Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Det virker som mye usikkerhet rundt dette med Bitcoin sin potensielle chain split. Blir selv veldig usikker nÄr eg leser hvilke forberedelser som mÄ gjÞres fÞr 1 august beskrevet her.

Selv kommer jeg ikke til Ă„ vurdere Ă„ kjĂžpe Bitcoin fĂžr 1 august, men tenker dere at vi kan forvente oppgang kort tid etter 1 august?

Stengt mellom 14 og 16 sÞndager pÄ Plus500, ellers alltid Äpent.

1 Like

Jeg heier pÄ deg @cagey2 storeslem!

2 Likes

What is Crypto-Currency?

Har shorta en del her i gÄr, men begynner Ä fÄ seriÞst vondt i magen nÄ. Ser ikke helt grunnen til at det gÄr opp nÄ siden datoene for avgjÞrelser om BTC fortsatt er flere dager unna. To SL ble aktivert i dag, men sitter med flere. Er lissom verre Ä HODL pÄ shorting enn omvendt, da jeg tror prisene skal ytterligere ned fÞr 1. aug. Samtidig sÄ hÄper jeg jo pÄ langsiktig oppgang pÄ bÄde BTC og altcoinsa. Ser ogsÄ at den samla verdien (futures) av de to splitta BTCene er hÞyere enn nÄvÊrende salgspris.

Shit, veldig usikker her nÄ, men ser ikke helt at alt skal begynne Ä gÄ oppover fÞr bitcoin-trÞbbelet er lÞst heller.

Alternativt kan jo delingen fremprovosere the flippening og fĂ„ alle til Ă„ hoppe pĂ„ ETH, men lite som tyder pĂ„ det nĂ„. Dessuten stiger jo BTC ogsÄ  crypto klondyke, ass


Edit: TLDR: Bulltrap eller har det snudd?

5 Likes

@rigoberta - Hvor ser du info om futurene pÄ de kommende splittede bitcoina?

@arcone husker ikke kilden til sammenligning med de to btc coinsene, men du finner futures her:
http://www.cryptocoincharts.info/pair/bcu/usd/bitfinex
http://www.cryptocoincharts.info/pair/bcc/btc/bitfinex

Edit: rettelse link

1 Like

Jeg er usikker selv. Tok en god del gevinst i gĂ„r kveld pĂ„ shortene etter helgens massakre, men sitter fortsatt med noe. Antok at det ville stige en del i dag, men tror fortsatt som deg at det kommer til Ă„ vĂŠre mye usikkerhet fremover og at det fort kan komme noen dypdykk til. Selv mener jeg jo helt klart at alt av krypto er massivt overpriset fortsatt, men skal ikke undervurdere frisk kapital fra “late movers” og overhypede kryptofans i ekko-kammere som fortsatt tror at bitcoins skal til $10.000


Hvor trader du @rigoberta?

2 Likes

K[quote=“cagey2, post:2736, topic:132”]
Noen som har vÊrt med pÄ shorte-festen denne helgen? Dere var alle invitert!
[/quote]

Ja shortet et par ethereum pÄ 2,5x - var hÞyeste giring jeg fant pÄ bitfinex.

1 Like

Der var den jevnt over under $2000 igjen. BTC altsÄ.

Gratulerer med gevinst @cagey2!

@cagey2 : Lyst Ä lage en stÞrre post, evt en egen trÄd med info, tips og gjerne litt om de short tradene du har gjort?

3 Likes

Burde kanskje det, har spammet ned denne trÄden ganske bra


1 Like

http://imgur.com/c80slrz

Eth og btc fĂžlger hverandre klin likt

1 Like

Ja, akkurat nÄ gjÞr de det, men for et par-tre dager siden gikk de veldig forskjellig:


Trader pÄ Bitfinex og kraken. Har ogsÄ kontoer pÄ bittrex og etoro, men mest for HODLing.

Egen trÄd med tips pÄ shorting hadde vÊrt bra, @cagey2 :+1:

2 Likes

Buy the rumor, sell on news.
Er noen rykter om at det blir segvit2x nÄ, ihvertfall - men alle har vel en egeninteresse de Þnsker Ä pushe.

http://www.coindesk.com/bip91-begins-bitcoins-miners-signal-segwit2x-scaling-proposal-early/

2 Likes

Bitcoin har bullet sÄ syykt siste par dagene! Antagelig mye pÄ grunn av denne tidlige signaliseringen av stÞtte fra minere. Jeg har dessverre ikke fÄtt tradet oppgangen, bare sittet med shorte-restene mine fra helgen som nÄ er omtrent i null igjen
 :frowning:

Er noen hinsides kursbevegelser liksom hele tiden sÄ dette mÄ jo vÊre trader-eldorado for de som er drevne!

1 Like

Jepp. Sjekk ut chartguys.com. Som medlem tar du del i en Slack-chat, her er folk som har peiling som deler tanker og posisjoner de tar pÄ kort og mellomlang sikt. Koster 800,- per mÄned Ä vÊre medlem. Jeg er selv tidlig i lÊrefasen, men skal lÊre meg gamet. Da er som du sier potensialet enormt.

1 Like