Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-10-25/bitcoin-still-concentrated-in-few-hands-study-finds

Ingen staking før de launcher mainnet. Hvis de møter tidslinjen de har skissert så kommer mainnet i Q4 en gang.

1 Like

10 år siden Bitcoin døde i år:

4 Likes

Ohm-fork med en ny vri: treasury skal blant annet brukes til å investere i andre Defi-prosjekter, community VC-style. Whitelisting stenger om ca 14 timer.

DYOR: KAN være rug, hvis ikke er det en gylden sjanse. Ikke sikkert man får være med.

Nå ble det meget rødt her

4 Likes

For å følge opp den litt cocky Glitchmeme’n fra igår tar jeg med en tweet som oppsummerer en av hovedgrunnene til hvorfor jeg liker Glitch → revenue sharingen

4 Likes

Min lille post i Glitch har nå vokst til 25 % av min portefølje, og main net har ikke kommet enda. Blir spennende å se utviklingen mot årsskiftet. Noen som tør å spå kurs eoy?

1 Like

Kurs eoy avhengiger av flere faktorer. Spesielt gjelder det om de møter egen tidslinje mtp lansering av mainnet eller om det blir forsinkelser. I tillegg kommer naturligvis Bitcoin sin utvikling i tillegg til tradfi sin utvikling/makroøkonomi/Kina/osv. Så det blir litt tenk på et tall.

Men dersom tradfi ikke får en større korreksjon, Bitcoin ikke får en større korreksjon og de launcher mainnet i desember så kan vel gjerne kursen doble seg og kanskje se 5+ også? Who knows…

1 Like

Glitch :clap::clap:

2 Likes

Boson gjør det veldig bra! Håper flere er ombord her.

2 Likes

Ja, dette er jo helt sinnsykt. Kommer Glitch til å ta en Kadena?

2 Likes

HTR er også med! Tror Kucoin vil slå Binance når det gjelder X antall du kan gjøre per “Gem”. Det er der den ekte alt season vil skje, altså ikke så mye på Binance. (Litt logisk med tanke på MC)

1 Like

Synd jeg bare er topp 350ish i Glitch og ikke topp 75-150 som enkelte jeg vet om er. Måtte det fortsette

Denne er hentet fra LinkedIn og dato bør en legge merke til og delta hvis mulig.
Asics Sports avtalen er i boks allerede men det komme flere high-end globale aktører.

1 Like

Er vel vanskelig å si så lenge liquidity både er på dex og cex?

Nei jeg venter på en retrace :sweat_smile::man_facepalming:

1 Like

Sant. Så på etherscan sin liste

1 Like

Vi kjører igang med en konkurranse for å drive mer trafikk til siden vår kryptopris.no (tidligere mooncap.no) - mulighet for å vinne litt BTC på Firi.