Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

En gang i tiden var det Ä snakke hÞyt om privatÞkonomi noe som ble sett ned pÄ, men dette er nok ikke lenger en greie. Jeg tror at det Ä mÄtte flagge gevinster pÄ et forum er et dÄrlig tegn spesielt nÄr man «skryter» av fortjenste i kroner. En av grunnen til at dette burde unngÄs er at det ikke er verfiserbart, men ogsÄ fordi det i kjÞlvannet av pratmakere, skrytepaver og finfluensere ligger ungdommer med null i vurderingevne som har kjÞpt fordi de ogsÄ vil gjÞre studielÄnet om til en lambo.

8 Likes

Åpenbart ikke ideelt, og jeg har aldri noensinne fortalt noen om crypto gevinst, men nĂ„ er det sĂ„nn at folk virkelig fikk sterke fĂžlelser ved at jeg postet denne, selv om jeg gjentatte ganger poengterte risikoen. Alt fra at det er moralsk forferdelig til at man kommer til Ă„ tape alle pengene sine. Jeg ville kun illustrere at om du faktisk trader meme coins rett sĂ„ er det penger Ă„ tjene.

Noen kommer til Ă„ tape penger ja, men ingen her som hadde tapt penger om de hadde fulgt min trade nĂ„r jeg sa det - det var mitt eneste poeng. Det er bokstavelig talt en post over her som claimer at “dette er det stĂžrste crypto prosjekter ever”, og ingen har hatt en kritisk ting Ă„ si.
Eneste jeg ikke skjÞnner er hvorfor folk fÄr sÄ sinnsykt sterke fÞlelser nÄr man poster et potensielt high risk, short term play. Fordi det er en meme coin sÄ vekker det tydeligvis veldig sterke fÞlelser. Bare ignorer det om du ikke er interessert. GÄr den til 0 skal jeg 100% poste det her, selv om jeg er fullstending klar over at alle som har hatt en mening kommer til Ä sitte Ä fryde seg over det.

3 Likes

Enig i det du sier, og kjenner meg ikke igjen at du prÞvde Ä fÄ noen til Ä kjÞpe noe som helst. Folk fÄr gjÞre egen research fÞr de investerer, du fÄr kanskje legge pÄ en «Do Your Own Research» disclaimer i postene dine framover just in case :upside_down_face:

2 Likes

Jeg setter veldig pris pÄ at du deler investeringsmuligheter. NÄr jeg leser feedbacken du fÄr sÄ er det tydelig at folk har ulike forventninger pÄ hva som skal postes i trÄden her. For meg er alt som postes her potensielt en scam til jeg har gjort mine egne vurderinger. Jeg setter pris pÄ at folk poster coins som potensielt kan gi 1000x. Det Þker sjansen for at jeg finner coins tidlig nok til Ä vÊre med pÄ moroa. Jeg er ikke sÄ ofte inne her Ä leser, kun tilfeldig at jeg leste de siste postene her.

Grunnen til at jeg ikke er sÄ ofte innom er nettopp pÄ grunn av av de tilbakemeldingene du har fÄtt. Det gir ingen verdi for meg. For meg handler alt om Ä finne neste coinen som gÄr 100x eller neste coinen som klatrer til top 10. Jeg gidder ikke sitte Ä lese om moralen, hvem som er ansvarlig, utnytter fomo, osv. Det gir ingen verdi.

RÄtt at du hoppet pÄ $MRI! Gratulerer med gevinsten, nÄr du tar den :wink: Jeg sto over denne, var ikke helt i risikomodus nÄr jeg sÄ den fÞrste gangen. Men ser jo at jeg kunne gjort veldig gode penger om jeg tok sjansen. Den kan sikker gÄ videre, men jeg har tatt mitt valg og stÄr pÄ det. Kommer til Ä vÊre ekstremt bitter hvis jeg gÄr inn nÄ og den ryker ned :joy:

7 Likes

Klar for altsesong! Virker som Super Bowl i natt er triggeren. La oss se hva som skjer :grinning:

:diamond_shape_with_a_dot_inside:

The president of El Salvador told the US to ‘stay out’ of his country’s affairs after senators voiced worries over Bitcoin.
“OK boomers,” Bukele tweeted on Wednesday evening. “We are not your colony, your back yard or your front yard. Stay out of our internal affairs. Don’t try to control something you can’t control.” He added that the US has “zero jurisdiction” in El Salvador, a sovereign and independent nation.

image
image
image
image
image

Begynner du Ă„ innse at krypto ikke er en dĂžgnflue @pleximus83?

krypto er enda inni en eufori,sÄlangt vil jeg erkjenne :wink:

krypto holder seg veldig godt gitt markedene om dagen.

1 Like

Synes du? Under 40k nÄ

Ja, egentlig. Ting svinger.

Fortsatt 100% opp fra 20k

38k holdt nÄ

Tenker det er litt tidlig Ă„ konkludere med at den holder. 35k blir spennende. SĂ„ selvsagt 29/30k dersom 35k ryker.

2 Likes

Jaja, men holdt nÄ, kan fortsatt ryke ved flere forsÞk

Meh selger krypto drittet, har tapt vanvittig mye, og ser lite oppside potensiale.

1 Like

Du vingler mye - hvor mye har du i krypto egentlig? Du trenger selvsagt ikke svare, men er det verdens undergang om prisen pÄ btc gÄr til 30k? Hva om den gÄr til 300k i lÞpet sv noen Är, fÞles det da dumt at du gikk helt ut? Trenger du pengene du investerte i dag eller i morgen, eller kan de bli stÄende en stund? Tror du pÄ konseptet rundt en desentralisert verden?

Det gÄr jo ogsÄ an Ä spÞrre, hva om prisen gÄr ned til 10k? Var det da lurt Ä selge.

Husker jeg kjĂžpte btc fĂžrste gang pĂ„ 13k solgte med tap pĂ„ 10k igjen og kjĂžpte tilbake pĂ„ 11k😂 hadde hatt 0 Ă„ si langsiktig