Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

IPFS, a Blockchain-based peer-to-peer hypermedia protocol, is officially launching its distributed file storage network on Ethereum instead of Bitcoin, explaining it by “the Ethereum network’s supportive development community and various innovative features.”

1 Like
4 Likes

Skattefri konto pÄ Seychellene fikser vi gjerne, men ikke kom med noe bitcoin tull

8 Likes

Ethereum eSports Rewards Platform FirstBlood Raises $6m in Crowdsale

Within seconds the decentralized eSports platform raised just over $6 million in Ethereum (ETH 465,312.999), in what seems like a new record for speedy funding time in the blockchain assets ecosystem.

2 Likes

esports blir gigantisk! Jeg tror det blir stÞrre enn OL pÄ sikt. Hvis de klarer Ä unngÄ juks og korrupsjon da :wink:

2 Likes

Ethereum egner seg veldig godt da det er uten motpartsrisiko.

1 Like

Artikkel i Fortune Magazine

1 Like
1 Like

Banks adopting blockchain ‘dramatically faster’ than expected: IBM

1 Like

ETHBTC Long , symmetrical triangle one after another

1 Like

FXOpen Becomes First Retail Forex Broker to Accept Ethereum Deposits

1 Like

Janet Yellen uttaler seg om blockchain under en hĂžring den 28. september 2016

Starter pÄ 02:29:20

1 Like

Called a fund management platform for the decentralized economy, ICONOMI, an Ethereum-based investment fund for cryptocurrencies and blockchains, has raised over $8.9 million in operational capital and equity through an Initial Coin Offering (ICO). ICONOMI raised $3 million in the last three days alone of its ICO, which closes at 4 p.m. EST today.

https://www.cryptocoinsnews.com/ethereum-based-investment-fund-iconomi-raises-over-8-9-million-in-ico/

1 Like

Kursen ligger pÄ 13.20 USD nÄ, bryter den opp gjennom 15 i lÞpet av de neste ukene vil det gÄr fort videre opp derfra tror jeg. FÞler meg egentlig litt for lett lastet her.

3 Likes

Jeg sliter ikke med det problemet ;D

2 Likes

The Run Begins: Deutsche Bank Hedge Fund Clients Withdraw Excess Cash

1 Like

Er det snakk om millionbelĂžp? :slight_smile:

Hva har dette Ä gjÞre med kryptovaluta? Folk henter jo penger som stÄr i depoet hos Deutsche fordi man er redd at hele banken skal gÄ under pga erstningskravet i USA.

Trygg havn nÄr tilliten til bankene gÄr under

1 Like

Her er det vel heller et erstatningssÞksmÄl som slÄr ut enn at tilliten til bankvesenet er over.