Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

1 Like
1 Like

Kanskje litt off-topic men jeg lurte pÄ hvorvidt noen bruker Binance her og har klart Ä ta ut en rapport som gir oversikt over transaksjoner i lÞpet av 2021? Om det sÄ bare var hvor mye man har kjÞpt med FIAT i lÞpet av Äret?

Sleit veldig med Ă„ finne en slik rapport og trenger den til skattemeldinga

Brukte https://www.kryptosekken.no/ i fjor til dette, funket helt utmerket og kan anbefales. Har ikke Binance, men det ser ut som de stÞtter de ogsÄ. Du fÄr da oppgitt post og belÞp som skal fÞres i skattemeldingen, ogsÄ mulighet for API-kobling uten at jeg brukte det.

2 Likes

Nice, takk skal du ha :slight_smile:

1 Like

Unidex fortsetter oppover, fÄr se om det blir sell the news ved launch senere i dag amerikansk tid
!

For de som ikke vet hva Unidex lanserer:

Single pool LP syntetisk leverage trading. Det vil si ved hjelp av kun en pool, FTM/USDC, kan man trade mange ulike typer assets. Man er ikke avhengig av en ordrebok, kurser bestemmes av oracle ( Chainlink).

Ved launch kan man trade blant annet Tesla/USD, BTC/USD, EUR/USD og en del andre krypto selvsagt, opptil 50x leverage (vil bli hÞyere). I lÞpet av andre kvartal skal man kunne trade flere tusen assets, inkludert indekser, mange aksjer og mer obskure ting som ETH-gas-pris. Nye par kan settes opp pÄ minutter sÄ fantasien setter grenser.

$UNIDX-holders fÄr 50% av platform-fees, inkludert liquidation-fees, mens LP-stakers fÄr resten av margin: Liquidity Pools - UniDex

Personlig synes jeg docs ikke er helt gode men jeg ser at founder jobber for Ä fÄ ting pÄ plass, hans sterkeste side er ikke Ä skrive gode docs :slight_smile:

4 Likes

Ser bra ut forelĂžpig

2 Likes

Skulle helst ha sett 5 eller mer, men tipper mÄneds likvidering i BTC futures ikveld/imorgen bringer nok hele markedet ned som vanlig :sweat_smile:

HÄper de klarer Ä etablere seg mer og mer om de fÄr MCap til Beets eller Spooky sÄ ligger vi over 15$ :ok_hand:

Men kommer den seg til 5+ i helga og holder seg litt sÄ selger jeg nok litt og kjÞper inn pÄ ny dip det skjer nok igjen :upside_down_face: (dyor)

1 Like

Ja mener rundt 5$ ville vĂŠrt riktigere prising fĂžr volum tar seg opp med leverage!

IfÞlge founder er denne mÄten Ä gjÞre leverage pÄ fÞrste, dette at alle trades gjÞres med en enkelt pool. SÄ hva som helst kan trades, sÄ lenge Chainlink kan levere tall for underliggende.

1 Like

Det var en veldig fin link for meg Jadda. Takk for den :+1::grinning:

1 Like

FPM9dTnXwAEreSb

Noen som vet Defi prosjekter eller Metaverse prosjekter som ikke har pumpet nylig? Det er de narrativene folk ser etter nÄ, og de kommer til Ä gÄ greit fremover.

4 Likes

Spennende bruk av smartcontracts

2 Likes
1 Like

"On the one hand, you will have the continued adoption of crypto by the West as an expression of liberal values, freedom of speech and also freedom of money.

On the other hand, you will see adoption of it by governments and sophisticated players outside of the West, as to say, ‘This is a credible neutral [form of] money. This is a credible neutral platform that I can use to do trade.’

So I think crypto becomes all the things, essentially."

4 Likes

Jeg ble i dag frastjÄlet 21881$.

Man skulle tro at en som har vÊrt i kryptomarkedet sÄpass lenge som meg (over fire Är) hadde lÊrt at man mÄ revoke approvals pÄ obskure nettsider nÄr man har brukt dem, evt bytte lommebok osv.

Men jeg er et eksempel pÄ en som IKKE har lÊrt det, fÞr i dag.

HÄper virkelig jeg skremmer noen andre med dette, sÄ de lÊrer av min feil!

Jeg fikk utbetalt ca 30.000 DAI i forbindelse med en investering jeg hadde gjort i en OHM-fork. Jeg Þnsket Ä nedbetale et lÄn og konverterte ca 8000 DAI til Ä nedbetale lÄnet. Dvs jeg godkjente DAI for transaksjon.

Kort tid etter la jeg merke til at alle mine DAI var borte.

Det viser seg at jeg for flere mÄneder siden har godkjent DAI transaksjoner pÄ en eller annen sketchy side, og nÄr jeg nÄ omsider hadde DAI i lommeboken stjal de all min DAI, idet jeg godkjente transaksjonen.

SÄ jeg ble i dag frastjÄlet 21881$, i skrivende stund verdt kr 192 992.

2 Likes