Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Har tatt ut halvparten av pengene og legger inn kjøp på 29 eur på resten

Tror det kan være en grei strategi hvis man ikke har tid til å følge med.

2 Likes

Du har jo en flerdobling her vel? Meget bra det, artig å se at folk får det til :blush:

2 Likes

Ca 5 dobling ble det, men lå -40% eller noe en stund

4 Likes

Vel unt! Skal ikke spørre om summer, men jeg håper det merkes på kontoen :smiley::+1:

1 Like

Satset 100 tusen og jeg ønsker selvsagt nå at jeg hadde snittet ned, men uansett så er jeg fornøyd med den gevinsten, og skal forsøke å få mer her i årene fremover. Nå har jeg tatt ut 250 tusen (resten i cash nå, men ligger som sagt som en ordre på 29 euro) og er godt i pluss selv om det resterende skulle gå til 0.

2 Likes

Bra deal uansett da! Planen er å gjøre noe i den stilen i Nano, hvis/når det går som jeg tror. Har noen 100K der :smiley:

1 Like

Drømmescenario

1 Like

Tok det lang tid å ta ut pengene fra Kraken? Har ikke prøvd dette selv :smile:

1 Like

Gikk ganske fort! som å sette inn, men tok ut max beløp du kan ta ut per måned

1 Like

Flat continuation

Given the fact that the structure of the upward trend was broken back on March 17, the bare minimum we can count on is a new upward wave of the flat. In order for that to come true, there has to be no downward turn at $40. If a reversal doesn’t take place, the advantage will be on the side of the bulls, and the minimal targets for growth will be near the top limit of the flat, at $50.

Most likely scenarios
If there is insufficient demand for Ethereum at the $40 mark, the price will most likely continue falling towards $30 - $27.

1 Like

Da solgte jeg litt under halvparten av ETH-en min på €44.1 og prøver å kjøpe igjen på litt lavere kurser selv.

Gjorde lurt i å kjøpe på €10 og €11 på Holmes sin anbefaling, så prøver å følge litt her også.

Mye mindre summer enn Holmes gikk inn med, men enn så lenge gjort om 13k til 45k. Har planer om at de skal bli mye mer enn dette på sikt, men om jeg kan få et par ETH ekstra ved å trade litt på veien kan jo det bli en del ekstra kroner når kursen står i €500 om et par år :slight_smile:

2 Likes

Lurt å bare selge litt da er du med videre uansett. Jeg tror trading range over sommeren vil være rundt 30 til 65 dollar, så får vi se om jeg får rett.

Henviser til en link Jadda postet for en liten stund siden:

Den er oppdatert med noen kommentar. Jeg kan ikke TA, men han mener vi vil se en ATH ila de neste dagene.

1 Like

Jeg tror også den kan gå opp mot 60 dollar

Se posten over

1 Like

https://www.forbes.com/sites/rogeraitken/2017/04/12/cryptocurrency-boom-predicted-by-bitcoin-market-data-ceo-confirmed-trend-set-to-continue/

Man skal være forsiktig med å sitte på sidelinjen her. Selv sitter jeg lastet og tipper vi ser 240 USD før sommeren. Kommer da til å ta gevinst og vente på ny inngang.

3 Likes

Så, is i magen og kjøpe igjen litt lavere? Eller løpe etter å kjøpe tilbake det jeg solgte i går? Er en grunn til at jeg veldig sjeldent trader, blir så fort usikker med en gang kursen går en annen retning enn jeg forventer.

Du kan alltid kjøpe tilbake halvparten. Jeg tror den skal opp til rundt 60 dollar og snu ned igjen, men bryter den i stedet opp vil det være et sterkt kjøpssignal og jeg vil vurdere å kjøpe tilbake en del.

Men foreløpig er mitt syn det samme, du kan jo se her i grafen jeg tegnet opp i går så trodde jeg at den skulle opp og teste taket igjen

Til syvende og sist så må du legge en egen plan som passer din psykologi og risikoprofil.

Har tenkt å kjøpe litt ETH og BTC, hvor burde man gjøre det?