Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Ja det gÄr ogsÄ an Ä spÞrre seg.

Jeg vingler ikke, har egentlig alltid hatet krypto. Fordi alt er sÄ useriÞst, med hundecoins, rug pulls og nfts av aper. Hater det enda mer nÄr jeg ogsÄ taper penger. Har innsett at btc aldri kommer til Ä greie Ä slÄss mot myndighetene.

USA skal komme med nyheter ang regulering av krypto til uken, sÄ fÄr man se hva de sier

bilde

Skal vi helt ned til 29.000$?

3 Likes

vetta sĂžren, men er drittlei.

Som eier av kryptovaluta er det viktig Ă„ ha langt perspektiv (mener jeg).
Om du er sikker pÄ at prosjektene har reell verdi og lÞser et problem i dag. Blir disse nedturene lettere Ä hÄndtere.
Det er nÄr det peker oppover man skal holde, og kjÞpe nÄr det gÄr nedover.

Ut i fra kommentarene dine her i trÄden virker det som du har et veldig kort perspektiv og lar fÞlelsene dine styre mye av investerings strategien.
Da er det lett Ă„ bli revet med i dag til dag stĂžy.

Personlig tror jeg vi skal lenger ned.
SÄ jeg har flyttet en god del over i stables. Heldigvis i gÄr! Hadde flaks der.

Har du ikke trua pÄ blockchain og krypto generelt sÄ tenker jeg at det bare er Ä kaste kortene. For da burde du ikke vÊrt i denne sektoren i utgangspunktet. For investeringen er gjort av FOMO og grÄdighet, ikke tro pÄ prosjekte og research.

Just my 2 cents

1 Like

Skulle tro det var en del ukrainere som kjÞpte bitcoin nÄ, men alle andre gÄr vel motsatt for Ä hamstre billige aksjer, olje, rÄvarer og bear instrumenter?

Just saying

1 Like

Hvordan ser BTC/ guld chartet ut i dag?

“Bitcoin” er opp 0,25% og Gull er opp 0,52% :relieved:

1 Like

Hvis du hadde vĂŠrt ukrainer - hva ville du hatt av gull eller bitcoin?

Hvis du hadde vĂŠrt russer - hva ville du hatt av gull eller bitcoin?

Kom gjerne med dine argumenter - sÄ skal jeg komme med mine! Kan bli en finfin diskusjon.

1 Like

sorry,har ikke tid,skal pÄ jobb

tror det siste ukrainere tenker pĂ„ idag er hverken gull eller “bitcoin”.

2 Likes

Helt i orden - men uansett et veldig interessant tankeprosjekt.

Ja, f* Putin.

1 Like

Skulle gjerne sett et oppdatert chart med de samme parameterne, jeg tror nemlig grafene har krysset hverandre i dag, bare motsatt vei?

Legger til denne bare for moro skyld, siden du brukte sÄ korte timeframes:

1 Like

Dersom Russland blir utestengt fra diverse betalingssystemer og lignende. SÄ er vel det sÄnn sett bullish for krypto.

Klarer ikke helt Ä bestemme meg for om vi er pÄ en bunn nÄ eller ikke.

Tror uansett at vi er pÄ en midlertidig bunn. SÄ klart det mÄ handles kjenner jeg.

Litt usikker jeg ogsÄ, tenker at Bitcoin og kanskje ETH er litt safere enn de andre kryptoene inntil videre. Men om tech bunner ut i USA, sÄ tenker jeg de andre ogsÄ blir mer klare.

1 Like

Stemmer. Tror uansett vi skal opp de neste dagane. KjÞpte FTM i gÄr og ONE idag :crossed_fingers::rocket:

2 Likes

Fortsatt like pÄ ballen som i 2011 denne her:

God helg!

1 Like