Gikk ganske fort! som Ä sette inn, men tok ut max belÞp du kan ta ut per mÄned
Flat continuation
Given the fact that the structure of the upward trend was broken back on March 17, the bare minimum we can count on is a new upward wave of the flat. In order for that to come true, there has to be no downward turn at $40. If a reversal doesnât take place, the advantage will be on the side of the bulls, and the minimal targets for growth will be near the top limit of the flat, at $50.
Most likely scenarios
If there is insufficient demand for Ethereum at the $40 mark, the price will most likely continue falling towards $30 - $27.
Da solgte jeg litt under halvparten av ETH-en min pĂ„ âŹ44.1 og prĂžver Ă„ kjĂžpe igjen pĂ„ litt lavere kurser selv.
Gjorde lurt i Ă„ kjĂžpe pĂ„ âŹ10 og âŹ11 pĂ„ Holmes sin anbefaling, sĂ„ prĂžver Ă„ fĂžlge litt her ogsĂ„.
Mye mindre summer enn Holmes gikk inn med, men enn sĂ„ lenge gjort om 13k til 45k. Har planer om at de skal bli mye mer enn dette pĂ„ sikt, men om jeg kan fĂ„ et par ETH ekstra ved Ă„ trade litt pĂ„ veien kan jo det bli en del ekstra kroner nĂ„r kursen stĂ„r i âŹ500 om et par Ă„r
Lurt Ä bare selge litt da er du med videre uansett. Jeg tror trading range over sommeren vil vÊre rundt 30 til 65 dollar, sÄ fÄr vi se om jeg fÄr rett.
Henviser til en link Jadda postet for en liten stund siden:
Den er oppdatert med noen kommentar. Jeg kan ikke TA, men han mener vi vil se en ATH ila de neste dagene.
Jeg tror ogsÄ den kan gÄ opp mot 60 dollar
Se posten over
Man skal vÊre forsiktig med Ä sitte pÄ sidelinjen her. Selv sitter jeg lastet og tipper vi ser 240 USD fÞr sommeren. Kommer da til Ä ta gevinst og vente pÄ ny inngang.
SÄ, is i magen og kjÞpe igjen litt lavere? Eller lÞpe etter Ä kjÞpe tilbake det jeg solgte i gÄr? Er en grunn til at jeg veldig sjeldent trader, blir sÄ fort usikker med en gang kursen gÄr en annen retning enn jeg forventer.
Du kan alltid kjĂžpe tilbake halvparten. Jeg tror den skal opp til rundt 60 dollar og snu ned igjen, men bryter den i stedet opp vil det vĂŠre et sterkt kjĂžpssignal og jeg vil vurdere Ă„ kjĂžpe tilbake en del.
Men forelÞpig er mitt syn det samme, du kan jo se her i grafen jeg tegnet opp i gÄr sÄ trodde jeg at den skulle opp og teste taket igjen
Til syvende og sist sÄ mÄ du legge en egen plan som passer din psykologi og risikoprofil.
Har tenkt Ă„ kjĂžpe litt ETH og BTC, hvor burde man gjĂžre det?
Kraken er det vel flere her som bruker.
Skal inn igjen med alt jeg solgte for, men handler kun om Ä prÞve Ä utnytte svingningene sÄ godt som mulig. I utgangspunktet ikke noe god pÄ det, men tar det som trening. I verste fall fÄr jeg lÞpe etter ved brudd opp, i beste fall sÄ fÄr jeg litt flere ETH enn jeg ville fÄtt om ikke jeg tradet.
Mulig jeg mÄ inn med noe friske penger etterhvert ogsÄ, men da vil jeg gjerne se at etterspÞrselen Þker fÞrst.
Noen som vil gi en rask oppsummering og anbefaling i forhold til kryptovaluta?
Er helt grÞnn men fikk et tips i november at bitcoin skulle opp og den har lagt pÄ seg mye siden det. Husker jeg nonsjalant sa at jeg syntes det var en usikker investering, noe jeg fortsatt synes⊠Er sÄ lite hÄndfast!
Skulle gjerne ogsÄ visst om dere faktisk bruker kryptovaluta og til hva/hvor.
Brukes ikke det til kaffe og dop da?
Brukes ikke det til kaffe og dop da?
Hehehe - var det jeg troddeâŠ! HĂžres lurt ut men tror jeg ville valgt kontanter.
Da kan man gi tips til baristaen ogsÄ. For oss som gjÞr sÄnt!
Hvilken valuta ville dere valgt? Og hvorfor?
Du kan finne MYE VĂRRE saker pĂ„ det mĂžrke internettet enn kaffe og dop. Anbefaler ingen Ă„ oppsĂžke den greia der BTW. Er vel noen som bruker BTC til sĂ„kalt scaming/svindel eks. for Ă„ kreve penger fĂ„r Ă„ fjerne en trojaner/virus. Dette fordi bitcoin har en stĂžrre grad av annonymitet enn om du bruker Visa-kortet.
Men FBI finner alle om de Ăžnsker det uansett.
Stemmer, en kamerat av meg fikk jobbserver lÄst og mÄtte betale i bitcoin for Ä tilbake kontroll.