Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

PoS: A Superior Alternative To PoW

https://medium.com/cyber-capital/pos-a-superior-alternative-to-pow-2670a0739e23

Ganske drøyt med sånn desentralisert bank :stuck_out_tongue:

Begynner å gå seg til nå…!

Hadde ikke gjort noe å betale ned feks de første 15% i en eller annen krypto man har langsiktig tro på, få låne hele beløpet i fist og kjøpe et hus for det, betale ned hele i fiat, men fortsatt eie den første betalingen! Evt kunne nedbetale resten med evt oppgangen den har fått de siste årene…

Noen som har prøvd krypto crash game eller har en formening om det?

3 Likes

Hadde vært artig om det i det minste kom ett argument for påstandene :relaxed:

2 Likes

Voldsomt det han twittrer om krypto den karen. Virker nærmest som han tenker på krypto 24/7, bare i negativ forstand da :sweat_smile::see_no_evil:

Endelig en oppegående sjel.

1 Like

Personlig tror jeg også at “datanerder” er lei av at folk spør de hvor mye de har tjent på Bitcoin. Min erfaring er at disse ikke har kjøpt i det hele tatt.

Har et par av disse i min vennekrets hvor data har vært hele livet deres. Alt fra gaming, programering, designe nettsider osv.

Jeg har aldri interessert meg noe særlig for pc. Så når det blir snakket om krypto i gjengen og de som lever og ånder for pc får spørsmålet om hvor mye de er inne med eller har tjent på krypto. Så er det ikke til å stikke under en stol at det kjennes på frustrasjon når de sier de ikke har vært borti det.

1 Like

Det er mange som mener den store oppgangen er foran oss, hvorfor kjøper de ikke nå?

Hvordan vet du at det ikke kjøpes? Ser ihvertfall ut som Btc-hvaler tar ut mye fra børsene.

Undertegnede selv har kjøpt ukentlig i det siste.
Ser man på darkpools (aksjer) så synes jeg også det ser ut som det kjøpes.

Uansett veldig vanskelig. Jeg har selv ikke vært så i tvil på mange år.

1 Like

Sorry folkens, men crypto skal langt ned. Den følger jo nasdaq 100%, og Nasdaq skal åpenbart lengre ned. lykke til

Det kjøpes bitcoin om dagen, og den store oppgangen er foran oss :slightly_smiling_face:

1 Like

Jeg kjøper for tiden BTC for 50$ dagen, pluss 1000$ i måneden, og 500$ FTM i uka. Gjennom Binance - ser ut som det ikke går å opprette faste kjøp så ofte lenger. Uansett, på lang sikt tror jeg det beste for meg er å snitte meg inn. Kjøper stort sett andre krypto for BTC.

3 Likes

Jeg tenkte på alle ingeniørvennene

Ahh, hehe. Nei de for styre på med sitt. Tviler på det blir noen kjøp derfra ja.

Synes Nasdaq ser mega bullish ut nå. Selvfølgelig kan support ryke og krigen kan gi en ytterligere blackswan event, men R/R her er god. Jeg er forsiktig kjøper her av både BTC, ETH, Luna og potensielt mindre scalps på FTM og Near. Jeg tar også en liten long position med tight SL på SP500 og muligens Nasdaq.

Mye kommer frem i lyset i løpet av kvelden når futures markedet åpner og når markedene er oppe i morgen. Det legger nok føringen for uka. Selv om vi ser en wick ned til 31k eller 33k så er jeg ikke så bekymret. Jeg vet at smarte penger kjøper nå.

Alle posisjonene i dag bør ha tighte SL. Man kan også potensielt få fyllt ganske lave bud på scam wicks

2 Likes

Thight SL i krypto er vel nærmest garantert ryke, selv om det snur oppover? :sweat_smile:

2 Likes

Ja jeg vil si mega lowball sniper bud er det som gjelder, eller bare kjøpe spot da å DCA. Er sikkert tryggere.

1 Like

“tryggere”

Det er krypto dere snakker om her :slight_smile:

1 Like