Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Value today of $1,000 invested five years ago:

Ethereum: $716,470
Bitcoin: $51,269
Shopify: $46,905
Etsy: $22,320
Nvidia: $15,688
Tesla: $14,010
PayPal: $6,471
Apple: $4,850
Amazon: $4,718
Netflix: $4,385
Microsoft: $3,790
Facebook: $2,553
Google: $2,290

6 Likes

:rocket::rocket:

Grei monthly candle:

1 Like

LTC fortsetter Ă„ vĂŠre sterk👊

Yup den fortsetter vel Ä fly oppover i to uker til i det minste, er lov Ä hÄpe den stiger til 1,5-2kr i denne takten :crossed_fingers:

1 Like

Vet ikke hvor mange her som er investert i Solana nÄ, men ville anbefalt Ä selge for Ä sÄ snitte ned igjen nÄr markedet pumpes i januar da 90% av resterende tokens gÄr pÄ markedet :upside_down_face: fikk dette med meg idag sÄ jeg er ute av SOL inntil videre.

Mulig jeg tar feil og det gÄr andre veien, men jeg tar sjansen pÄ Ä kjÞpe til 1/5-1/10 eller billigere av nÄvÊrende marked :crossed_fingers:og ta en gevinst nÄr den stiger igjen.

Har fortsatt tro pÄ Solana i den nÊrmere framtid, Solana er et 1-Layer som klarer 50k transaksjoner / sekund og har ZK rollups med proof of history. Samtidig som det etablerer seg DeFi markeder pÄ Solana platformen slik som Serum.

2 Likes

PrĂžver oss med en poll:

Alltid fristende Ä ta gevinst. Men de har vel strengt talt kommet dit nÄ hvor Eth 2.0 Þnsker Ä vÊre noen Är frem i tid. Eller jeg som har missforstÄtt? SÄ ferden trenger ikke vÊre over med det fÞrste.

Nei men supply volum til Ziliqa er vel 10x enn ETH sitt supply. Og det er snakk om at det skal Þkes med tokens for hvert Är, sÄ har mine tvil at den vil nÄ ETH sitt prisnivÄ per Token. Denne blog posten er veldig Bitcoin sentrisk men den har et poeng:

Tror nok den vil stige til mer enn 2kr, men vil nok og tro den vil fÄ noen korreksjoner underveis fÞr den nÄr taket. I denne podkasten nevnes det 1 Singapore dollar som et mulig mÄl. AltsÄ rundt 6-7kr per Token tror det er mulig av man fÄr 2-3x eller mer til Ärets slutt pris men den tar nok noen dips underveis vil jeg tro.

Igjen dette er hva jeg tror, hvem vet den kan alltids nÄ mer enn en det, men jeg skal nok sikre meg litt gevinst i nÊrmere framtid og forhÄpentligvis snitte ned :crossed_fingers::sweat_smile:

Hehe, du mÄ aldri sammenligne pris per token :sweat_smile: MÄ se pÄ mcap. Samme gjelder aksjer.

1 Like

Ja er litt noob der sÄnn sett takk for korreksjonen. Men fortsatt mine tvil om ZIL vil nÄ ETH priser. At den er underpriset og har en del Ä gÄ pÄ enda det tviler jeg ikke pÄ.

Hva tenker du?

Tenker at det er et bra momentum i kursen nÄ og med ca 18% roi pÄ staking sÄ ser jeg ikke noe vits i Ä putte de pengene jeg har stÄende der et annet sted nÄ :slight_smile:

1 Like

Det er jo klart at inflasjon ikke alltid klinger godt i alle sine Þrer. Men for Ä sikre nettverket sÄ vil man at folk skal stake. SÄ da vil jo seff de fleste ha sÄ hÞy reward som mulig. DÄ mÄ man enten ha hÞy inflasjon som man deler ut til de som staker eller sÄ mÄ fees justeres opp. Men ettehvert som blockchain blir mer og mer brukt sÄ sier det seg selv at man velger ikke Ä bruke en blokkjede med skyhÞye fees.

SÄ jeg er ikke sÄ redd for den inflasjonen. Det er vanskelig Ä sette et mÄl pÄ mcap. Det er jo klart nÄr xrp kunne stige til rundt 4 usd pr token i sist bullmarked sÄ er jo hva som helst mulig i denne sektoren :sunglasses::rocket:

1 Like

Ja sant det alt kan jo skje her :rocket:

Kan jeg spĂžrre hvor du staker dine ZIL?
Blir mer overbevist om Ă„ beholde mine en stund framover :upside_down_face::sweat_smile:

Bruker denne linken og kobler til ledger wallet.

1 Like

Hvordan kan man fÄ best mulig indirekte eksponering mot krypto spacet? Har lenge sett pÄ $GLXY og Novogratz, men er Äpen for andre ideer ogsÄ.

Jeg og en bekjent ser litt pÄ PI network fra Standford. Vi har et team og miner litt gratis PI pÄ mobilen som forelÞpig er verdt ingenting og det koster ingenting Ä vÊre med. Men slik jeg forstÄr det sÄ er det en cap pÄ hvor mange PI tokens som kan finnes og det kommer til Ä skje halvenings framover pÄ hvor rask mining hashrate man vil ha til en gitt tid. SÄ det kan vÊre noe potensiale i plattformen i en framtid.

Mulig andre har allerede rigget seg pÄ plass med PI, men hvis ikke og dere interessert i Ä joine mining teamet vÄrt, jo flere jo bedre hashrate sÄ gjerne bruk denne en av disse kodene «dabed» eller «purplecanister».

Tanken er Ä kanskje rigge pÄ plass en egen node og etterhvert.

1 Like

La ut en link her nĂ„r det var under 10 000 med, var ingen som joina via linken😄
Er over 10 000 000 med og det kommer ingen halvering fĂžr det er 100 000 000.

Fikk ikke med meg det nÄr du la det ut iaf.
Men det ringer en bjelle nÄr du sier det, hvor lenge siden er det?

Om det var under 10k brukere nÄr du la ut og det er 10 mill brukere nÄ, sÄ er det kanskje ikke sÄ lenge til i dette tempoet who knows :man_shrugging: :sweat_smile:

Ser det var i Juni. 2019😄

Bare 9-10Är til i dette tempoet, eller sÄ mÄ de skru opp HashRate :sweat_smile: