Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Har bare sett via mobil, men ser ut som jeg bruker kraken for å få bitcoin av dollar. Sender så bitcoin til bittrex og kjøpe verium. Og så sende til en lommebok. Miner har lommebok innebygd ser det ut som, men hvordan få tilgang til den etter oppdatering til ny miner eller ved formatering av maskinen?

Ikke tatt en blokk enda :frowning:

Ja eller lommebogen har miner indbygget. Alt ligger inde i .dat filen. Med ny release skal du ikke andet en at trykke ok når den spørger dig om at opdatere. Hvis du formaterer maskinen skal du bare genne .dat filen evt på et USB stick eller lignende. Dette gøres nemt gennem lommebogen

Har ikke fått den godkjent enda :see_no_evil: men dere som bruker bittrex , det går Ann og føre over fra bank til bittrex for så og handle bitcoin og andre valutaer ! Eller må jeg kjøpe BC andre plasser for og så føre over ?
Føler meg lettere forvirret etter ei uke med og prøve og komme i gang !

Jeg setter over Euro til Coinbase, kjøper BTC og fører over til Bittrex.

1 Like

Har ikke prøvet igennem bittrex, men bitstamp, coinbase eller kraken er alle gode muligheder for Fiat til Btc

Takk til dere som betalte Insider med Bitcoin for lenge siden :wink:

16 Likes

Fikk lyst til å laste opp med litt mer krypto. Men hvilken?

  • Bitcoin
  • Ethereum
  • Verium
  • Vericoin
  • En annen…

0 stemmegivere

Er det noen som fort kunne forklart hva som er beste måten å investere i kryptovaluta på? Jeg er helt blank på dette, men ønsker å putte inn noen tusenlapper. :open_mouth:

1 Like

Jeg vet ikke hva som er best, men de fleste her inne bruker Kraken. Jeg bruker Kraken til å kjøpe for fiat, og overfører kryptovaluta til Bittrex for å kjøpe altcoins de ikke selger på Kraken.

Opprett bruker på Kraken og max tier-n (verifiser deg til tier 4) fortløpende, ikke noe vits i å være begrenset der. Du må bli tier 2 for å kunne overføre penger.

Overføring til Kraken: Funding --> Depostit --> SEPA --> følg instruksjonene til punkt og prikke! Overfør til utland fra nettbanken din i EUR.

Det tar 1 - 2 dager å overføre penger til Kraken. Mange melder at det tar lang tid å få tier 2 i disse dager. Du kan jo kanskje opprette bruker på både Kraken og en annen exchange som tar fiat om det haster?

1 Like

Det tok meg 5 dager å få Tier 2, så det er ikke så alt for lang tid. Om det ikke haster for deg da.

Skal prøve meg frem der. Takker! :smiley:

Er det her til å stole på?

https://bitcoinsnorway.com/#/index

En annen veldig fin ting med VeriCoin wallet er staking :smiley: tikker inn coins hele tiden der også :wink:

Dere som har stemt på Ethereum - hvorfor? :smiley:

1 Like
1 Like

Litt sent å kjøpe krytovaluta nå? Ville ventet til neste “kjedelige” periode, det er ikke så ulikt Funcom og andre hype baserte aksjer, kjøp når pessimismen er stor og selg på hypen, og vent til neste runde.

2 Likes

Eller ingen?

Eventuelt cashe inn på de du har ville jeg vurdert sterkt nå.

1 Like

Fordi jeg liker å kjøpe på topp :slight_smile:

Godt forslag å vente og evt. selge nå. Må i grubleboksen.

2 Likes

Coinbase er nede så får ikke kjøpt eller solgt uansett :wink: