Om noen fikk med seg whitelist, nå er det mulig å investere.
i KeplerDAO
Om noen fikk med seg whitelist, nå er det mulig å investere.
i KeplerDAO
Må denne kjøpes gjennom Metamask med eth? Bør man isåfall kjøpe eth direkte i Metamask?
På coingecko eller coinmarketcap ser du hvilke exchanges du kan bruke, deriblant uniswap. Da swapper du fra din metamask, men sørg for å ha nok eth nok gas fees. Jeg syns det funker veldig bra å kjøpe eth på firi og sende til din adresse på eth-nettverket
Er det billigere sånn enn å kjøpe direkte på Metamask?
Vet ikke. Hvis jeg husker rett koster det 0.005 eth å sende eth fra firi (samme fee som binance)
Jeg kjøper på uniswap exchange via en datamaskin, jeg gjør det på morgen da prisene er rimelige da. (Men det er ikke et must).
Metamask app er fin den men alltid 20-30% dyrere i bruk.
Husk å sjekke Contract ID at du faktisk kjøper riktig coin.
Muligens jeg bør gjøre det slik! Jeg har noe eth på Metamask (bsc) og skulle fått de over til eth nettverket for å kjøpe. Får bare melding om insufficent funds. Jeg har 6 dollar i bnb så det burde dekka gebyret. Hva annet kan årsaken være?
Slik jeg forstår det så vil Metamask alltid gå utifra highest gas fee slik at transaksjonen skal gå gjennom, slik at man unødig bruker ETH på en transaksjon som ikke går gjennom. Men som oftest vil man faktisk betale mindre enn det Metamask foreslo.
Jeg har sett noen ganger at det hjelper å ha “normale” decimaler i overføringsbeløpet.
La si at du skal overføre 2.3 ETH.
Så trykker man på Max og det blir autofylt til 2.308584499 Eth, da ville jeg prøvd å forkorte… til 2.3ETH
Jeg har aldri handlet/overført på Bsc nettverket og kan ikke gi deg noen andre tips.
Sist jeg overførte ETH til Ethereum nettverket så prøvde jeg å bridge fra Binance Smart Chain først, men det viste seg faktisk å være billigere å overføre rett fra Binance app’en enn fra Binance Smart Chain.
Tipper du har for lite BNB til å overføre, det koster som @PepG 0.005ETH
å overføre til Ethereum gjennom Binance app’en altså 4.2$
, tror jeg måtte ut med det dobbelte eller mer for å bridge sist jeg prøvde så tipper at du ikke har nok BNB til å bridge til ETH nettverket fra Binance Smart Chain.
Det billigste er normalt å bruke unidex (unidexbeta.app) fordi den både trekker likviditet fra mange dexer men også fordi routingen er billigere (gjelder for limit-ordre spesielt). Den er også billigere enn andre aggregators som 1inch, fordi den alltid sjekker mange ulike aggregators
Her ser vi hvor unidex finner beste kursen, gjennom 1inch denne gangen, mens de som kjøper på Paraswap får svi ganske hardt…!
Evt hvis du sjekker hvor det er likviditet; men innimellom viser ikke coingecko og coinmarketcap osv alle steder en token er tilgjengelig, så det kan tenkes du via unidex kan få en bedre pris enn det du ser der.
Dessuten, om du sjekker hvor det er billigst, og så gjennomfører ordren der, kan det hende at kursen har endret seg og du ikke får det billigste likevel, som du ville fått på unidex.
Feks ser vi at kursen er billigst på Bancor, ca 10$ lavere enn på Uniswap. For noen av de mindre børsene kan det være en midlertidig spike i kursen feks om noen med en stor beholdning har solgt mye, som man da kan snappe opp ved å bruke unidex.
Men mest er det å tjene på å bruke limit-ordre, for det er mye billigere gas-fees å legge en slik ordre fordi det går utenom eth-nettverket, og når den fylles er gebyret trukket fra kursen man betaler, så om man feks har lagt inn kjøp til kurs 800$ vil ordren først trigge når den når feks 760$, for å få dekket gas-fees. Så man må ta høyde for det når man legger inn ønsket kjøps/salgspris på limitordre!
Tusen takk for hjelpen, gutta! Måtte bridge mellom bsc og eth for det gikk ikke å overføre i Metamask. Manglet riktignok eth etterpå og måtte overføre mer uansett. Etter en del knoting på Unidex der de ikke ville lagre limit ordre uansett pris jeg fylte inn på Eth per Mona, ble kjøpet gjort på Uniswap selvom det ble mer kostbart.
“Crypto soon became a vessel for the rich to extract more money from they poor. For the low low price of upping some early investors into the lowest class of actually rich.”
“For every 1 news of “self made 16 year old crypto millionaire” there’s another 10000 stories of 16 year olds losing their life savings”
En 16åring sine “life savings”? Kanskje ikke det verste som kan skje Men forstår meningen med innlegget. Folk vil brenne seg heftig på pump and dumps eller fordi de hopper inn når hypen er på topp. Sånn er livet
mainstream krypto er solgt.
Min største investering er nå Dogebonk $DOBO (100%) 4CHAN500 (300% +10%BSC divident) men den som har kastet mest av seg er buttcorn med fantastiske 2000% dette er på to dager. Alt kjøpt på poocoin.app
#clownworld
Se på det greiene her. En som har lagt inn en megaordre som tømmer ordredypet… Er det folk med milliarder som ikke skjønner at ordredypet er for tynt for ordren de legger inn eller?
Eller er det bare det at mange har lagt inn trigger som tar av i en kjedereaksjon?
Synes dette skjer så ofte at jeg vurdere å kjøre strategier for å profitere på dette…
Nå har jeg vært å førjulshoppet litt på Kucoin
Blant annet fylt på mer FTM og KDA, og diverse metaverse- lottokuponger.
Jeg kjøpte også inngangsbilletter til Tekinvestor- klubbene, GLCH og BOSON
Denne er stor med tanke på Metaverse.
Ikke mitt felt dette her, tydeligvis.
Jeg ser kun et helt vanlig “spill” her. Hva er så spessielt med dette her?