Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Boson altså! En juvel

4 Likes
2 Likes

Tenk deg: Monopolpenger, men i begrenset opplag :ok_hand:

2 Likes

Noen som vet hvordan jeg kan få tak i BNB tokens utenom Binance ?

Commonwealth la også til Litecoin i Australia nå.

Dette har nok hjulpet Litecoin rallyet ganske bra og videre HMONY aksjen da den avhenger ganske kraftig av at Scrypt coins som Litecoin gjør det bra…

om noen kan sende meg 200 kroner i bnb sender jeg over 400 i xrp/ltc

gi meg ID link

0xeDB1a8E00775c067f3E92178f12403a0fc1E849a

takk for hjelpen. Trodde jeg fikk kjøpt på uniswap så var en unødvendig dyr tur innom der =/ send xrp adress og destination så sender jeg

kan bare overføre krypto til deg. Jeg kan overføre 200 NOK i valuta XRP er det ok?

Det var krypto(BnB) jeg trengte, men jeg fant ut om binance bridge så fikk tak i BNB

supert… oppdaget bare at jeg kan ikke bruke krypto link for NOK… men det kommer nok. NOK til XRP XRP til NOK :wink: The future…

må sende krypto valuta… kan ikke sende kroner slik.

Eller…:

Tenk deg: dollar, men i begrenset opplag.

Men ikke utstedt av staten :see_no_evil:

1 Like

Staten er vel begynt å bli litt avleggs? Går vel helt av moten til slutt :sweat_smile:

2 Likes

Kan anbefale dette intervjuet ( i hvert fall første delen som jeg har sett).

Han er spesielt flink til å ordlegge seg: historien om penger, hva penger er, gull og hvordan gull ble fraktet og sentrert i USA og knyttet til dollar og så løssluppet fra dollar, inflasjonen som fulgte osv. Mye av dette er gammelt nytt, men det blir diskutert på en spesielt god måte.

2 Likes

Jeg har gått inn i Monavale! Takk for tipset.
Med hypen rundt Metaverse og et godt produkt, har jeg stor tro på 10x dobling fra dagens mc på 7.79 m dollar.

Fin beskrivelse på engelsk: (skrevet 245 dager siden)

2 Likes

Her forklarer en av grunnleggerne/CEO, en ung og veldig dyktig dame, litt om konseptet til Monavale (både mer detaljert og overordnet enn artikkelen du delte): Protocol Architecture Explained: Digital Fashion Operating System - YouTube

Forklarer også en del rundt metaverse og hva som er utfordringene.

2 Likes