Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Sammenligning mellom desentraliserte trading-terminaler:

2 Likes

Ble med pÄ en liten post i RP. FÞrste gang jeg kjÞper noe sÄ lite kjent og tidlig i fasen. HÄper det kommer mer informasjon Ä lese.

1 Like

Jeg tror det blir en hyggelig reise, spesielt med tanke pÄ alle planene og mainnet lansering i Q4.

0.20$ virker som en solid bunn.

Det er allikevel viktig Ä vÊre langsiktig her og svingene pÄ 40-80% skal en totalt overse.

3 Likes

The next thing


RVP

1 Like

noen som har e24 abbn?

Aah, hva posta du? :sweat_smile:

Et rykte om RVP, det viste seg at det ikke stemte sÄ jeg fjernet den. :slight_smile:

SkjÞnner. Nettopp blitt med i RVP gruppa pÄ Telegram, mye hausing der. Spent pÄ hvem han Popsicle er :sweat_smile: tar sikkert litt tid fÞr det skjer sÊrlig endringer med denne kryptovalutaen.

2 Likes

Ja, en mÄ smÞre seg med tÄlmodighet her. Gi den 1Är sÄ tar vi recap da.

Det er planer om mainnet launch i Q4 i Är sÄ det bÞr bidra positivt.
Likviditeten er ogsÄ en utfordring, sÄ jeg hÄper noen store stiller opp.

2 Likes

Tror toppen var nÄr jeg tok ut BSU pengene mine og kjÞpte krypto med dem :frowning:

3 Likes

Det er nok en del andre som har hatt tilsvarende tanker gjennom Ă„renes lĂžp!

Svenskene lanserer ny Kryptovaluta:
https://formogr.am/5fLJ59iNIu

1 Like

Skal de konkurrere med Audius?

1 Like

Det er sikkert bare snakk om en ny “Scamcoin”:
Scamcoin (abewheel.github.io)

Ikke la deg lure av @hrokling 


1 Like

Jeg tror Unvest kommer til Ä bli stort. Lanseres om en mÄned. De la ut nye nettsider i gÄr og har startet litt reklamering. FÞlg de pÄ Telegram.

Unvest.io

1 Like

Vi har alle vĂŠrt der - ta lĂŠrdom av det; skriv “NO FOMO” pĂ„ et ark og heng det opp foran arbeidsplassen din. PĂ„ den mĂ„ten vil du bli minnet pĂ„ at det Ă„ jage profitt sjeldent har lĂžnnet seg i lengden. Bare se pĂ„ hva som skjer med “meme”-aksjene i US. Galematias :money_mouth_face:

2 Likes

Tja mÄ si jeg stiller meg selv litt kritisk til selve RVP hypen hvis dette er hele greia https://twitter.com/PopRev/status/1402218075173310467/photo/1 enda en ny FB takeover :man_shrugging: .

Minds.com har jo levd en stund og har sin egen token allerede og er isĂ„fall pĂ„ en mĂ„te samme greia som det RVP prĂžver Ă„ vĂŠre, hvis det er dette RVP skal strebe etter ser sĂ„nn ut iaf. fra den twitter post’en.

2 Likes

Jeg tror vi mĂ„ overse den hypen der fordi den var egentlig falsk og initiert av en “troll”.

Jeg velger Ä stole pÄ teamet til RVP og at de klarer Ä fÄ landet et bra prosjekt her.
Ser vi en eneste twitt fra en av de mektige fra teamet, tÞr jeg pÄstÄ 5x dobling.

Hvis noen skal fÄ til Clearing House, blir det disse gutta fordi de har de riktige kontaktene!

Med mainnet lansering i sikte for Q4 ser jeg fremtid som meget lys.

Husk ogsÄ at dette er langsiktig investering
 kanskje fÄr vi uttelling fÞrst om 1-2Är.

1 Like

Synes det var litt lite informasjon fra RVP ja, spesielt nÄr de annonserte 8. juni som en viktig dag . Men folka bak dette er vel ganske kjente, men er de pÄlitelige tro.

RevPopSircle, som annonserte 8. juni som en viktig dag, er nok ikke en del av teamet. Sannsynligvis er det bare et hypetroll som prĂžvde Ă„ pumpe litt. Den eneste grunnen til at RVP ble auksjonert bort fĂžr main net og fĂžr teamet begynner med markedsfĂžring er at ICO ikke er lovlig i USA, slik at eventuelle ameriakanske investorer skulle fĂ„ tid til Ă„ kjĂžpe RVP tokens pĂ„ den Ă„pne markedet fĂžr det er “for sent”.

Jeg tror personlig at RVPs potensiale er enormt, men ikke pga. den sosiale plattformen som de prÞver Ä bygge grunnlaget for i blokkjeden, men pga. clearing house som de ogsÄ vil bygge rundt denne.

3 Likes