 Likes

Kjøpte selv denne i går, men spørs om jeg må fylle på mer på disse nivåene!

1 Like

Gi dere nå, det er over. Dere burde ha solgt alt for lengst.

Kom tilbake om en 2-3 år for å vurdere nye innganger.

Ekstremt naivt å tro at bunnen er nådd enda…

2 Likes

Alltid lurt å spare tørr krutt, men jeg tror BTC har nådd bunnen i denne korreksjonen.

Jeg står fortsatt ved at BTC skal i 100k $ ganske snart.

3 Likes

Det er jo mulig å plukke på dippen, men tror også det fort kan bli en fallende kniv, anbefaler å sette av litt til kraftigere nedgang om man absolutt vil ha crypto. Vil selv se etter inngang, men tror personlig vi fort kan gå mye lenger ned.
Var litt treig, me enig med @PepG .

Og 5 min senere er kursen enda noen % lavere… LMFAO

Helsinski va det rasar! ner 46% sen toppen BTC
Idioti till folk som hypa och skrek køp på toppen av krypto.

1 Like

Må være å lov å gni det litt inn etter mye kritikk fra andre her inne?

3 Likes

Hur fort får man flyttat pengar från wallet till vanlig hedlig bank ? Äger inget och kan inget

Det skumle nå er dominobrikkene. Alle institusjonene som har kjøpt Bitcoin og Ethereum de siste månedene, de skal ut; og grunnen til at det faller så fort - margin calls. Liquidations out the wazoo!

Dette kan starte en kjedeffekt. Tenk på alle disse exchangene som kanskje ikke har dekning!

7 Likes

MSTR har kjøpt masse BTC med lånte penger. Det blir spennende å følge med på om dette raser videre.

3 Likes

Folkens, dere som holder.

Ikke la dere skremme av folk som kommer nå og advarer mot total kolaps!

Vi er i et bullrun og det er normal med slike korreksjoner.

3 Likes

Du er ikke alene om å mene det - men hva er vel en 40% korreksjon i noe som er opp 500%? :thinking:

image

3 Likes

Jeg eier ikke krypto, men dette ^

2 Likes