Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Mulig jeg var litt for bastant der, men jeg tenkte i hovedsak på mulighetene til å modifisere og slette data. Såvidt jeg har forstått vil ikke dette være mulig når filene er lastet opp. Filene blir liggende inntil tiden det er betalt for går uten uansett hva. Jeg leser fra faq-en at de etterhvert vil legge til muligheter for å ha en mappestruktur og flere versjoner osv, men jeg antar fortsatt at noe funksjonalitet må ofres. Hva de kan få til etterhvert aner jeg ikke så det blir egentlig bare ren spekulasjon fra min side.

:thinking:

Fuddere skal ha dette til at denne mannen alene var ansvarlig for at kryptobørser var tillatt i landet og arvtakeren (ene og alene) vil snu dette…

Fortsatt ikke sikkert at det var årsaken til duppen igår kveld?

https://www.ccn.com/south-korea-regulator-seeks-cryptocurrency-normalization-dramatic-u-turn/

Tja :joy:

1 Like

Bra - men de må ikke tro at kryptovalutaens tid er over av den grunn.

Nei, men det er mange prosjekter der ute som prøver å selge seg inn til banker osv.
Hva skal bankene med disse hvis de lager sin egen?

1 Like

Artig å se kommunistene hoppe på kryptobølgen :smiley:

3 Likes

Venezuela er jo så skakkjørt at de har ikke valg.

Desperate tider krever desperate tiltak…

Ja. Skjønner at folket har rømt til krypto, men at diktatoren på toppen støtter dette er jo oppsiktsvekkende.

1 Like

mener det var noe om at befolkningen ikke fikk kjøpe i første omgang

Petros will be “pre-mined”, meaning the government would produce and control it.

De innfører også lisens for å drive med mining snart . De har opprettet en skole for krypto nå. Mye sikkert for å legitimisere Petroen, men de kan ikke unngå informere om resten også.

Er vel mest for at landets ledere skal bli enda rikere…

1 Like

De tenker nok på seg selv.
Men å åpne opp slik krypto sprer seg blant befolkningen er farlig for eliten, men fantastisk for befolkningen. De kan da de plutselig handle med omverdenen. Samtidig som de bevarer evt øker formuen sin. Usd er utrolig mye verdt der borte, krypto er en fin måte få tak i den på.
Så det er modig å kanskje noe naivy av det totalitære regimet å åpne opp for dette. Men det er nok last resort!

sorry, men hvorfor skal utenlandske investorer ha et ønske om å eie Petros. Nå er det viktig å huske at denne valutaen er laget av staten, noe som gjør at det er deres interesser som står i første rekke.
Enig?

Snakker ikke om Petroen i det hele tatt haha den driter jeg i.
Men den har gjort slil de åpner opp for ordinære krypto, noe som hjelper befolkningen. Opplysningen der kan ha ekstremt mye å si.
Man er tullete om man handler med sånne regimer, men så gjør desverre vestlige oljeselskaper det likevel.

1 Like

Lagt en tråd til min seneste innvestering, Gameflip. Fint om folk kan kommentere / gi tilbakemelding på hva dere synes (om dere ser noe annet enn meg osv). :slight_smile:

Kryptovaluta har vel vært mye brukt i Venezuela ganske lenge nå. Jeg vet f.eks at det var/er et av de landene der Nano/RaiBlocks har blitt mest brukt. Får håpe en del av de som løste captchas valgte å holde på deler av beholdningen sin.

raiblocks AKA, nano må være den kryptovalutaen i et “use case”, raske transaksjoner og ingen Fee.