Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Hva er Ă„rsaken til du omtaler det som en “shitcoin” da?

2 Likes

PrÞvde pÄ en trÄd for 1 Ärs tid siden. Lite aktivitet pÄ den, sÄ enig i Ä vente

i HODL

1 Like

Fordi jeg har en stor mistanke om at den er det

Hva er deres krypto-portefĂžlje og hvor stor peosent er den av totalportefĂžljen deres? :strawberry:

Begrunnelse? Du skrev du ante ikke hva det var. Vi har postet fundamentale nyheter lenger oppe.
Her kan man se den trades mot Ethereum :slight_smile:

1 Like

At shitcoins pumpes til himmels er ikke noe nytt, men nÄ er det slutt pÄ Ä spamme denne trÄden med shitcoin-snakk for min del.

Men da blir det hele litt tullete.

Da gĂ„r jeg for at Vechain fortsatt ikke er en shitcoin😊

1 Like

SÄvidt jeg kan se sÄ var det opprinnelige innlegget teknisk analyse, i alle fall fokus pÄ kursgrafen og ikke pÄ det fundamentale caset. Mener vi har en krypto TA trÄd der dette kan passe inn :+1:

1 Like

Jo, men dette er rett plass Ä begrunne shitcoin-pÄstanden :slightly_smiling_face:

Burde trÄdene se ut slik som f.eks peercoin, z-cash osv? Hvor én person poster linker uten egne kommentarer som 0-4 personer trykker seg inn pÄ?

Og burde man igjen lage egne trÄder pÄ TA til de forskjellige myntene?
Jeg tror trÄdene kommer til Ä tÞrke helt ut

1 Like

Jeg har 4 forskjellige kryptovaluta
25% bitcoin
25% ethereum
25% vericoin
25% verium

1 Like

Vechain gÄr som ei kule i dag :joy:

Skal vÊre litt seriÞs: Jeg tror samarbeidene med DNV rundt convid lÞsninger, er det som spiller inn nÄ.

1 Like
2 Likes

Fiat skal utvannes sÄ til de grader :slight_smile: kommer sentralbankene til Ä sende krypto til himmels og vell sÄ det? :slight_smile:

Edit: klipp lÄnt av @Hild

1 Like

Er altcoin sesongen i gang, BTC kursen stÄr pÄ stedet hvil mens portefÞljen stadig beveger seg oppover?

3 Likes

Klarer vi Ä fÄ Vet over 200 satoshi denne uka? :heart_eyes:

1 Like

Lebanon’s once-lauded bankers under fire as economic crisis deepens

https://www.ft.com/content/5a4090b6-315c-48d2-9825-611acfc61c6c

Ser sÄnn ut i hvertfall :joy: tror nesten ikke mine egne Þyner nÄ jeg sjekker nÄ om dagene :rocket:

2 Likes

Bahmm! Da har endelig Statis kommet inn pÄ 100 CMC. Veldig lenge siden sist. Altseason har nok vart en stund, men rakettene fyres av en etter en, slik at det er mange muligheter der ute.
Tror fortsatt STRAT er blant de mest undervurderte, da de bygger sten for sten (BAAS) og ikke har sÄ stort spekulativt fokus.

2 Likes
1 Like

Det er jo rimelig stor klovnenese Ä ha stor mistanke nÄr du fÞrst har sagt at du ikke vet hva det er :smiley:

1 Like