Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Den var aldri ment til deg heller “Til dere som har troen på krypto”.

3 Likes

Delte denne i Bitcoin, deler denne her og alle bør kunne dette https://youtu.be/Lhf_2gJJS1I

Håper vi treffer bunn snart og kan laste inn billig en lengre periode :v:

2 Likes

Glad jeg hadde is i magen igår og ikke safet i cash. Det jeg gikk ned igår, gikk jeg opp igjen idag og mer :sweat_smile:

2 Likes

Blir spennende å følge med fremover, tror det blir trykk!

1 Like

…men opp eller ned? :thinking:

Etter å ha lest tipset ditt har jeg lest meg grundig opp på Revolution Populi, og er fullstendig med på det du skriver. Social media-delen er ikke så veldig interessant, men clearing house har vanvittig stort potensiale. 1000x er ikke urealistisk innen fem år dersom dette går veien. Har tatt en stor long posisjon. Takk for tipset!

2 Likes

Nyeste pomp likte jeg

1 Like

Helt enig, clearing house er det store.
Jeg får gåsehud når jeg ser hvilket team som er satt sammen i Revolution Populi og har man tidshorisont på 5 år så tror jeg belønningen blir stor.

Fin fin inngang for deg, gratulerer.

Hvor kan man kjøpe denne?

1 Like

Hvis det RVP du tenkte på så kan du handle den på UniSwap ser det ut som.

1 Like

Så man bruker UniSwap.org? Er ikke det shady? Blir mistenksom så fort seriøse aktører ender med .org.

Det andre alternativet er å handle på Bilaxy, det er alternativene som er listet opp CMC

Screenshot 2021-05-25 at 14.58.18

Å handle på Uniswap er forsåvidt meg kjent ganske trygt. Men du må da koble opp med MetaMask , Coinbase Wallet etc.

1 Like

Jeg brukte Uniswap og 1inch gjennom Metamask for å veksle ETH til RVP. Ikke noe problem. :slight_smile:

Okei. Jeg har ikke metamask enda, men får ordne det. Takk for svarene!

Hmm hvorfor det…? .org viser vel til at det er en organisasjon, ikke nødvendigvis uten kommersielle interesser mens .com viser at de ønsker å tjene penger…?

Kan godt hende jeg har misforstått, så fint om noen retter meg.

Jeg har selv kjøpt domenet tradehub.org; tenkte det kunne være et sted å samle affiliate-links til ulike børser og lignende. Kjøpte opprinnelig for å hjelpe Demex Tradehub (SWTH), men det kan se ut som de skal endre navn fra Tradehub. Synd om .org skulle være useriøst i folks øyne…!

Det er bare litt uvanlig for de fleste, ikke noe spesielt negativt eller positivt med det. Har du god SEO-score vil det funke uansett.

1 Like

Som Martins sier, bare uvanlig for meg. Har ingen andre gode argumenter :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Vil anbefale folk lese seg opp på eRSDL. (unFederal Reserve).

  • Sterkt og erfaren team
  • Peer to Peer lending uten mellommann
  • treffer bra segment i USA

Bra analyse utgitt 1 uke siden:

Har kjøpt denne gjennom Kucoin, inngang 0.19$.

Denne kan sammenlignes litt med AAVE.

Husk DCA metode ved evt. kjøp. (Altså ikke all inn med en gang. :slight_smile: )

#DYOR (husk å gjøre din egen research før du evt. kjøper)

Ganske aktiv CEO på LinkedIn, verdt å følge med.
https://www.linkedin.com/in/howardjkrieger/

1 Like

Funfact en wallet med verdi på flere millioner dollar , mesteparten i Unfederal Reserve, er også største wallet i Unidex.

Han har staket eRDSL nå, så wallet viser ikke de store verdiene, men han har nylig økt med ca 10% mer Unidex og har nå over 5%.

Verdien på wallet er krympet ekstremt og bare verdt noen hundre tusen dollar nå; men resten er altså staket…

https://etherscan.io/address/0x879c2ee5adc372d0542d65d80ebfe647ac1a5f10

3 Likes

Denne var fin :slight_smile:

1 Like