Jeg har ikke mye tro pÄ alle slags memecoins. Det gÄr nok fort over. Men jeg er ikke sikker og kjenner ikke sÄ godt til de. Men de prosjektene som knytter seg mot spillverdenen, sosiale medier og metaverse tror jeg det er marked for i noen tiÄr.
Har lite tro pÄ alle meme coins og ikke kjÞpt noe Floki, fÞrst sÄ trodde jeg at jeg blingsa nÄr jeg sÄ reklamen men det var faktisk reklame for det
Morti jeg tror du hadde vÊrt tjent med Ä lese litt mer om det grunnleggende rundt krypto. F.eks. hva er L1 og L2, og hva er forskjellen pÄ de to. Det vil ogsÄ gi deg svaret pÄ hvilke tokens som kan ha NFT knyttet opp mot seg.
Et velmenende rĂ„d fra en amatĂžrâ
Hvorfor sier du det? Hva er det du tror jeg ikke skjĂžnner med ulike layers?
Mistenkte at du kom til Ä reagere sÄnn, sÄ legger den dÞd. Peace out!
At Ethereum er ledende pÄ NFTs er ikke bare noe jeg sier. Det betyr jo ikke at jeg ikke vet om andre. Men det aller meste som utvikles innen NFTs er ethereum basert.
non-fungible token (NFT) is a unit of data kept within a digital ledger or blockchain (mostly held on Ethereum blockchain) that identifies a digital asset as unique and not interchangeable. This digital asset can be a painting, a video, an audio snippet, a video game collectible item, a GIF, and so on.
Og det samme stÄr ogsÄ her:
Og her top 3 crypto currencies pÄ meta verse er alle basert pÄ Ethereum blockchain.
Hva tenker folk om Enjin?
Grunnen til at de er basert pÄ Etherum er jo fordi det ikke fantes andre smart contracts blockchains som var like bra pÄ den tiden de startet med Ä lage metaverse. NÄ finnes det jo mange konkurrenter.
GÄtt som en kule, kan gÄ lengre men stÞrre risiko nÄ for nedside. Hvem vet, Enjin er pÄ en mÄte fond for metaverse og blockchain spill.
Jeg har en har troen pÄ Enjin!! Men jeg kom sent inn (kjÞpte rundt mars i Är) etter at den hadde gÄtt flere 1000%. NÄ lurer jeg pÄ om jeg skal ta noen lodd i Efinity (Enjin sitt eget metavers prosjekt).
Hvis du er interessert i Efinity, sÄ kan du sjekke dette klippet:
Efinity by Enjin - Best Crypto to Buy Now? | Aug 2021 - YouTube
Spennende, denne har ikke pumpet enda. Her er det oppside ja. Skal sjekke ut Efinity takk
Betyr ikke det at de har et fortrinn da? Eller er det bare den tekniske lÞsningen som teller? Hvor prematurt eller videreutviklet infrastrukturen og nettverkseffekten er har vel noe Ä si ogsÄ er du ikke enig? Jeg er absolutt som en amatÞr Ä regne pÄ det teoretisk og praktiske rundt krypto, men for meg virker det logisk at ethereum stÄr i en sÊrstilling i forhold til andre nye blochchains siden silicon valley type firmaer har investert mye i ethereum relaterte business i mange Är fÞr de andre kom til verden.
Hilsen amatĂžr
Ja personlig liker jeg veldig Etherum, eneste jeg absolutt âhaterâ er hĂžy gas fees. HĂ„per det blir billigere i fremtiden.
Ethereum er uten tvil kongen av plattformer, men jeg tror det er plass til flere. Blir litt sÄnn som nettlesere, noen sverger til Firefox og noen benytter Explorer. Men hvilken token som overlever/ vinner fram til slutt er umulig Ä si pÄ dette tidspunktet (fortsatt veldig tidlig fase). Men kanskje det ogsÄ er plass til f.eks. Solana, Polkadot, Cardano, Cosmos mfl.?
Fra en en amatĂžr til en annen
Har lest litt pÄ det, absolutt spennende.
Tviler pĂ„ Ethereum gas fees blir sĂ„ mye billigere enn dagens priser selv om Proof of Stake faller pĂ„ plass neste Ă„r er ikke sĂ„ mye insentiver for det, med tanke pĂ„ alle andre L1 og L2âs som bygger oppĂ„ eller bruker Ethereum blokkkjeden som feks. Arbitrum, Polygon, Loopring, XDai osv. som da batcher flere 100-1000 transaksjoner i en transaksjon. Vi vil nok heller se flere prosjekter ta i bruk disse blokkkkjedene istedet, er flere prosjekter og NFTs som har begynt Ă„ stĂžtte bĂ„de Ethereum og Polygon.
Tror nok Immutable X (IMX), kommer nok til Ă„ bli en av de store innenfor gaming og NFTs i framtiden.
Jeg skal forske litt pĂ„ den, takk for tipsđ
Sett free guy? Der har du potensialet. Bare x-rated innhold kommer til Ă„ bli stort nok alene