Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Tips til noen solide prosjekter som har fĂ„tt seg en god skrell de siste dagene? Gjerne noe utenfor topp 50📉

Gala, near protocol, terra, kda, fantom er noen bets.

1 Like

Prisen pÄ krypto verdsettes vel som alt? Supply and demand?

Ett Picassomaleri kan vĂŠre verdt over 1 mrd NOK. Er det fornuftig?

1 Like

Takk for det! Skal ta en titt

Er vel Ă„ bare traverse alt under top 50 lista :joy:

Picasso gÄr ikke av moten, kan man si det samme om bitcoin og ethereum?

Da har jeg litt Ă„ sette meg inn! Igjen, tusen takk :pray:t2: Er en jungel dette her – veldig greit Ă„ fĂ„ vite hvilken ende som er lur Ă„ starte i av noen som har holdt pĂ„ lengre enn en selv. Ha en fortsatt fin kveld :full_moon_with_face:

Det gikk bra for Internett, sÄ jeg tror sjansen er stor for krypto. Spesielt mtp store deler av verden som lever under myndigheter som er hakket verre enn i Norge

Litt som Ă„ banne i kirka Ă„ legge denne her, men den er vellaget og har mange gode poenger.

3 Likes

HĂžres ut som kapitulasjonen er her.

Yup tror selv dette var bunnen.

Kan jo vÊre bra for bÄde gull og krypto

Kan det forresten vÊre en sammenheng mellom dette og visse ting som skjer i Ukraina? Amerikanerne har ikke likt veldig godt at land gÄr bort fra feks Ä selge oljen sin for dollar.

Jeg synes ikke ut i fra dine poster her inne at du er i en posisjon hvor du skal veilede andre til verken krypto eller aksjer.
Du skriver jo selv at du utelukkende har bommet med investeringene dine gjennom et bullmarked i krypto, og at ikke en investering er i pluss.

Samtidig tenker du at du stÄr i en posisjon hvor du skal gi andre rÄd?

Det fremstÄr helt tydelig at du har pÄtatt deg alt for stor eksponering mot et ekstremt volatilt marked i hÄp om Ä bli rik over natten. Problemet med High Risk / High reward er at det nettopp er High risk

Siden du er student antar jeg at du er relativt ung. Fordelen med dette er at du trenger ikke bli rik over natten. Du har god tid!
Sett opp en spareplan hvor du hver mnd setter et fast belĂžp i fond og BTC. SĂ„ vil du nok oppleve at formuen din ser svĂŠrt annerledes ut i 2032.

Vi har alle vÊrt unge. Det er nÄr du er ung du skal gjÞre feil. Dette oppleves nok som kritikk, men jeg hÄper den mottas konstruktivt.

Det er flott vÊr i landet vÄrt i dag, ta deg en tur ut!
Kom deg ut fra forumet, gÄ en tur, nyt solen, treff noen venner og legg bort investeringene for en dag. Det er tross alt for friheten til Ä kunne gjÞre disse tingene du sparer.

21 Likes

Takk for innspill. Skal undersĂžke litt :+1:

Hehe ja, er jo det

1 Like

FEDs hĂžring er live The Fed - Live Video

For de som er interessert i Ă„ lese litt om metaverse og NFT:

Det er dette markedet Monavale ($MONA) samler i sine produkter:

Endret fra Ă„ lĂŠre til Ă„ lese for det virker ikke som artikkelforfatteren helt har skjĂžnt konseptet.

Meget bra video. Mye arbeid som ligger bak! Om man ikke har skjÞnt at krypto er en scam fra fÞr sÄ gjÞres det ganske klart her. Lang og tung video, sÄ spÞrs om den nÄr inn til mÄlgruppen :slight_smile:

Release av Solidly prosjekt i Fantom gikk ikke helt etter planen og fund manager 0xSifu har vist seg Ă„ vĂŠre tidligere involvert i Quadriga og andre scams.

Tydeligvis stukket av med 450m i funds og resultert at flere som var over leveraged ble likvidert:

Ser ut til at dette kanskje blir og kroken pÄ Wonderland money (Frog Nation) der 0xSifu var CFO.

Og blÞdd ut i flere prosjekter der Daniele har vÊrt med Ä bygge opp, blant annet abracadabra og stablecoin MIM som igjen hadde en ringvirkning pÄ Terra som har falt 25% siden man fant ut identiteten til 0xSifu

SĂ„ bare halve - men faktisk ikke helt usaklig Wojak Living The Metaverse Life - YouTube

1 Like