Ser ut til det ja, Meta altså FB truer med å legge ned i Europa. Spørs hvem vinner her
Bare steng sjiten. Åpenbart hvem som trekker det korteste strået. Tror de skal være forsiktig med hva de truer med, kanskje de fort må spise sine egne ord
Har dere hørt om Shiba ? … +42% nå
For øyeblikket er SHIB verdens 14. største kryptoaktiva med en markedsverdi på 15,1 milliarder dollar, med den siste kjøringen som bringer den totale gevinsten til 30 % de siste syv dagene.
Shiba Inu har også sett en betydelig økning i handelsvolum – med over 2,5 milliarder dollar i handler i løpet av de siste 24 timene, er det nå den sjette mest omsatte kryptovalutaen bak Tether (USDT), Bitcoin , Ethereum , Binance USD og XRP .
Den kan gjerne gå 100% oppover, men jeg skal aldri kjøpe denne. Har ikke troen på den i det hele tatt. Fantom er faktisk den beste kryptoen, så tok et lodd med giring. LFG
Det er slike spekulative prosjekter som til slutt kan gi krypto ett dårligere rykte, med mindre nok mennesker aksepterer dets verdi og kan bruke det i transaksjoner.
Det hadde gjort livet bedre.
Det er verdens desidert dyreste vits Kult at den har kommet seg så langt.
Rører ikke sånne saker selv, men om en først skal gjøre det er bør den antageligvis ikke være nær topp 10.
Apple på ballen nå? Upcoming Apple iPhone feature to give merchants a way to accept crypto payments
Tidssensitivt og mega høy risk:
Meme season is upon us again, so if anyone wants a total degen shitcoin play (this is not an endorsement of Joe Rogan), $MRI https://twitter.com/palletjacker69/status/1491269239101333504 (TG screenshot from twitter post)
Dextools: DEXTools.io Locked: Token and Liquidity Locking | Team by TrustSwap Website: https://marshallroganinu.com/ Slippage: Buy- 10% Sell- 15%
Allerede 100,000% siste 24 timene, men fortsetter å pumpe. Kjøp på egen risiko…
Basert på all tidligere erfaring, dette er 99% en scam. Hold dere unna.
Nei takk, mtipper jeg sa det samme om Doge og Shiba men… nei ja nei takk
Jasså? Hvordan da? Det er jo en meme coin - alle vet at det er bare tull og kanskje går den 1000x eller så blir du rugged. Definer scam? Folk kjøper i håp om å tjene penger, ganske enkel supply and demand.
Haha ja det er vel alltid sånn at du ser tilbake på det å tenker enten “wow jeg er glad jeg ikke kjøpte det” eller “shit det skulle jeg vært med på”.
Jeg har tatt ut min originale investering nå etter jeg var opp 4x, så får vi se, enten går det til himmels eller så blir det tomt for likviditet.
Du definerer det ganske greit selv.
Jasså, da er jo verden en scam da
Det er da enorm forskjell på en gruppe mennesker eller person som oppriktig prøver å skape noe som senere i tid vil gjøre en fortjeneste for de. Kontra en sjarlatan som utelukkende skal generere seg en stor mengde penger på hype for å så stikke av med hele summen.
Det er også veldig lett å definere svindel:
" Bedrageri er en formuesforbrytelse som går ut på å skaffe seg selv eller andre en uberettiget vinning ved å lure eller forlede noen til å foreta en handling slik at de påføres et tap, eller det oppstår fare for at et tap vil oppstå. … I dagligtale omtales bedrageri gjerne som **svindel"