Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Kraken er det vel flere her som bruker.

1 Like

Skal inn igjen med alt jeg solgte for, men handler kun om å prøve å utnytte svingningene så godt som mulig. I utgangspunktet ikke noe god på det, men tar det som trening. I verste fall får jeg løpe etter ved brudd opp, i beste fall så får jeg litt flere ETH enn jeg ville fått om ikke jeg tradet.

Mulig jeg må inn med noe friske penger etterhvert også, men da vil jeg gjerne se at etterspørselen øker først.

Noen som vil gi en rask oppsummering og anbefaling i forhold til kryptovaluta?

Er helt grønn men fikk et tips i november at bitcoin skulle opp og den har lagt på seg mye siden det. Husker jeg nonsjalant sa at jeg syntes det var en usikker investering, noe jeg fortsatt synes… Er så lite håndfast!

Skulle gjerne også visst om dere faktisk bruker kryptovaluta og til hva/hvor.

Brukes ikke det til kaffe og dop da? :stuck_out_tongue:

Brukes ikke det til kaffe og dop da? :stuck_out_tongue:

Hehehe - var det jeg trodde…! Høres lurt ut men tror jeg ville valgt kontanter.
Da kan man gi tips til baristaen også. For oss som gjør sånt!

Hvilken valuta ville dere valgt? Og hvorfor?

Du kan finne MYE VÆRRE saker på det mørke internettet enn kaffe og dop. :stuck_out_tongue: Anbefaler ingen å oppsøke den greia der BTW. Er vel noen som bruker BTC til såkalt scaming/svindel eks. for å kreve penger får å fjerne en trojaner/virus. Dette fordi bitcoin har en større grad av annonymitet enn om du bruker Visa-kortet.
Men FBI finner alle om de ønsker det uansett.

1 Like

Stemmer, en kamerat av meg fikk jobbserver låst og måtte betale i bitcoin for å tilbake kontroll.

2 Likes

Ethereum, uten tvil. Raskere transaksjonstider, mye lavere avgifter, Internett 3.0 (full desentralisering - fritt Internett) osv osv osv.

4 Likes

Vericoin. Fordi de har et bra utvikler team og de er 100% åpne med hvem de er. Veldig mange altcoins idag holdes anonymt og man vet knapt hvem som står bak. De har holdt på i mange år og utvikler stadig nye ting for å forbedre bruken av altcoin til hverdags.

Jeg har kjøpt VPN abonnement med VRC :slight_smile:

1 Like

http://www.coindesk.com/imf-just-finished-first-high-level-meeting-blockchain/

Det der må da være stort for disse valutaene…? Har bare lest overskriften men…

Hva slags poster sitter dere med som handler på Kraken?

https://www.inc.com/marissa-levin/will-blockchain-be-the-ultimate-disruptor-harvard-says-yes.html

2 Likes

Kjøpte meg litt ZEC og XLM :slight_smile:

2 Likes