Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Jeg kjøper en god bunke til her på 0.022$. Altså RVP.

Kun 19$ i fees. :wink:

Jeg har kjøpt meg opp i Glitch i går. Holder de seg til roadmapen kan jeg se lett 10$ her i nær fremtid og mye mer på langsikt.
Meget bra prosjekt og takk for tipset.

4 Likes

Jeg liker det jeg klarer å finne om GLITCH. Dette blir topp prosjekt.

Anbefaler alle lese denne: (med forbehold om at lenken har vært delt her før)

3 Likes
2 Likes

Ha ha da blir Doge lista på Coinbase:

Ikke så unaturlig at det skjer, synes at denne tråden i en Fantom kanal på Discord traff spikeren på hodet :sweat_smile::

Får håpe VeChain og Fantom kommer på Coinbase snart :crossed_fingers:

Denne så morsom ut Arteon, man kjøper virtuelle NFT grafikkkort som man miner arteon tokens med :grin:

Artig konsept iaf.

2 Likes

Ja, det blir fest uten like for alts dersom BTC.D bryter ned.

2 Likes

Absolutt et spennende prosjekt, og imponerende roadmap om de klarer å levere på estimatene. Tok selv en posisjon i går.

2 Likes

Konge.

Jeg har aldri sett en mer aktiv CEO enn hos Glitch. Fokusert på å løfte frem verdiene.
Markedssjefen hiver seg på Discord og forklarer alle misforståelser.

Jeg tror vi har havnet i et godt selskap. Det eneste vi trenger å gjøre er å hodle. :wink:

Som du selv sier, roadmapen ser helt rå ut.

2 Likes

Bare håpe at CEO ikke blir poachet til et annet Kryptoselskap :sweat_smile::crossed_fingers:

1 Like

Fin artikkel om eRSDL.

Halloen, leeeeeenge siden sist.

Har dere hørt om Theta Edge Network?
Så kort oppsummert som jeg kan få det til;
Theta token = governance
Tfuel = currency for å kjøpe en service
Service = båndbredde, compute power, storage, nft’s

Båndbredde, compute power, storage kommer fra Edge Nodes. Edge Nodes = meg og deg som ønsker å selge ubenyttede ressurser. For eksempel så når jeg ikke spiller eller ser på TV har jeg ikke noe imot å relaye biter av en film til andre, eller crunche tall for f.eks folding@home eller andre prosjekter, eller at min PC’ relayer software updates. Så da kan jeg kjøre en Edge Node og få betalt for dette. Betalingen skjer via Tfuel og gjøres opp på blockchain, desentralisert validation.

Meget spennende prosjekt!

Thetatoken.org

2 Likes

Fikk lyst å kjøpe litt Atom etter å ha lest litt om den nye dexen deres:

Bringing DeFi to Cosmos: 11 Reasons to Get Excited About Gravity DEX, Gravity Bridge, and More | by Christina Cosmos | May, 2021 | Cosmos Blog

Veien fra at dexen blir opprettet og til coins vil kunne swapes kan bli veldig kort, mtp. på alt som er bygd på Cosmos (blant annet Binance smart chain):

1 Like

Om det er noen som ønske å prøve crack cocain her og trade de svært volatile tilstandene som råder i crypto om dagen med muligheter for høy leverage/giring, send meg en PM. Jeg kan forklare hvordan komme i gang og har link for registering på Bitmex som gir deg lavere gebyrer.

Sean legger listen høyt. Mulig han er glad i Møllers tran :smiley:

2 Likes

JP Morgan ser etter folk i riktig bransje.

1+1=2

Husker dere Gary Chan som er i teamet til Revolution Populi?

1 Like

Vi kan legge til denne også:

Jeg blir ikke overrasket om den står i 5$ 1. august.

1 Like