Ingen staking før de launcher mainnet. Hvis de møter tidslinjen de har skissert så kommer mainnet i Q4 en gang.
10 år siden Bitcoin døde i år:
Ohm-fork med en ny vri: treasury skal blant annet brukes til å investere i andre Defi-prosjekter, community VC-style. Whitelisting stenger om ca 14 timer.
DYOR: KAN være rug, hvis ikke er det en gylden sjanse. Ikke sikkert man får være med.
Nå ble det meget rødt her
For å følge opp den litt cocky Glitchmeme’n fra igår tar jeg med en tweet som oppsummerer en av hovedgrunnene til hvorfor jeg liker Glitch → revenue sharingen
Min lille post i Glitch har nå vokst til 25 % av min portefølje, og main net har ikke kommet enda. Blir spennende å se utviklingen mot årsskiftet. Noen som tør å spå kurs eoy?
Kurs eoy avhengiger av flere faktorer. Spesielt gjelder det om de møter egen tidslinje mtp lansering av mainnet eller om det blir forsinkelser. I tillegg kommer naturligvis Bitcoin sin utvikling i tillegg til tradfi sin utvikling/makroøkonomi/Kina/osv. Så det blir litt tenk på et tall.
Men dersom tradfi ikke får en større korreksjon, Bitcoin ikke får en større korreksjon og de launcher mainnet i desember så kan vel gjerne kursen doble seg og kanskje se 5+ også? Who knows…
Glitch
Ja, dette er jo helt sinnsykt. Kommer Glitch til å ta en Kadena?
HTR er også med! Tror Kucoin vil slå Binance når det gjelder X antall du kan gjøre per “Gem”. Det er der den ekte alt season vil skje, altså ikke så mye på Binance. (Litt logisk med tanke på MC)
Synd jeg bare er topp 350ish i Glitch og ikke topp 75-150 som enkelte jeg vet om er. Måtte det fortsette
Denne er hentet fra LinkedIn og dato bør en legge merke til og delta hvis mulig.
Asics Sports avtalen er i boks allerede men det komme flere high-end globale aktører.
Er vel vanskelig å si så lenge liquidity både er på dex og cex?
Nei jeg venter på en retrace
Sant. Så på etherscan sin liste
Vi kjører igang med en konkurranse for å drive mer trafikk til siden vår kryptopris.no (tidligere mooncap.no) - mulighet for å vinne litt BTC på Firi.