Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Noen som har kunnskap om Enjin og dens potensiale? Ser gevinsten begynner å bli bra nå og tenker og selge da jeg ikke har noe særlig kunnskap om den. Med mindre andre overbeviser meg da :slight_smile:

“However, the growth in both USDC and BUSD (which are issued by regulated US companies) proves that there has been real and legitimate demand for stablecoins lately.”

Nå er det vel ikke akkurat etterspørselen etter stablecoins det diskuteres heftig om?

Dersom de bare kan trykke Tether og kjøpe Bitcoin og ha det som depositum, så kan de jo styre prisen hvordan de ønsker. De presser prisen opp og har mer depositumverdier enn Tether. Så trykker de Tether og kjøper mer Btc. Prisen øker og de kan jo da holde på så lenge de gidder i prinsippet.

1 Like

Jeg kan ikke så mye om Enjin, men vet flere mener det er et solid prosjekt. Grunnen til stigningen i det siste er godkjenning i Japan, og som du vet så er det Japanske markedet for gaming rimelig stort.

Ja jeg så det. Men solgte nettopp.
Kommer kanskje til å fortsette ferden. Ser bra ut teknisk også, men gaming er ikke min greie. :sweat_smile::see_no_evil:

Rydder også litt i porteføljen da den er noe i bredeste laget. Bli for mye å følge med på :slight_smile::slight_smile:

1 Like

Skjønner, aldri feil å ta gevinst :slight_smile: Det går nok ikke mange dagene får folk glemmer denne “godkjenningen” og hopper over på noe annet.

Teknisk så ser den jo bra ut altså :slight_smile: Men så lenge jeg ikke har noen idé om hva dette prosjektet kan være verd så så jeg på gammel ath fra 2018 som bra motstand. Den ble jo passert og mulig det blir støtte nå, ser nesten slik ut for øyeblikket.

Noen som vet om det er en oversikt hvor man kan se hvor høy leverage-ratio i krypto er pr nå?

Har på følelsen at det er veldig mange som handler med gearing og en god del med fryktelig høy gearing. Det kan fort ende smertefullt :sweat_smile:

Ja akkurat som russiske prosenter ikke er nok, neida man må gange de med 100 for at folk skal bli fornøyd.

Tenk hvis alle altcoinsene hadde passert ath :star_struck:

Icon - ICX gjør det sterkt om dagen. Deilig å se at bags man har holdt i 3 år begynner å gi avkastning :sweat_smile:

3 Likes

Har også staket denne i en del måneder. Har satt de til unstaking for et par dager siden. Kan selge på block 29 800 000. Så håper på en videre pump :crossed_fingers: Så sier jeg takk for meg da jeg ikke kan nok fundamentalt om prosjektet.

Helt klart, tviler på at det er noen god eller fullstendig oversikt over dette siden mye skjer i staking og belåning i masse mindre prosjekter.

Ja. Har selve giret via Aave (gamle Lend). Jævlig morro helt til kursen snur :joy: :joy: :joy:

2 Likes

Hei
Noen som kjenner til denne valutaen?

Hei!

Ny tråd for meg dette - er 7k innlegg her - så jeg ber om hjelp. Hvis man ønsker å handle crypto - hvor gjør man best dette. Er mest opptatt av at det skal være sikkert, lave transaksjonskostnader og de største kryseene må være mulig å handle. Samt det bør være noenlunde smidig å overføre penger til/fra. Kan dere komme med noen anbefalinger?

Tenk på alle de milliarder av Dollar som blir brukt av kriminelle. Skal vi forby Fiat-penger også? Tenk på alle de medisinene og steroider som blir brukt av kriminelle. Kriminelle bruker også smart-telefoner. Skal vi forby medisiner og smart-telefoner også…

Coinbase, er vel kanskje ansett som den sikreste, men har høye fees. Skal du trade her så må du registrere deg på pro.coinbase.com. Denne delen av Coinbase er beregnet for trading og du får vesentlig lavere fees enn på vanlige Coinbase.com som er mer beregnet for retail.

Mitt andrevalg er Binance.com. Her får du et mye større utvalg av coins å trade, samt mye lavere fees enn Coinbase. Jeg anser også Binance som en sikker plass trade. Det spørs selvfølgelig hvilke beløp man snakker om. Er det snakk om større beløp ville jeg nok vært mer komfortabel med Coinbase.

1 Like

Binance er nr.1 Også når det gjelder sikkerhet etter min mening. Den gangen de ble hacket så ble alt erstattet av de.

Men nå kan man legge til google autenticator. Samme med sms og E-post. Man kan også legge til en yubikey. En fysisk enhet du må stikke i pc’n som generer en kode. Summen av disse gjør det umulig å hacke. Dersom man ønsker å legge til alle da. Noe de fleste finner unødvendig.

1 Like

Takk for info!

Bruker noen av dere ftx? Jeg har lest noen tradere annetsteds er fan av de, men kjenner dem ikke selv.