Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Vi får håpe Coinbase IPO kommer snart, kvartalstall derfra kan bli SYKT interessante.

1 Like

Er det ikke denne måneden Libra skal lanseres?

Ikke at jeg ønsker å kjøpe den, men tror den virkelig kan booste resten av markedet ytterligere :star_struck:

1 Like

Noen som har lest seg opp på denne?

Konseptet virker jo å ha noe for seg, og samarbeid med store aktører som AMD og PlaystationPartners, men det er helt sikkert tøff konkurranse her som alle andre steder, så mulig de drukner i alle de andre prosjektene…

:heart_eyes: :heart_eyes:

1 Like

Hehe. Kom ikke som noen bombe. Er vel snart igang med et nytt prosjekt…

1 Like

Ville tatt en titt på Switcheo (SWTH), Three Arrows Capital og DeFiance capital støtter denne, som er den desentraliserte derivatbørsen som har kommet lengst, og har best teknologi foreløpig i hvert fall.

For meg er dette mer som en utbytteaksje å regne enn en ren spekukativ investering, rewards kan fort bli bra når volumet øker!

Alle trading-fees på børsen(e), inkludert Zilswap og evt andre som kobler seg til Tradehub (som er den underliggende blockchainen som muliggjør nærmest gratis transaksjoner) går til stakers av SWTH.

Three Arrows har noe sånt som 36000 BTC (koblet til Grayscale), og er en av de største investorene.

Tror dette kan bli bra på sikt, men foreløpig er det litt under radaren.

Kanskje tar jeg feil, men ta en titt:

Switcheo.foundation

dem.exchange

Veldig bra team i hvert fall!

Koble til din eksisterende wallet og begynn å trade :ok_hand: DYOR (ikke stol blindt på meg for jeg har gjort en del bommerter før : )

2 Likes

Volumet øker nå…

1 Like

Forstår resonnementet. Men Bitcoin er driveren, slik at Altcoins vil aldri ta over.
Ofte er det en og annen Altcoin som drar motsatt…finne dem da.

Jo mener å huske slutten av måneden en gang, men er lenge siden så kan være feil. Jeg tenker også det vil gjøre det enda mye enklere for folk å handle BTC osv, så helt klart en driver for krypto tror jeg og…

BTC er IKKE enkelt å bruke…sånn er det bare. High tech level!
Gull er heller ikke enkelt å bruke.

Som invest, svært kult.
Jeg har BTC og forventer stor avkastning.

1 Like

Gull er veldig enkelt å bruke. Mange har det på fingeren 24/7. Det kan også kjøpes å selges fysisk. Crypto er bare tull😉

Jeg forstår at du da leser kryptotråder av en annen interesse.

5 Likes

Med de sitene som finnes nå er krypto veldig enkelt å bruke tbh

1 Like

Algorand kommer som en kule nå :rocket:

Her er det vel en del folk som har erfaring med cryptovaluta, hva sier folket til at det kan være tether som underbygger prisen på bitcoin og at tether kan være et ponzi-scheme?

Har hørt samme regla om dette siden 2017… Ikke akkurat bekymra

Det er margin call risiko i følge denne fyren her men det er kjent risiko for oss som har vært med i krypto lenge.

Fra 15min i video starter mer artig forklaring.

1 Like

Nei markedet kan jo som vi da så kollapse uten at noe skjer med Tether. Så svingninger må man regne med uansett :heart_eyes:

Nå syns jeg det er mange fine altcoin charts ute å går :blush:

6 Likes