Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Uregulert marked pÄ sitt verste / beste. Jeg tror det er for store verdier / aktÞrer involvert i dette til at det gÄr i null, men de som er gode til Ä tjene penger kommer til Ä sitte igjen med det meste - at det gÄr opp og ned betyr bare at noen tjener - og de fleste taper.

1 Like

Takk for stĂžtten. :slight_smile:

Skal ikke uttale meg om det stemmer og at bullrunnet fortsetter i det uendelige, men nÄr ting korrigerer og det ropes om blod og krakk, sÄ er det ofte da man skal handle.

2 Likes

Vil vel tro at det er mye stopp loss som har blitt utlĂžst, som igjen har en domino effekt.
Og sikkert automatiske trading som kjĂžper ved bunn.

Gikk ned og opp ca ~$10k pÄ 30m :man_shrugging: , men for en dag samme her er her for the long run.

1 Like

Er Coinbase en av dem eller vil de bare sikre seg om at verdier ikke tas ut, synes det er ikke sÄ tilfeldig at hver gang det er noen form for korreksjon sÄ gÄr coinbase ned (not your keys, not your coins
), Binance operer helt fint fortsatt :man_shrugging:


2 Likes

Var klar pĂ„ Kraken for Ă„ kjĂžpe dippen, men siden krĂŠsjet og det var ikke sjans Ă„ kjĂžpe pĂ„ “bunn”. Spent pĂ„ om det er en liten pump nĂ„ fĂžr en enda stĂžrre dump.
Litt usikker pÄ om jeg skal gÄ for ETH eller BTC selv. Fra fÞr er jeg vel vektet 70/30 ETH/BTC.

Derfor vil desentralisering vinne.

4 Likes

Notice of Temporary Binance Leveraged Token Maintenance (2021-05-19)

Binance

2021-05-19 15:59

Fellow Binancians,

Binance has temporarily suspended trading for all Binance Leveraged Tokens except for: BTCUP, BTCDOWN, ETHUP, ETHDOWN, BNBUP and BNBDOWN. Subscription and redemption for all Binance Leveraged Tokens has been temporarily suspended.

There will be a separate announcement once the affected leveraged tokens are open for trading, subscription and redemption.

We apologize for any inconvenience caused and thank you for your patience.

Risk Warning : Leveraged Tokens are designed for short term bets on market movement, with a preference toward momentum. Long term holding of Binance Leveraged Tokens (BLVT) is risky, as the token has some built-in decay in the absence of momentum movements in favor of the position. Note that BLVT is NOT a replacement for a margin leveraged product, and does not behave the same way. The information here should not be regarded as financial or investment advice from Binance. All trading strategies are used at your discretion and your own risk. Binance will not be liable to you for any loss that might arise from your use of Leveraged Tokens.

Thanks for your support!

1 Like

Hva mener du nÄ egentlig?

Var bare innspill til @cristobal om at sentralisert exchange aldri vil kunne vinne over en desentralisert en.

2 Likes

Anbefaler alle Ä vÊre forsiktige, mange med krypto har heftig belÄning. Det kan bli bratt selv etter nedgangen som allerede har vÊrt.

1 Like

Help enig, sentraliserte exchanges vil til syvende og sist forsvare egne interesser som vi er vitne til her :man_shrugging::sweat_smile:

1 Like

HÄper pÄ en inngang i cardano under en dollar, men det er kanskje tvilsomt.

Tror det blir vanskelig, ser ut til Ä klare seg bra og ikke er sÄ pÄvirket av BTC. Men hvem vet vi fÄr se om dagens er en bull-trap og markedet skal korrigere enda mer (eller en dead cat bounce)

Den bikket jo 1$ i februar i Är bare sÄ er jo ikke umulig om trenden er negativ. Selv hÄper jeg pÄ at BTC mister innflytelsen og dominans slik at andre tokens da blant annet ADA stÄr sterkere pÄ egne ben.

Folkens legg merke til RVP og deres prosjekt med clearing house. Dette vil bli stort.

Her er en liten artikkel som etterhvert overraskende og deprimerende mange pÄ dette forumet bÞr lese og gjÞre seg noen refleksjoner rundt, inkludert @pdx

Jeg mÄ si jeg godter meg over revansjen din jeg ogsÄ, cagey2. Det viser nok en gang hvor viktig det er med rom for meningsutveksling for Ä unngÄ ekkokammer.

3 Likes

Saksopplysning oppe i den bisarre skadefryden:

Bitcoin er opp ca 320% fra der 200 dagers snittet var 1. januar 2020.

Opp drÞye 600% fra bunnen i mars i fjor pÄ et weekly line chart.

Hva er revansjen her i gjen?

Og angÄende hva som skaper feilprising av risk, sÄ er ikke det krypto, det er:

4 Likes

Alle vi som har vĂŠrt i krypto siden 2020 har gevinst, Savepig. Det er ikke poenget.

Det er ikke skadefryd, jeg har ogsÄ en knallrÞd dag. Men kjenner en tilfredshet om at cagey2 sin motstemme til kryptokammeret har visst seg Ä vÊre viktig, selv om den har vÊrt irriterende for mange.

1 Like

Hva er det folk forventer egentlig? At det kun skal gÄ i en rett linje til himmels?

2 Likes